2012. júl. 21.

5tusa - CH01

Most úgy kezdem el írni a bejegyzést, hogy úúúúú, most kezdem el írni a bejegyzést, húdeizgi, húdeizgi! :D

Délelőtt, már volt egy előhírnök madárka. Beautycrumbs Virág, már jóval megelőzött minket, nézzétek meg, milyen szépeket alkotott, szerintem nagyon ötletes, hogy próbálta feldobni az egyszerű "kis feketét" :)

Én nem nagyon kreatívkodtam, igyekeztem tényleg a tusvonalra és annak megvalósítására koncentrálni, több, kevesebb sikerrel.
Basszus ez tényleg, nehezebb meló, mint amilyennek ránézésre látszik!
Még ma is bosszankodtam, mikor visszanéztem a képeket, hogy az, ami a tükörben nekem OK, az a képen mennyire máshogy tud festeni!

Minden alkalommal kb. ugyanazokat a termékeket használtam:
  • NYX HD szemhéjbázis (összes)
  • Essence fix&matte porpúder (összes)
  • Essence tusfilc (2., 3.)
  • ADEN tusfilc (2.)
  • Esence long lasting szemceruza (összes - vízvonalra)
  • Avon Supershock zselés szemceruza (2. - alsó vízvonal)
  • Milani Eye Tech Extreme tusfilc - ez a szülinapi ajeszcsomagban volt, tehát ki kellett próbálni *_* (6., 7., 8.)

Ami engem kifejezetten zavart, hogy csukott szemmel hiába húztam meg szép egyenesre a vonalat, a szemhéj redőződése miatt olyan girbe-gurbának tűnik, mint az ökörhugyozás - bocsi.
Konklúzió: mostantól csak csukott szemmel fogok járni! :D


Második konklúzió: szeretem a (essence) tusfilcet. Számomra azzal volt a legkönnyebb dolgozni. Sajnos túl hamar megtompul a hegye és viszonylag hamar elfárad :(
Zselés tussal nem mertem próbálkozni :$


És akkor az alkotások, először az eredetihez hasonló mütyűr felbontásban.





És nagyban...
kattintásra megnő

Persze egyáltalán nem vagyok elégedett, de elégedetlen sem. Első nekifutásra nem olyan vészes - szerintem.
Már most várom a következő kört...na és persze kiváncsi vagyok, hogy Ti mit alkottatok! :)

Többiek munkája:

Nézettek be hozzájuk is! Olyan ügyesek!

Kérdés: maradjon a szombati nap? Úgy vettem észre, hogy ez jobban működik, mint a csüti.

Végül az egyik kedvenc YT guru ma tette fel ezt a videót...Mikor más csinálja olyan egyszerűnek tűnik :]




Mindenkit várunk sok szeretettel a kövi körben:

2012. 08.04.,  szombat


10 megjegyzés:

Réku írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Szerintem jobb a szombat ... de döntsön a többség :)

Eni írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Szerintem is szombat!

Szépeket alkottál, és tényleg kemény meló ez, saját szememen tapasztaltam... :D

Nitulino írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Tied is tök jó lett :)) Főleg az 2-es, irtó klassz :)

mich írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Megkésve bár, tudom, de van mentségem, elkészültem én is, sajnálom a késést :3

Nagyon ügyes vagy, én is a letisztult,egyszerű változat mellett maradtam, de te sokkal szebben megoldottad a vonalakat :3

dyna írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Annyira szupi ötlet volt ez a prodzsekt, imádlak!
Nagyon szépséges lett a te összeállításod is, a 2-es tetszik legjobban. Kár, h nem pingáltad meg az elsőt, de Nikinél megcsodáltam.

Juhé, imádni fogom két hetente a csütörtököt vagy szombatot (akkor max. olykor később olvasom). :)

Vattacukor írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nagyon jók lettek!
Szerintem maradjon a szombat :)

Fanni Farkas írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Elismerésem! :) Szépek nagyon :)

Vattacukor írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Ja azt el is felejtettem tegnap kérdezni hogy mikor/hol lett megbeszélve hogy 6-kor startolunk? Most visszanéztem az elözö bejegyzést de abban csak a szombatról esett szó. Nem akartam beelőzni senkit :) lehet hogy lemaradtam vmiről vagy kiesett ez az infó?

samelike írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Annyira szuper!!!8. és 2. a legszebb! :)

Petra világa írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Én is beszállok a mostani körtől, jaj, olyan kíváncsi vagyok, hogy milyenek lesznek :)

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés