2012. okt. 19.

De hova tűnt Damon Hill..?

Pár évvel ezelőtt, mikor nyáron az egyik barátnőmnél laktunk, mindig nézni kellett a Forma 1-et.
Akkoriban még Palik László volt a kommentátor és miatta egész elviselhető, sőt beszólásaitól élvezhető volt a számomra alapvető elég unalmas műsor. Kb. olyan képet vágok közben, mint mikor én a "Say YES to the dress" c. műsoron révedezem, pasi meg rezignált arccal üldögél mellettem :P

Damon Hill egyébként pont a célba gurult be, mikor Palik Laci ezt elszólta. Úgyhogy igazából ő nem tűnt el. Nem úgy, mint én.

Néhány nappal ezelőtt az egyik bejegyzéshez, számomra egész meglepő módon érkezett egy komment. Kicsit ilyen szedjed már össze magadat paphu stílusa volt, konkrétan azt kérdezte a kedves kommentelő, hogy mikor lesz új bejegyzés.
Ez, bevallom eléggé meghatott, hogy van, aki hiányol.


Tudom, tudom, hogy azzal a pár hónapos jelenlétemmel, amit a blogszférában eltöltöttem, igazán nem gondolhatom, hogy bárkinek is hiányoznának az írásaim.
De talán annak a 100plusz feliratkozónak tartozom annyival, hogy nem tűnik el szó nélkül, végleg.

Már régebben is volt egy-két verejtékszagú (van ilyen szó?!) bejegyzés és most abba ne menjünk bele, hogy mindegyik az, mert amúgy én csak egy sótlan picsa vagyok és egyébként csak erőltetem ezt a poénkodós ívet.
Az ok számomra elég személyes és nem szerettem volna ezt a nyilvánosság elé tárni. Most sem fogok a szükségesnél jobban belemenni a részletekbe.

Van egy elég komoly betegségem, amiből nagyon nehéz a felgyógyulás.
Vannak jobb és vannak rosszabb időszakok.
Az elmúlt pár hónap nem csak az egészségem szempontjából, hanem az élet más területein "elszenvedett"taknyolások miatt is nagyon kemény volt.
Muszájból meg nem akartam írni, mert tudjuk ugye, hogy erőlködésnek fosszag a vége.

Kezdek jobban lenni.
Nem akarom elkiabálni, mert olyan sokszor volt már, hogy azt hittem végre egyenesbe kerülök, hogy addig el se tudok számolni :)
De most már érzek magamban egy pirinyó plusz enerdzsit, amit remélem a blogra (is) tudok fordítani.

kb. ennyi hírértéke van a bejegyzésnek...legalábbis egyesek számára :P


U.i.: ez a 100. bejegyzés!

10 megjegyzés:

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

énén...örülök hogy hallok felőled! <3

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Látom a spongyabob maradt meg leginkább. Igaz, nagyon cuki :)

Csillu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Oh, Betti! Jobbulj, jó hogy vagy! <3

dyna írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

<3 tudod, h nekem is hiányozol/oztál és drukkolok, h a te kezedben legyen az irányítás! ;)
milyen a bb krém? majd arról is mesélj! ;)

Eni írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Örülök, hogy újra itt, jobbulást és ha lehet ne tűnj el megint. :)

Réku írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Jobbulást :) Remélem, nem kell már sokat várni az újabb posztokra.

Thündérke írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Remélem mihamarabb meggyógyulsz :) én várlak vissza :) pont valamelyik nap gondoltam rád :D

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

milyen aranyosak vagytok :)

Dyna: tudom én, h csak a BB krém érdekel :P :DD

smink és más írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Naaaaaa...sajnálom, hogy nem voltál jól, de ha ritkán is jössz, az is több a semminél, úgyhogy türelmesen várunk...már ez a bejegyzés is feldobta a napom...honnan húzod elő ezeket a dumákat..?? Azonnal vágtam :-D

Robin írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Én is csak reménykedtem Betti, hogy nem tűnsz el teljesen, már nagyon hiányoztak a szóvicceid. :P :D Jobbulást, és várom a bejegyzéseket. :)

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés