2012. júl. 7.

5tusa - Leírás


Örülök, hogy ilyen sokan csatlakoztatok az 5tusa nevű challenge-hez.

Sok jó ötlet érkezett, hogyan lehetne egyszerűen és ésszerűen kivitelezni a fordulókat.

Ezeket is figyelembe véve a következőt találtam ki:
  • 2 hetente, csütörtökönként kellene prezentálni az alkotásokat. A 2 hetes intervallumot arra való tekintettel tartom célszerűnek, mert olyanok is részt vesznek, akik hétköznap dolgoznak. Az extrémebbekkel szerintem én is hétvégén fogok bíbelődni ^^
    Az egy alkalommal való prezentálás mellett, meg azért döntöttem, mert elejét szeretném venni annak, hogy a másikéhoz hasonlítgassuk a sajátunkat. Magamból indulok ki, és tudom, hogy csak elégedetlenkednék :3
  • 1 alkalomra legalább 5 féle tusvonalat kell megcsinálni
  • 2 soronként fogunk haladni, tehát az első körben az első 10 tusvonal közül kell választani, következő alkalommal 11.-20. számú tusvonalból lehet szemezgetni
  • Ha valaki az adott alkalomra meg szeretné csinálni mind a 10-et, azért nem jár fekete pont, sőt! :) De a min. 5 darab viszont kötelező - ez az egyetlen kötelezettség a játékban.
  • Csatlakozni bármikor lehet, azzal a kikötéssel, hogy az előző körből is legalább 2 féle tusvonalat be kell mutatnia.
    Tehát, ha valaki a 2. héten csatlakozik, akkor neki az első 10 tusvonal közül is jó lenne, ha 2-t megcsinálna és az aktuális adagból is min. 5-t. Aki a 3. héten talál ide, az az 1.és a 2. heti 10-10 tusvonalból 2-2-t és a 3. hetiből pedig, milyen meglepő, 5-t :)
  • Ha adott hétre nem készülsz el a min. 5 darabbal, akkor inkább a rákövetkező alkalommal mutasd meg ezeket is.
  • Mindenki a saját blogján tegye ki a kreálmányokat, az olvasók pedig a nekik szimpatikus bloggernek küldjék el a képeket, vagy a Beauty Ohverload Facebook oldalára is feltölthetik.
  • Bármit használhattok, egyféle tusvonal elkészítése során akár többféle terméket is (velem megesik), és ne legyetek restek megosztani (terméklista), hogy mivel sikerült kivitelezni azt a szuper tusvonalat! :)

A kezdők se legyenek bátortalanok. Senkise úgy születik, hogy egyből tűéles vonalat tud húzni! :->

Akik eddig jelezték, hogy részt szeretnének venni: Réku, Eni, Ree, Nóra, Vattacukor, Samelike, Szütyő, Mich, Niki, Stenonis

Az első forduló, mikor a net úszni fog a fekete szemfestékben: július 21.!

Mindenkinek sok sikert és még annál is több türelmet :))

15 megjegyzés:

Eni írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Szuper! Juj de jó lesz már nagyon várom! :)

Réku írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Már most be vagyok zsongva! :)

Netti - Szütyő BB írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Már előre rettegek sikerülni fog e szépet alkotnom :DDD

Jessie írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Sziaa! Én is szeretnék jelentkezni, ha még lehet! :))

Netti - Szütyő BB írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Közben elkezdtem tüzetesebben is tanulmányozni, hogy mit is válasszak: a 16. és a 22. nem ugyanaz? Kétszer van?

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

csajszikák, írtam, h bármikot lehet csatlakozni, még az uccsó körben is ;)

Netti, igen, a 16-os és a 22-es ugyanaz, nekem is szemet szúrt ^^

Vattacukor írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Hú össze kell kapnom magam :) mert azért van mit fejlődnöm tusvonal téren !

samelike írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

már most imádom, nagyon tök jó ötlet!!!!! :)

Eni írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Én most megzavarodtam azt írtad 2 hetente csütörtökön kell prezentálni az alkotásokat, de júli 21. az szombat. Akkor szombaton rakjuk ki?

Petra világa írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Szia!
Én is szeretnék jelentkezni! Ha jól értem, akkor 2 hét múlva kell képet feltöltenem, és akkor az 1-10-ből min. kettőt, plusz a 11-21-ből ötöt.

Alexa írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nem szeretem a határidős dolgokat mert félek attól, hogy nem tudom majd betartani, de igyekszem majd :) Csatlakozom! :D

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

óóó,ennél a bejegyzésnél (sem) voltam gépnél és azután megint nem voltam 1 hétig,még csak most pótlom magam és az időzített bejegyzéseknek hála vannak új posztok nálam. sajnálom hogy erről most lecsúsztam :(

Viki (justamakeup.blogspot.com) írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

lehet még jelentkezni? :))) behavazódtam és csak most olvastam az 5tusáról.

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

persze, h csatlakozhattok!

Nóra: hiányoltalak is...:)

Kitti írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés