2012. jún. 19.

MAC szemhéjpúderek: Jest & Free To Be


Előző bejegyzésemben örömködtem, hogy milyen szuper ajesszal leptek meg a barátosnék.

Tudom, tudom, hogy általában az aktuális hótttrendi kiadásokra szokás nyálat csorgatni vagy éppen fikázni, hogy mennyire langyi.
Hát ez se nem aktuál, se nem trendi, csak két szép szín, amit a barátnők úgy definiáltak: Bettis
Ami azért vicces, mert igen, szeretem a rózsaszínt, de valahogy szemsminkben nem szívesen használom, mert könnyen fáradttá teszi a szemeket. Nekem meg nem kell a plusz rásegítés, magától is sokszor fáradt a tekintetem.

Tehát kaptam egy szuper szempillaspirált, amiről szintén írni fogok és két szép bettis szemhéjpúdert, hozzá való kis tartókával.



A kis tartóka (mi ennek a becsületes neve?!) két mono tárolásához készült.
Mágneses (ezt csak azoknak írom, akiknek még sosem volt ilyene, mint pl. én) így valósággal mágaba szippantja a kis szemhéjpúderes tégelyt, mikor a mélyedéshez illesztem.
Azt, hogy a mágnes mennyire tarja a helyén a paneket rázós körülmények között nem tudom, de nem is akarom tudni. Én megelőlegezem neki, hogy masszív kis cucc.
Annál is inkább, mert a tetejével is meg kell harcolni picit, hogy ki lehessen nyitni, visszazáródása pedig csapóajtós szerű.


A két szín a Jest és a Free To Be kis fekete tasakban érkeztek. Fél óráig gúvasztottam a szemem, hogy vajon a csomagolás melyik szegletébe rejtették a színek nevét, mire leesett, hogy a pan-ek aljára van írva - hát na, MAC szűz voltam még...
A Jest egy nagyon szép hideg gyöngyházas rózsaszín. Nem túl tolakodóan gyöngyházas, szemöldökcsönt alá pont jó. A belső szemzugba viszont kissé halovány.
A Free To Be nagyon vibrál, nagyon neon(?) nagyon korall, nagyon nem olyan, amit eszembe jutna megvenni :) A termékfotókon sajnos kissé kifakult..
Mindkét színről elmondható, hogy azt kapod, amit látsz: felkenve pont olyan színük van, mint a tégelyben. Nagyon jól pigmentáltak, nem kell félórákat szöszmötölni, hogy egy kis színt előcsaljak belőlük.
Ami engem meglepett és amiért minden lánynak azt tanácsolom, hogy ne vegyen MAC szemhéjpúdert, mert utána csak ilyen után fog vágyódni (lírai túlzással), az a textúrája: megtapintva hihetetlen selymes, ecsettel belemászva egyáltalán nem vagy alig-alig porzik.
Egyébként a legtöbb szemhéjpúderrel elsődleges problémám a porzás..persze, igen leütögetem a felesleget, te tudjuk, hogy ez legtöbbször halottnak a csók - vagy kb. 0 festék marad az ecseten.

Szóval nagyon szép a színűk és nagyon minőségi a textúrájuk. Nem csodálom, hogy ilyen népszerűek.
Erős fejtőrést okozott, hogy milyen sminket készítsek. A korallos árnyalatot biztos, hogy nem fogom gyakran szemsminkhez használni, pirosítóként fog funkcionálni elsősorban.
A gyöngyházat előszeretettel fogom highlighterként alkalmazni nemcsak a szemöltökcsont alá, hanem nagyon szépen mutat az arccsonton is.

Itt az első próbálkozásom..

vakuval és természetes fényben
pirosító: Free To Be ;)



8 megjegyzés:

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

aww de kis szépségek vagytok! nagyon jól áll pedig ez a korall,szerintem bátran használd szemre is! :)

Csillu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

hogy a csudimudiba tudsz ilyen szépen satírozni? nagyon ügyes vagy, és tényleg Bettisek ezek a színek, jól állnak;)

Robin írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nagyon csinos vagy ViccesKiállAHajamBetti! <3

adryenka írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Hú nagyon tetszik!!!!

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

köszi szépen lányok!

Nóri: biztos, h alkotok még vele :) Már tervben is van egy naplementés nagyon színes. Csak félek belevágni, mert biztos nagy paca lesz az egész @_@

Csillu: essence ecseteket használtam. Biztos a szuper szemhéjpúder miatt sikerült jól a satír :)))

Robin: épp rossz passzban voltam, egyetlen használható kép lett és itt is grimaszolok :->

Adryenka: nekem is!!! :)

Zsanett írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

ahhhh ♥ gyönyörű sminket csináltál velük

Thündérke írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Milyen kis cuki a tartóka *-* és tök jól áll a sminked*-*

Adri írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Dejóóóó imádom ezt a sminket :) Szép vagy :))

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés