2012. júl. 3.

5-tusa

Elnézve a sminkes bejegyzéseimet, szerintem nem volt olyan, hogy nem viseltem volna akárcsak egy vékonyka tusvonalat. Anélkül valahogy túl kerek a szemem vagy nem is tudom....szóval szeretem, nekem egy smink elképzelhetetlen nélküle.

Pár nappal ezelőtt találtam egy képet, amin 40 féle különböző tusvonal van, az extrémtől kezdve egészen a hétköznapiig.
Első gondolatom az volt, hogy mennyire jó gyakorlás lenne az összeset megcsinálni, de magamat ismerve kb a 4.-nél ráunnék. Második szikra, megkérdezem a blogon, hogy volna-e kedvetek együtt nekiveselkedni?

Első kérdésem tehát, hogy egyáltalán érdekelne-e egy ilyen "challenge" Titeket?

A technikai kivitelezés egy érsze már megfogalmazódott: 2 heti rendszereséggel kellene megvalósítani, 1 héten 1 sor, 1 vagy 2 tusvonal/ember.

A fejtörést az okozza, hogy kik és mennyien?
A kreatív keddhez hasonlóan lehetne állandó csapatot összehozni  + 2 random vendég.
Vagy minden alkalommal az csatlakozik, aki csak szeretne.
Nagyon szeretném, ha nem csak bloggerinák, hanem Ti olvasók is részt vennétek és a műveket ki is raknám a blogra!

Nagyon fontos! Ez nem verseny! Ez csak inkább játszadozás, kísérletezés, gyakorlás.
Mit gondoltok?

20 megjegyzés:

Réku írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nem is rossz ötlet :)

Eni írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nekem tetszik a dolog, én benne lennék. :)
Én úgy tudnám elképzelni hogy hetente vagy kéthetente egy sor vagyis 5 tusvonalat csinál mindenki aki jelentkezik. :)

Ree írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Szerintem jó ötlet, gyakorlásnak szuper lenne. Én is szívesen benne lennék :)

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

de kis kreatív vagy,jó ötlet! :) mondjuk szerintem reálisabb 2 hetente egy sor,mint hetente egy sor; de a 2 tusvonal/fő sem rossz, mert akkor tovább tart a móka :)

Vattacukor írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Szuper ötlet, benne lennék én is, szeretem a tusvonalat, bár hétköznap inkább csak visszafogottabb stílusban. A 2 hetente egy sor nem rossz elképzelés, mert ha magamból indulok ki akkor az extrémebbeket csak otthon hétvégén tudnám kipróbálni :)

Réku írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

1 kis meglepi: http://picimosoly.blogspot.sk/2012/07/ujabb-dij.html

samelike írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

No ha van már más vállalkozó kedvű akkor én is csatlakoznék, szuper ötlet! :)

Szütyő - Beauty blog írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nemrég találtam meg az oldalad és nagyon nagyon tetszik, úgy örülök! Fel is iratkoztam, és benne lennék én is ;)

mich írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

De jó ötlet, én is benne lennék :3 De lehetne mondjuk minden 2. nap 1 tusvonal, és úgy kijönne a 2hét-1sor :3 Vagy nehezen,de kivitelezhető lenne a Heti egy sor is, mert ha fél óra alatt valaki megcsinál 3at, akkor fel is teheti, időzítve max ha nincs ideje, és úgy legalább nem kéne annyit várni rá :3

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

nagyon örülök, h érdekel Titeket! :)
hétvégre kialálom a (majdnem) végleges verziót.

Annie4040 írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Szia! Tőlem is kaptál ám egy díjat ;)
http://japan-trend.blogspot.hu/2012/07/dijeso-nyari-melegben-liebster-award.html

smink és más írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Oh ez fincsi lenne:-)

És tetszik, hogy nem verseny, mert amit idáig láttam versenyt a blogokon azok "szakmai" zsűrizését nem is értettem...:-)
Szinte mindig olyan esett ki, aki szakmailag és kivitelezés terén az egyik legjobban teljesített ( szerintem.. mint szakmabeli :-D)...szóval túl szubjektív..

De a szórikázás jöhet :-)

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

@smink és más Letti, remélem ezek után Te is velünk fogsz ütyködni. Szupi lenne!! :)

Nikolett írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Én is szeretnék jelentkezni, ha még lehet! :) Ebben a melegben egyáltalán nem szeretek sminkelni, de azért kellll hogy a blogon megjelenjenek sminkek is és úgy érzem, hogy ez motiválna! :)))

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

@Nikolett Jaj Niki, hát persze, egészen a végéig csatlakozhat bárki! Nagyon örülök Neked! :->

stenonis írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

ez engem is érdekelne :)

Csillu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Én nem ígérek semmit, de lehet hogy kedvet kapok ha meglátom az első műveket;)
(lehet olyat kérni, hogy minden jelentkező írja a képéhez, hogy milyen terméket használt? az nagy segítség lenne;))

Putnoki Patrícia írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Putnoki Patrícia írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Ha lehet, én is szeretnék jelentkezni Patrí néven :)

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

@Putnoki Patrícia rendicsek ;)

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés