2012. jún. 8.

Smink - Happy B-day

Long tájm, nó szpík...
A legutóbbi bejegyzésem óta kicsit gondolkodóba estem, hogy akarok-e én még továbbra is blogolni. Na nem azért, mert a színfalak mögött bármilyen atrocitás ért volna.

Bloggerinák!...Ti nem fásultok néha bele a blogolásba?
Sajnos én viszonylag hamar elvesztem a lelkesedésem bizonyos dolgok iránt, ha monotonná válik...és hát a beauty blog téma nem túl változatos: termékteszt és smink és köröm esetleg haj, továbbá ezek variálása.
Ti nem untok néha ebbe bele? :)

De hogy a sminkről is essen szó...igen-igen, tegnap volt a szülinapom. Nem árulom el milyen vén lettem.

Valami különlegeset szerettem volna, de nem túl vadat. Inspirációm Nikkie tutorials egyik sminkje volt. A tusvonalát fekete csillámmal húzza át. Szerintem nagyon jól néz ki, de én nem szoktam ennyire vastagon kihúzni a szemem, így nem is tudtam hova tenni a csillámot.
Meg az essence zselés tus jól felhúzott. Komolyan, 2 garnitúra ecset kell hozzá, mert mire kész vagyok az egyik szememmel, addigra nagyon tehetségesen beleszárad a festék az ecsetbe :-S Tudom....ne piszmogjak annyit a tusvonallal...:P

Összességében egész elégedett vagyok.
Sajnálom, hogy közelit nem tudok mutatni, ugyanis az az egy szem, amit készítettem, szuperhomályos lett.
Milyen jó, hogy sikerült fényképállványt szereznem! :)

A szemöldökömmel azonban továbbra is elégedetlen vagyok. Sötétnek találom.
Szemhéjpúder nem szívesen használok, de ötleteket világos szemöldök cerkára, ami nem vöröses-narancsos, szívesen fogadnék.
Most a Catrice, Date with Ashton ceruzát használom.


És ezeket a szépségeket kaptam a drága barátaimtól. Köszi szépen! ♥
A szempillaspirál valami csudijó X)...egy kis kedvcsináló - nekem - teszteléshez ^.^


14 megjegyzés:

Eni írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Boldog Szülinapot! <3 :)
Örülök, hogy újra itt vagy és el ne menjen a kedved a blogolástól, mert akkor szomi leszek :( :D
Szép lett a sminked, és szerintem a szemöldököd is jó!
Puszillak :)

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

@Eni köszi szépen <3
A kedvem nem ment el, csak kicsit ráuntam...:(

Eni írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Ráuntál? Azt szokták mondani, hogy fő a változatosság, próbálj meg Te is kicsi változatosságot belevinni és akkor hátha nem unsz rá. :)

Kriszti írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nagyon szép, olyan letisztult :)

Unknown írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Mi olvasók ununk egy pár blogot,mindignugyanaz a nóta,de a tied jó.Ne add fel!

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

swatchot és egyéb nyalánkságot nem találtam róla,de az Artdeco szemöldökszínező filces tusa (!) elméletileg szép világosbarna színben is kapható :) http://www.artdeco.de/en/makeup/eyes/eyebrows/eye-brow-color-pen.html?_=1329143602394

és engem blogolásnál a célok éltetnek, hogy lássam van miért,kiért,kinek írni. ahogy láthatod,tééééged is várnak az olvasók,legyen ez éltetőerő :) :*

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

hmm,vagy a Make Up Factory esetleg? ezt találtam még legvilágosabbnak :) http://fashionedinfinland.blogspot.hu/2012/05/my-favorite-make-up-factory-eye-brow.html

Csillu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

BSZN!!!!
Nehogy abba merd hagyni:P

Az essence-nek is van egy nagy világos színű szemöldökceruzája, nézd meg, én a leárazáskor rácsaptam, de nekem világos....

suzie írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

De széép cicaszem:) Boldog szülinapot!!:)

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nóra: erre nem is gondoltam...de tök igazad van.. :) A tippeket meg köszi, de ezek helyből sötétnek tűnnek :-/

Csillu: az essence megvan, de vmi furcsa libafos árnyalata van :(

Suzie: Köszi, Neked is sok boldogat! :)

Thündérke írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Boldog szülinapot *-* jól nézel ki <3

dyna írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Héj Bettilány, boldog szülinapot! Eddig le se esett, h egy napon ünneplünk. :)
Szép lett a sminked és megértelek a lelkesedésvesztés miatt, de remélem azért időnként erőre kapsz.
Én egyedül képtelen lennék blogolni, ezért is sínylődik az ékszeres blogom (bár azért már 3,5 éve megvan és teljesen még sosem adtam fel, csak hónapokra némultam el, igaz az más kategória, nem igényel folytonosságot), de nagyon belegondolva úgy örülök neki és biztosan neked is balzsamozza a kis szíved, ha rágondolsz, hányan olvassák soraid, dicsérik humorod, ügyességed. Esetleg tűzz ki pár célt, h minden héten csinálsz egy ilyen-olyan posztot, vagy valami hasonló, talán ezek motiválóan hatnak. ;)

samelike írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Boldogságos szülinapot kívánok!!! Füled ne érjen bokáig, de azért sok jót kívánok!!! Hát a blogolás... én az az ember vagyok akinek tonnányi ötlete van de kevés ideje, most a suli az első de remélem hamarosan teljes erővel tudom csinálni a bejegyzéseket! Szemöldökceruza pedig: S-he nekem innen van most egy nagyon világos, szinte szőke a hajam így állíthatóm, hogy bevált a kis édes. nem sötét de tartós, könnyen satírozható de nem az a lefolyós típus, nem csillámos nem tépi ki a szálakat sem. Vess majd rá egy pillantást. :)

Petrus írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nagyon jó lett! :)

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés