2012. nov. 5.

MAC Haute & Naughty Lash szempillaspirál


Ez életem első MAC szempillaspirálja, amit a barátaimtól kaptam születésnapi ajándékként még júniusban.
Mikor kezembe vettem,  nem volt teljesen őszinte a mosolyom (alkoholban az igazság :D). Rögtön eszembe jutott, hogy milyen sok, nem túl pozitív véleményt olvastam úgy általában a MAC spirálokról.
Ettől függetlenül igyekeztem objektíven és előítélet nélkül nekilátni a szempilla festegetésnek.



MAC
Haute & Naughty Lash
szempillaspirál


Csomagolás
Egy fekete papírdoboz volt a kis kabátkája. Arra nem emlékszem, hogy külön be volt-e fóliázva, de talán nem.
Nekem már a papírdoboz is tetszett a maga letisztult egyszerűségével.

Stramm kis műanyag, jól záródik. Nem tudom mennyire gyűjti az ujjlenyomatokat, nem szoktam nézegetni, de mivel fekete színű, feltételezem, hogy hagytam rajta bűnjelet.

Tartalom: 9g
5 / 5

A keféről
Maga a spirál különlegessége az, hogy kétféleképpen használható.


Ha a természetességre törekszünk, akkor a pink kupakot kell letekerni. Ez esetben a kefe egy vékony csövecskén keresztül halad át, így egy deka felesleges festék nem marad rajta. Azoknak ideális, akik a természetességre törekednek, hétköznapi szolíd sminkekhez jól szuperál.

A lila részt letekerve ugyanaz a kefe bukkan elő, de brutális mennyiségű festékkel.

Véleményem szerint a festék mennyiségét illetően valahol a kettő között van az igazság.
A HAUTE elég vérszegényke, a NAUGHTY-val meg sanszos, hogy nagyon összetapadnak a pillák.
Én mégis NAUGHTY-san használtan legtöbbször, végezve rajta egy kis festékleszívást.


A tömörebb, sűrűbb sörtéjű keféket szeretem. Ez nagyon nem olyan. Inkább hosszabb és ritkább a sörte elrendezése - gondoltam magamban, hogy ez se lesz egy csomómentes menet. De meglepő módon szépen szétválasztja a pillákat.
Amit külön kiemelnék, hogy a megszokottakhoz képest nagyon puha a sörte :)

5 / 5

Festék állaga
Ez az a pont, ami miatt eléggé tartottam ettől a spiráltól. Tkp minden spirál tündöklése vagy bukása (részben) ezen múlik.
Az előzetesen olvasottaknak megfelelően tényleg nagyon nedves. A száradása is több időbe tellik.
De be kell valljam, nekem kifejezetten bejött az állaga, mert nagyon jól el lehetett oszlatni és a lassú száradásnak köszönhetően szépen meg is lehetett fésülgetni a pillákat, ha szükség volt rá.
Már egy rétegben is jól fed, nem nagyon van szükség újabb áthúzásra, mint a hasonlóan folyós állagú, s-büdzsés spirálok esetében, amik egy rétegben nagyon gyatrán fednek.

5 / 5

Viselet
A formula már csak azért is kedvemre való, mert utálom, ha egy spiráltól kemény lesz a pillám. Ettől elég könnyedd és rugalmas marad, nem nehezül el és nem konyul le szomorúan a nap végére.

5 / 5

Tartósság
Nem vízálló. Az állaga miatt nedvesség, izzadtság hatására sokkal hamarabb elmaszatolódik, mint a krémes verziók, tehát bulizáshoz nem igazán ajánlom. Ettől függetlenül szerencsére egyszer sem ért baleset.
Pergést, potyogást nem tapasztaltam.
4 / 5

Eredmény
na ez volt az a pont, mikor kicsi őszi szünetre küldtem a szempilla növesztőt. Félő volt, hogy még a csillárt is leverem a szempillámmal :D

1.) 0 réteg
2.) 1 réteg
3.) 2 réteg
A pillákat nem fésültem át, és a fent leírtaknak megfelelően használtam.

5 / 5

ÖSSZESEN

Nagyon örülök, hogy kipróbálhattam egy olyan spirált, amire valószínűleg sosem ruháztam volna be.
Szeretem, és már előre siratom azt a napot, mikor muszáj lesz megválnom tőle :(

11 megjegyzés:

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

óó,ez a csillámdizájn tetszetős és micsoda pilláid lettek *-*

Monika írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Mekkora pilláid lettek... hatalmas! :)

samelike írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Juhj a pilláid, eszméletlen leesett a fejem a helyéről. :D
Kellenek a szempilláid, hogyan lehetséges ez? A szérummal érted el? Vagy mi a titkod, tudni akarom! :D

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

köszi szépen lányok! :$
Igazából a spirál is tényleg ilyen baba, mert a másik kedvenc spirálommal (maybelline volume express) vhogy nem volt ennyire hűha az eredmény.

Nelli, igen, ez a Lilash hatása. És még mindig van belőle, el se hiszem! Pedig elvileg csak 6 hónapra elég én meg már több, mint 1 éve használom! :)

Réku írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

A pilláidba beleszerettem! :)

samelike írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Elképesztő ez a szérum, annyira látványos az eredmény!! :)

E73 bioarcapolas blog írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates



Gyönyörű hosszúak lettek tőle a szempilláid :)

Robin írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Te jó ég, mekkora szempillák!!! :O Elterelte a figyelmem a témáról, miről is írtál? :D :D

Vattacukor írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Kell egy ilyen szérum! Gyönyörűek a pilláid!

Thündérke írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Azta:O Nem semmi pillákat csinál! :D

dyna írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

bázze Betti, a pilláid még mindig nem tudom felfogni és megszokni, pedig tudom, h hozzád tartozik! :D

szerintem még a két réteg se durva, nálam mondjuk ez a drámaibb kategória, nagyjából én is ilyen vastagságot viselek el magamon.
én még senki leírása alapján nem emlékszem erre a spirálra, de ezt most memorizáltam.

és olyan jóóó, h visszatértél, hiányzott a humorod! ;)

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés