2012. okt. 28.

Halloween YT Pt.1 (ijesztő)

A biztonság kedvéért meglestem, hogy naptár szerint pontosan mikor is lesz idén Halloween.
Kicsit megkavart, hogy hétvégén már jónéhány helyen volt halloween party.

Tehát offisöli október 31.-én van zombik, vámpírok meg a töklámpások éjszakája!
Úgyhogy még van idő beszrezni a motyót, ha valamelyik tutorial megtetszik.

YB-os alkotásokat hoztam.
Már bő egy hónapja elkezdődött a halloween-es videó dömping.
Szeretném megmutatni Nektek a kedvenceimet.

Én egyébként nem vagyok nagy fanja az egész arcos pingálásnak (nem tudom miért?!), de ezek még nekem is nagyon tetszenek.

Lesz egy 2. bejegyzés is, ahol majd szolidabb/vidámabb/esztétikusabb munkákat mutatok, de ezúttal íme néhány igazán undi vagy éppen rémisztő videó.



1. Goth vámpír
Tékápé ez nem vámpír, goth talán...?! Ami fontos: ütős!
Jody blogjára nem olyan rég találtam rá. Hihetetlen, hogy át tud változni és hogy milyen kreatív.
Ez nem kifejezettn undi kategória, inkább "kifinomultan" ijesztőnek mondanám.
A videóhoz tartozó bejegyzést itt olvashatjátok el




2. Zombie Barbie
Bizonyára közületek sokan benne vannak abban a majdnem 1 milliós(!) nézettségszámban(?!), akik már látták ezt a videót.
Michellet-t egy kedves, aranyos lánynak tartom, nagyon szuper, minőségi videókat gyárt, de sminkelés terén azért van nála sokkal tehetségesebb is.
Ez a videó viszont odabaszott már bocsánat. Az egyik "legélethűbb", (ha-ha) nem gagyi zombi smink, amit eddig láttam.



3. Koponya
Ez is kedvelt téma, ebből is millió meg egyféle van. A divi cukorkoponya helyett én most egy "klasszikusat" választottam. És azért ezt a bizonoysat, mert ennek tetszett legjobban a kivitelezése.
Az "izmos" részt is érdemes megnézni :))




4. Cipzár
Nagyon nehezen kivitelezhető maszk. Sok ilyet láttam, de a legötbb nem tűnt ennyire élethűnek.




5. + Bónusz
Ezen a csatornán rengeteg igényes, szépen kivitelezett, fantasy smink között nézelődhettek.
Mit szóltok mondjuk ehhez a Fekete Hattyú ihletésű szépséghez?



A félelmetesekből ennyi.
Remélem sikerült olyat is mutatni, amit eddig még nem láttatok és esetleg meghozni a kedveteket egy kis kreatívkodáshoz :)

2 megjegyzés:

samelike írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

uhhh az utolsó az de szuper állat nagyon jóóó, megnéztem a kedvenc kis sorozatom (walking dead) tutorialt is az is üt- levontam a konklúziót van hova fejlődnöm az biztos :)

dyna írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

kanadában már lefutott a helovín, ott korábban van! ;)
zombie barbit még sosem láttam, köszi az élményt! :))

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés