2012. okt. 29.

Halloween YT Pt. 2 (nájsz!)


Most fog igazán értelmet nyerni, hogy a tegnapi posztot miért írtam ijesztőnek, holott azért annyira nem jelzett be a beszarásjelző detektor.

A lelkem, mint a frissen mosott patyolat ('^.^)
Éppen ezért Halloweenkor (is) előnyben részesítem a cuki/mókás/csajos/művérmentes jelmezeket. Nehezebben is ment kiválasztani a top 5-t, mert olyan sok szépet s jót találtam, hogy ha mind ki akarom próbálni, akkor még 60 éves koromban is Hallowenozni fogok - bár lehetséges, hogy akkor már jelmezre nem lesz szükség :->

1. Kisoroszlán
Nehéz döntés, nehéz döntés. Jen-nek mindig sikerül valami übercukival előrukkolnia.
Egyik legújabb videójában megpónisodik, de én inkább egy régi kedvencet hoztam tőle.
Nem túl bonyi a smink, de nagyon aranyos.
Még több hallowen-i sminkötletért kattintsatok ide.




2. Pop Art / Képregény lány
Mikor először láttam a videó promoképét, tényleg azt hittem, hogy ez valami rajz. De nem!
Témáját tekintve képregényes, ami az Avengers és Batman filmek óta még az én értelmezésem szerint is menő (:D) és a kivitelezése is inkább időigényes, mint bonyolult.
Cora videóit egyébként azért szeretem, mert nagyon türelmesen és érthetően magyaráz - most is :)




3. Pocahontas
Promise videói közül bármelyiket belinkelhettem volna, mert hát ő a bioorganikus transformers a  YT-on :)
Mese vonalon maradva tőle is inkább egy egyszerűbb-klasszikust linkelek: Pocahontas.




4. Kalóz
Habár a Karib tenger kalózai nekem annyira nem jött be, azért egy kalózjelmezt szívesen felpróbálnék/viselnék.
Autentikusnak egyáltalán nem mondanám, de pont emiatt tetszik ez a smink!




5. Babydoll / Álomháború
Nincs mit szépíteni azon a tényen, hogy az egész filmben kb. csak a sminkek az említésre méltóak. Itt egy nagyon jól sikerült újramegvalósítása a főszereplő sminkjének.




6. + Bónusz
KatOsu is egy aktuális kedvencem. Nemrég találtam meg a csatornáját, de rögtön szimpatikus lett, mert annyira szépeket csinál, hogy az én sminkkészségem irígykedve sírdogál a sarokban, mikor őt nézem :D
Itt egy teljesen kötetlen témájú fantázia smink, ha éppen csak jól akartok kinézni, de nem akartok beöltözni.




Remélem sikerült néhány ötletet adni.
Ti beöltöztök idén?


3 megjegyzés:

Verus írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Én ki szoktam hagyni, talán majd ha nagyobb leszek. A Rainbow Dash aranyos. ^^

dyna írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

őrült vagy te Bettilány! :)) de örülök nagyon, h visszatértél! ;)
(én a pónilányra szavazok, nah meg a régebbi oroszlán(y)os verzióra! :)

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

jó kis válogatás,a bónusz engem valami paradicsomi madárra emlékeztet,eszméletlenül tetszik :)

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés