2012. júl. 1.

ADEN szemceruza és tusfilc

Szinte kizárólag csupa jót olvastam az ADEN sminkcuccokról, így nem tellett túl nagy hezitálásba, hogy én is kipróbáljam.
Na azért persze nem ment ilyen sitty-sutty a dolog, vagy fél óráig guggoltam a cerkák fellett (de félreérthető, istenem :), mialatt az eladó lányka végig felettem strázsált, kifejezetten idegesítő mód...
Végülis az izzadságos percek után ezt a két terméket vettem meg és egy Kallos szemöldök ceruzát.

Hát hol is kezdjem. Röviden, tömören, ahogy a facebook-on is írtam, ez számomra az abszolút "nem kellett volna" kategória  :(
Mind a tusfilc, mind pedig a szemceruza vízállóságot ígért. Ennek nagyon örültem volna, de nemhogy a vízteszten, de még a maszatolós teszten sem ment át egyik sem.

A tusfilc hegyének kiképzése egyébként nagyon jó, kényelmesen lehet vele vonalat húzni.
De ahogy a képen is látszódik, a festék közepén marad egy világosabb sáv, a hegy legvégében nincs elég festék.
Reménykedtem, hogy többszöri áthúzással ez orvosolható, de nem. Kb. egy perces használat után nagyon elkezd száradni és nagyon fakó lesz a színe.
Lehet, hogy nekem nem volt szerencsém és egy sokat szellőztetett darabot fogtam ki, de a nem-vízállóságot még ez sem magyarázhatja.
Egy pozitívumot tudok felhozni mentségéül: nem morzsolódik.
Westend aluljáró | 990.-

4 húzás után így eltompul a ceruza

A szemceruzát bevallom, ott helyben ki se "mertem" próbálni, eléggé veszélyezve éreztem magam, hogy folyamatosan ott ácsingóznak felettem. Meg amúgy is, amiről egybehangzóan azt olvastam, hogy jó, az jó . . .
Ezt a darabot azért vettem meg, mert több helyen is írták, hogy keményebb a szokásosnál és én kifejezetten szeretem a keményebb szemceruzákat....nekem már az első húzás után eltompul.
A maszatolós és a vízállóság teszten ugyanolyan gyászosan teljesített, mint a tusfilc.
Az egyetlen jó tulajdonsága, hogy hihetetlen szép élénk fekete színe van.
Westend aluljáró | 400.-

  


És a végén egy kis összehasonlító teszt, egy hajszállal "magasabb" árfekvésű termékekkel.

Az Essence tartós ceruzája bírta a legjobban a kiképzést.

4 megjegyzés:

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

nálam is látszott a posztban, hogy nem vízállóak, de ennek ellenére a fekete és a pasztellkék szemceruzák nagyon tartósak! kár hogy nem jöttek be :(

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

@Nóra hát ez minden, csak nem tartós :-/

Thündérke írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Jó, hogy írtál róla! Ahogy ismerem magam, nekem se jönne be, hiába másoknak igen:D

samelike írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

nagyon durva hogy a közepén ott az a világos csík vagy mifene, bár én még filces tust amúgy sem próbáltam... köszi a bejegyzést mert már én is pont kedvet kaptam volna hozzájuk.

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés