2012. júl. 3.

Yamuna szappanok - teafaolajos és levendulás

 Nagyon megdicsérgettem a Yamuna szappanokat a pattanáskezelő sorozat egyik részében.
4 hónap alatt elhasználtam 2 teafaolajos és egy levendulás szappant, volt idő rendesen kiismerni. Sőt a párom is használta (tested on animals :D) - így a következő véleménybe nem csak az én észrevételeim kerültek bele.

Mindkét szappanról elmondható, hogy egy picikét nagyobbak. (125g/db)
A teafaolajos zöld, átlátszó. Nincsen különösebb illata, leginkább a teafaolajat lehet kiérezni - nem kellemetlen, de nem is finom.
A levendulás szappan alja viszont tele van szárított levendula maradványokkal. Kifejezetten zavaró volt, amikor elkezdtem felhabosítani az arcomon ezzel a felével, a szilárd részből leoldódtak a levendula maradványok, amik szúrtak és megkarcolgatták a bőröm.
Ami az illatát illetti....tömény wc illatosító. Az idő múlásával nem tudtam hozzászokni, mikor a kezembe vettem, mindig ez jutott eszembe vagy a molyírtó.

sajnos a levendulásról nem találom a képeket :(

Mind a kettő jól habzik és jól tisztít.
A teafaolajosnak valóban jó gyulladáscsökkentő hatása van, de normál ill. érzékeny bőreknek könnyen kiszáradást okozhat, huzamosabb ideig használva.
A levendulás leírását olvasva, ez nem ígér semmilyen pattanáskezelő hatást, csupán relaxációs célokra ajánlják...haha, hát igen a wc-n valóban jól el lehet relaxálgatni :->
Amíg használtam icipici húzódást éreztem.

Páromnak szép, normál bőre van (szemét!), egyáltalán nem zsírosodik. Nagyon ritkán jönnek ki pattanások, általában akkor mikor valamit megszadiz magán és a megnyomorgatott miti begyullad.
Mindkét szappant jónak érezte a homlokán, de az arcán, ahol érzékenyebb a bőr, pörsenések jelentek meg 3 napos rendszeres használat után.

Összességében, valahol a jó és közepes kategória között vannak.
A teafaolajos problémás bőrre jó alternatíva lehet gyulladáscsökkentő hatása miatt, a levendulásat viszont inkább dugjátok a szekrénybe, a szövet kabát örülni fog neki, a molyok már kevésbé.

Ára kedvező, amiért egy elég szép darab szappant kapunk, ami min. egy hónapig, napi kétszeres használat mellett kitart.

A nagy favorit Zamian kaméliás szappan hatásától és komfortérzetétől eléggé lemarad, nekem eddig az tetszett a legjobban :)

Rossman / DM | 390.-

7 megjegyzés:

Vattacukor írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Annyit nézegettem már ezeket a szappanokat mert olyan jól néznek ki! Már csak ezért is megérné kipróbálni mert szeretem ha az amit használok az szép :) A teafaolajost legközelebb megnézem közelebbről is!

Thündérke írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nekem rózsás volt, de fürdéshez használtam, imádtam az illatát :$

samelike írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Kaptál tőlem egy díjat, kíváncsi vagyok a válaszaidra:
http://flowerpartyaddict.blogspot.hu/2012/07/liebster-award-dij.html

Lifelike Vision írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Ezeket nem ismerem, de tetszenek!
Nagyon tetszik a blogod is, fel is iratkoztam! :)
Ha van kedved, kukkants be! :)

http://lifelikevision.blogspot.hu

Rose írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nagyon jó bejegyzés lett, én is nagyon szeretem a szappanokat. :)
Most találtam rá a blogodra, nagyon tetszik, úgyhogy fel is iratkoztam.
Nézz be hozzám is, ha szeretnél:

http://roseballerina.blogspot.hu/

Dorka írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Én csak a többi Yamuna szappant próbáltam, amelyik papír tasakos, meg a "zacskós" változatból, leginkább a zacskósak tetszettek, azok kicsit természetesebbek voltak szerintem, mint ezek!

Kinta Robie írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

A Yamuna király, én pedig ennek "dőltem be" most:
https://www.youtube.com/watch?v=ixobtts3Vqc

Nem rossz, de az étrenden mindenképpen kellett változtatnom.

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés