2012. júl. 6.

Liebster blog

Megint kering egy díj a blogger szférában. Rám is gondolt, rögtön több ember is.
Nagyon szépen köszönöm Rékunak, Annienek és Samelike-nak a díjat.

A szabályok ugye azért vannak, hogy megszegjük :) Szóval én most önző leszek és megtartom magamnak, mert a kedvencemim biztos megkapták már a magukét :)
Továbbá, ahogy Annie is nagyon jól megfogalmazta, az ilyen díjaknak elsősorban az a pozitívuma, hogy általa jobban megismerhetjük a blog íróját.
A másik két kritériumot viszont csak betartom, na...


11 dolog magamról

  1. Van egy neopet-em, Napocska, aki már több, mint 4000 napos! :))
  2. Az étcsokit szeretem, és minél keserűbb, annál jobb
  3. Cipő, de elsősorban táskmániás vagyok/lennék, ha lenne rá cash :-> Amíg gyártottak táskákat, a legszebb darabokat a Vive Maria-tól szereztem (Pussy Deluxe boltban lehetett kapni)
    ilyenem van, csak szürke-fehér színben
  4. 2 évig volt fogszabályozóm és az éjszakait még hordanom kell jó darabig
  5. Nem szeretem, ha hosszú a körmöm, mert minden kosz alámegy
  6. A markánsabb, édeskésebb parfümök jönnek be
  7. 7.emeleten lakom és mindig gyalog mászok fel. Nagyon jó kis fenék és lábedzés, főleg mikor fel vagyok málházva :D
  8. Esténként egy forró kakaó után alszom a legjobban. Még ilyen hőségben is képes vagyok nyelvégetően meleg kakaót szürcsölni :)
  9. A kedvenc mesém a Lilo&Stich
  10. 16 éves korom körül kezdtem el színeket hordani, addig kb. csak feketében jártam
  11. Ugyan már kinőttem ebből a korszakomból de még mindig imádom a deszkás cipőket.

az én kis kedvenckém hasonlóan néz ki


Réku kérdései

1. Miért kezdtél el blogolni?
Szerettem volna egy olyan hobbit, amit szívvel, lélekkel csinálhatok, örömet szerez és igényel némi kreativitást is.
2. Műköröm vagy saját?
Saját
3. Tél vagy nyár?
Nyár
4. Szoknya vagy nadrág?
Nadrág
5. Magassarkú vagy lapos?
Szeretem a csini magassarkúakat, de elég hamar megfájdul a lábam, elkezdek nyavalyogni stb. stb. Szóval inkább lapos
6. Kedvenc szépségápolási terméked?
Egy bögre kakaó után valósággal kisimulok :D Egyébként újabban arctisztító kefe, szuper!
7. Kitől/honnan inspirálódsz?
Ami a sminkeket illeti, youtube-ról. Egyéb dolgok saját kútfőből pattanak ki.
8. Van valami/ valaki ami/aki ha nem lenne az életed része hiányozna?
A kis családom!
9. Létezhet fiú és lány között barátság?
Igen, több fiúbarátom is van.
10. Van valami, ami után most sóvárogsz?
Konkrétan ebben a pillnatban, v általában most?
Ebben a pillanatban: 7 fokkal hűvösebb idő
Általában: egy jó bb krém (baviphat magic girls) és alapozó (revlon colorstay)

11. Hely, ahol a legszívesebben lennél most?
A saját teraszomon, a medence szélén (se terasz, se medence :()


Annie kérdései

1. Melyik az az idei divat, aminek soha nem hódolnál be?
Konkrétan nem tudom, mi az idei divat :-> Sose érdekelt túlzottan a divat :( Sztem az, h vki stílusos, az nincs egyenes összefüggésben a divatosággal. 
Nagyon mintás ruhadarabokat soha nem vennék fel. És a borítéktáska se tetszik, mert én a nagy malaclopókat szeretem :)
2. Tengerpart vagy Balcsi a fav?
Még sose voltam tengerparton. A Balcsi meg nagyon nem vonz
3. Van valami amit kifejezetten utálsz a nyárban?
Az izzadááááás
4. Melyik a kedvenc ruhadarabod nyáron? Avagy amiben nem sülsz meg? :D
Leggings + vmi bővebb felső
5. Biztosan hallottad az "egynyári szerelem" kifejezést, neked ilyen volt az életedben?
Én igazi kis szerelmesgombóc voltam tinikoromban, nem csak nyárra korlátozódott a rajongásom - legtöbbször viszonzatlanul :(
6. Nyáron szoktál fesztiválokat látogatni?
Már régóta tervezzük a Voltot, Szigetre pedig már 8 éve járunk.
7. Miért döntöttél úgy, hogy blogot indítasz? Megbántad a döntést vagy újra belevágnál?
Jó hobbinak gondoltam. Néha megbánom, amikor látom, h vki leiratkozott - na jó nem :D Legtöbbször saját lustaságomon sajnálkozom, mert ezzel úgy érzem kicsit csalódást keltek az olvasókban, h bizonyos időszakokban csak ímmel-ámmal üzemel a blog.
Nem bántam meg és bármikor újrakezdeném!

8. Van kedvenc koktélod?
Cuba Libre, Cosmopolitan, de általában rövid (fehér rum v vodka) + ásványvíz kombó; ugrálok egy kicsit és kész a koktél a hasamban :) Ja, és sose vagyok másnapos :P
9. Milyen fazonú fürdőruhát kedvelsz? Háromszög, push up, pánt nélküli?
Nyakbaakasztós és egy kis optikai tunning se árt
10. Milyen híres ember bőrébe bújnál a legszívesebben?
Ez a kedvenc kérdésem! Még a zuhany alatt is ezen gondolkoztam! :)
Első gondolatom Chris Hemsworth felesége lett volna, de ugye ő nem celebritás...:->

Színészi, énekesi kvalitások miatt senkivel sem szinpatizálok annyira, h kíváncsi volnék az életére.
Egy embert a személyisége miatt kedvelek, de hát egy hírességet se ismerek - személyesen.
Mindenképpen olyan ember bőrében bújnék, aki más embereken segít - mondjuk fitness edző (pl. Shaun T - bár ő is ffi) vagy egy emberséges orvos.

11. Tervek nyárra? :
Nyerek a lottón! :D És remélem idén is kijutok a szigetre a SUM41 koncertre :)


Samelike kérdései

1. Arany vagy ezüst ékszerek?
Csakis ezüst
2. Milyen a kedvenc pizzád?
Sonkás gombás
3. Hol laksz?
Budapesten, de eredetileg miskolci vagyok
4. Mi leszel ha nagy leszel?
Felnőtt?! :P - sose!! :)  Remélem, h az embereknek fogok segíteni meggyógyulni!
5. Fanatizmus valami iránt?
Forever Friends
6. Milyen nyelveken beszélsz?
Angol, német. Írásban mindkettő egész jól megy, főleg az angol. De az élőbeszéddel akadnak problémák :]
7. Van mottód? Mi az?
Nem tervezek előre, mert a dolgok sose úgy alakulnak, ahogy szeretném
8. Kedvenc könyved?
Ciki, nem ciki: Gyűrűk Ura
9. Kedvenc rúzsod?
Essence - Nude it
10. Rettegsz valamitől?
A csúszómászók és ízeltlábúak eléggé ki tudnak borítani
11. Mik a legjobb tulajdonságaid?
Ez a másik kedvenc kérdésem! Talán az egyik az, h meg tudom nevettetni az embereket és segítőkésznek is gondolom magam.

Még egyszer köszönöm szépen a díjat!
Holnap jövök az 5-tusa részleteivel egy kis tusvonal gyorstalpalóval kiegészítve!


3 megjegyzés:

samelike írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Mekkora cukorborsó vagy, imádtam a válaszokat! Chris Hemsworth nagyon csinos fiatalember, Gyűrűk urát én is nagyon szeretem a megnevettetés pedig a blogodon is átjön. A Forever Friendsen meglepődtem, gimis korom jutott eszembe nekem pár dolgom van csak ékszertartó képek kulcstartók. SUM41 nem hangzik rosszul én is elmennék rá, a lottóra meg én is pályázom :D

Thündérke írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Imádom az ilyen bejegyzéseket, olyan jó megtudni több dolgot az adott blog írójáról :$

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

;) köszi, h elolvastátok :$

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés