2012. okt. 25.

MU: SkyFALL

MU = Make Up
(Olyan régen írtam már sminkes bejegyzést, hogy már kicsit elfelejtettem, hogy is szoktam.)

Jaj nem-nem, nem kell rögtön felvidulni vagy éppen fancsali képet vágni. Ennek a bejegyzésnek annyi köze lesz a 007-eshez, mint James Bondnak a körömlakkhoz ...

Erzsinél láttam a legújabb James Bond-os körömlakk kollekciót és egész sok szín az én sminkemben is szerepel (vagy csak én halózom be).
Továbbá angolul az őszt sokszor Fall-ként emlegetik. Ennek miértjét sokáig nem értettem :$

Szóval ez 1 őszi, hétköznapi smink, amit eredetileg a TeSminked őszi sminkversenyére ütyködtem magamra, de 2 nappal lecsúsztam a határidőt, mert az úgy a jó :)

De Nektek azért megmutatom, sok szeretettel.
(Nemcsak bejegyzést felejtettem el írni, hanem, jóképet vágni is..:)



És most kivételesen van terméklista. Jippi!

Arc:
Maxfactor Facefinity alapozó (warm almond)
Manhattan Pure Matt porpúder
NYX pirosító (peach)
Essence Sun Club bronzosító

Szemek:
MAC paint pot (painterly)
NYX Box of Eyeshadows
Manhattan zselés tus
Essence long lasting szemceruza
Maybelline Volume Express szempillaspirál

Száj:
Astor Liquid Care szájfény (sweet coral)

15 megjegyzés:

Eni írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Szép lett! :)

Katie írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nagyon szép munka! :)

Verus írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nekem is nagyon tetszik, olyan egyszerű, mégis nagyon csinos. :)

PAncsi írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nagyon szép lett! :-)

E73 bioarcapolas blog írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates



Gyönyörű színeket használtál, a kivitelezés meg profi :)

Robin írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Akárhogyis nevezted el, nekem nagyon tetszik a smink. ;)

samelike írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Hallod, szerintem ez szuper lett!!!!! Neked kéne nyerni, már amennyire nyomon követtem a versenyt. Pont reggel néztem, hogy feltöltötték ám! :))))
Ügyi!

Fanny írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

nagyon csini :D

Thündérke írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nagyon szép lett! :)

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

nagyon szépen köszi! <3
Öröm így a blogolás!

Nelli: basszus, én nem is figyiztem, köszi, h szóltál! :)

soledad írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Szép! :)

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

szépséges :))

dyna írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

sajnálom, h nem téged választott Suzie, megint meseszépet alkottál! :)

Loredana írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Beautiful look!

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

jaj köszönöm szépen mindenkinek! :)

dyna: oda se neki, 1 pillanatig sem gondoltam, h nyerhetek :->

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés