2012. aug. 3.

5tusa - CH02


Sűrű szemlesütések közepette kérek elnézést, hogy ilyen sokáig nem szóltam egy kukkot sem.

Persze kifogás az mindig van. Nem akarom részletezni a sanyarú sorsomat. Lényeg a lényeg, hogy az utóbbi fél évben erősen ránk jár a rúd, nagyon finoman szólva.
Ilyen időszakokban, mikor nincs hír rólam, akkor a soraimat próbálom rendezni.

A kiírtaknak megfelelően az 5tusa 2. firdulójára holnap, 18.00-kor kerül sor.

Mindenki, aki ebben a körben fog becsatlakozni, szeretettel várjuk! :)

Az a nagy helyzet, hogy ezúttal én semmit nem fogok tudni bemutatni . . . elég cikinek érzem, tekintve, hogy én borzoltam fel a kedélyeket.
Nem tudom, hogy mitől, de hetek óta be van dagadva a szemem és csak délután-este felé megy le a pufiság, úgy ahogy. Így nem láttam túl sok értelmét a pingálásnak :-/

Remélem nektek sikerült 1-2 szépséget összehozni!

11 megjegyzés:

Réku írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Jobbulást!:)

samelike írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Istenkém jobbulást kívánok neked!!!! Vigyázz magadra nagyon. Akkor 18ra időzítem a bejegyzést! Puszillak és fel a fejjel!!! :)

Nikolett írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Lányok, ma nekem se fog menni :( Jobbulást Betti!

Robin írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Jobbulást, remélem semmi komoly nem lesz a szemeddel! A többihez meg kitartást, mi megvárunk. :)

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

annyira sajnálom,hogy nem tudok részt venni benne,pedig nagy kedvem lett volna,de jelenleg semmi időm és előre megírt bejegyzésekből éldegélek és fogok megélni egy darabig :(

neked meg kedves sok erőt és kitartást kívánok <3

Petra világa írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Jobbulást! :(
Én elkészítettem a tusvonalakat. Elég béna, de remélem a következő körre ügyesebb leszek! :)
http://petravilaga.blogspot.hu/2012/08/5-tusa-2-fordulo.html

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

drága lányok köszönöm szépen a kedves szavakat!

Már úgy ahogy rendbe jött a szemem, talán tolerál egy kis festéket ^^

Kitti írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Szia! Most találtam rá a blogodra, visszaolvasgattam, és megtetszettek az írásaid, úgyhogy feliratkoztam :) Ez az 5tusa is igazán ötletes kezdeményezés, úgyhogy szívesen becsatlakoznék az utolsó két fordulóba! :)

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

@Kitti szia Kitti! Persze, h csatlakozhatsz! Néhány nap múlva fel is teszem az új kört.

Örülök, h teccik, köszi, h feliratkoztál :)

bubo írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Szia!Én is most találtam a blogra és a következő körben, ha lehet, akkor csatlakoznék. :)

♥ Beauty and fashion- * Make Up *♥ írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

mikor lesz új bejegyzés csajszi?:D

http://beautyandfashion-makeup.blogspot.com/

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés