2012. júl. 16.

Mitigyilkosok?!

Igen. A mitesszerről lesz szó. Arról a kis, undi, fekete pötyiről, amit ha meglátsz a tükörben, ellenállhatatlan késztetést érzel, hogy kinyomkodd.

Komolyan, annak az embernek, aki feltalálja az ultimate-tutibiztos megoldást a kiírtásukra, én megelőlegezem a Nobel Szépség díjat. ...ja ilyen nincs. De ezért simán érdemes lenne megalapítani :)

Addig is, amíg ez az örvendetes nap felvirrad, mutatok 3 eszközt/terméket, amik mittesszer elávolító hatást ígérnek.



Szerintem nagyon kevés olyan lány/nő/asszony van, aki a The Face Shop mitesszereltávolító pakolására ne moccant volna rá azonnal - akár csak lélekben. Történt ez velem is.
My BAD!
Számos blogon olvashattatok már róla, többségében negatív véleményeket.
Én is csak mély egyetértéssel bólogatok. Nincs mit szépíteni, egyszerűen haszontalan.
Akinek használat előtt mégis sikerül oly mértékben kitágítani a pórusait, felpuhítania a bőrét, hogy ez a sűrű, ragacsos massza ne csak a pihékbe kapaszkodjon bele, hanem a mitesszereket is kigyomlálja, nos Ő az elenyésző, szerencsés kisebbség részét képezi.
Egyszerűen nem működik!


Pár hónappal ezelőtt a facebook-on már írtam, hogy rábukkantam egy alternatívára, amely mechanikai úton távolítja el az elhalt hámsejteket és ezáltal talán, TALÁN a mitesszerek számát is csökkenti.
Ez a kis műanyag izé lenne az!
A bőrt tényleg szépen lesikálja, üde bőrkép marad utána. De sajnos hiába szerettem volna, a mitesszerek továbbra sem voltak hajlandóak fogyatkozni.
Tehát mitesszerek likvidálására tényleg nem alkalmas, azonban ajánlani tudom azoknak, akik nem akarnak bőrradírra költeni, ill. spórolni szeretnének az arcukra kent kemikáliákkal. Tökéletesen ellátja a bőrradír funkcióját, továbbá érzékeny bőrűeknek is jó választás. A pici műanyag sörték vége lekerekített, egyáltalán nem sérti fel a bőrt.
Szép rózsaszín és hogy még egy ennél is vonzóbb tulajdonságot említsek: olcsóóóóó.
Ebay-en vettem 1.65$-ért, amiért 2db párnácskát kaptam.

A következő is egy párszázas ajánlat.
Kb. 2 hónapja láttam meg leértékelve ezt az arctisztító kefét.
Nem tudom mi történik ilyenkor, de mikor meglátom az AKCIÓ szót, akkor valami bekattan: hüm, ezt meg kell venni, lehet, hogy még haszna is lesz! :D
Eleinte csak héba-hóba használtam, aztán pár hete elkezdtem napi rendszerességgel is alkalmazni.
Hatás: a homlokomon lévő kis bumszlik - amik némi gyötrés árán ugyan, elhagyták a terepet, de cserébe mindig bőrpírt hagytak maguk után, ha rosszabb passzban voltak, akkor még be is gyulladtak - nagyon nagy része eltűnt. Váó, ez aztán a potenciális miti-killer!
Továbbá ez is kiválóan leradírozza a bőrt, szépen polirozott, tekegolyó simaságú felszínt eredményezve :))
A bőrradírok azóta érintetlenül sírnak a polcon.
Érzékeny bőrűek viszont tartsák az arcuktól távol, mert eleinte egész agresszív. Aztán a bőr is hozzászokik és a sőrték is szelídülnek, puhulnak.
Érdemes 2-3 naponta samponnal átmosni.
Rossmanban kapható, ára 500-700 forint között mozog.

És a végére egy házi praktika.
Youtube-ról már ismerhetitek azt a kotyvalékot, ami hasonló elven működik, mint a Face Shop-os orrmaszk.
A hozzávalók a következők:
  • 1 teáskanál zselatin
  • 1-2 evőkanál tej/víz
Ezt összekutyulni és pár pillanatra berakni a mikróba, amíg a zselatin el nem elegyedik a folyadékkal.
Ezt a nyúlós anyagot kell felkenni az orra és miután megszáradt, lehúzni.
Ha szerencsénk van, akkor a mitik a zselatinos cafattal együtt landol a kukába.
Ha nincs, akkor élvezhettük a zselatinból hő hatására felszabaduló átütő tehénszagot :)))

2 megjegyzés:

Fanny írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

nekem a zselatinos kaszvaty nem jött be :S de erre a kefére lehet rászánom magam :)

Thündérke írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

A zselatinos kotyvalékot használom havonta kétszer az orromra,orcámra, és az államra, ez a legjobb cucc! :D Igaz nem sok mitim van, de ami van azt is kihúzza:D. És ami a legfontosabb, hogy vastagabban kenem fel,és így lejön nagyobb darabokban , eleinte elcsesztem, hogy vékonyan vittem fel... akkor semmit nem húzott ki :( .

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés