2012. máj. 17.

Vichy Normaderm krém és arclemosó

A Facebookon három kívánság perceket keretében megkérdeztem, hogy miről írjak elsőként.
A pöttyös labdát Eni csapta le így most a Vichy Normaderm krémről és arclemosóról osztom meg az észrevételeimet.

Kb. 10 évvel ezelőtt már volt szerencsém ehhez a termékhez. Akkoriban nagyon mérges pattanásokkal gyürkőztem, jobbára sikertelenül. Ebből már sejthető, hogy akkor nem vált be.
Azóta eltelt jópár év, a pattanások lecsendesedtek ugyan, de maradt az egyenletlen, kevert mitesszeres arcbőr.
Néhány hónapja ismét őrülten elkezdték promótálni a Vichy Normaderm arckrémet.

Persze engem is megingatott a "bőrgyógyászati világkongresszuson is díjat nyert" igencsak jól csengő reklámszöveg, és az "ingyen" arclemosó is csábító volt, így tettem egy újabb kísérletet.
A krémet gyógyszertárban vásároltam, sajnos az árára nem emlékszem, olyan 2-3000-re tippelek.


Vichy Normaderm hidratáló krém problémás bőrre

A csomagolása nagyon igényes, pumpás kiszerelésű. Egy egész nyomással túl sok krémet adagol, így magától értetődik, hogy inkább kisebb nyomásokkal érdemes operálni, ami nehézkes küldetés, mert elég ellenálló a pumpája.
A pumpát egy átlátszó, zöld színű kupak fedi, ami jól záródik.

Maga a krém halványzöld (kék?) már-már fehér színű, egészen átütő citrusos illatú, a háttérben jól kivehető az "agyagos" illat, amire szakavatott orrok egyből ráköszönnek.
Állagát tekintve könnyű textúrájú gélkrém. Nagyon jól siklik, hamar, szinte azonnal beszívódik. Ha azonban a kelleténél véletlenül többet kenünk fel, akkor nem szívódik be rendesen és furcsa réteg marad utána. Nekem olyan érzés volt, mintha krétaporos lenne az arcom; az essence skin fix fehér színű porpúdernek is ilyen érzete van.
Ha végighúztam az ujjam a bőrömön finom bársonyos volt, de valahogy éreztem, hogy ott van.
Ha sikerült eltalálni a helyes mennyiséget, akkor csak a finom illata maradt velem.


Az ígéret szerint már két hét alatt javít a problémás arcbőr összképén.
Nos a reklám tényleg még engem is képes volt beetetni, hogy ez valami új, eddig soha nem látott csodát tud művelni. Jönnek majd a zöld villámok és lépésről lépésre likvidálják a problémás bőr 6 tünetét:
  • fénylő bőr
  • pórusok
  • bőrhibák
  • egyenletlen arcszín
  • bőrpír
  • bőrfelszín
http://www.youtube.com/watch?v=vvPK1BRr-74

Fénylő bőr: a krém agyagot tartalmaz, ami nagyon jól felszívja a felesleges olajat. Mindenképpen érdemes odafigyelni, hogy ne kenjünk fel túl sokat, mert  képez egy nem túl komfortos réteget, amitől az az érzésed, hogy eltömíti a pórusokat.
Tényleg egészen matt lett a bőröm, szerencsére azonban a természetes fényét nem tompította le teljesen..
Azzal viszont vitatkozom, hogy késlelteti a kifényesedést. Ez teljesen egyénfüggő és én nem vettem észre, hogy később lendültek volna akcióba a faggyúmirigyek.

Pórusok: jól hidratál, egyáltalán nem szárít. Éppen a hidratáló mivolta miatt nekem még tágabbak lettek a pici mélyedések az orrom mellett.

Bőrhibák: használata során csak 1-2 kellemetlenkedő bukkant fel a bizonyos napok előtt, de úgy érzem, ezek kivédhetetlenek. Némi mitesszerképző hatást azonban tapasztaltam sajnos.

Egyenletlen arcszín- bőrpír: nem volt szembetűen bőrszínegységesítő hatása.
A mitigyötrés után fellépő bőrpírt azonban sikeresen lecsillapította másnapra, azonban a hisztis-piros pattikat nem tudta egy éjszaka alatt lenyugtatni.

Bőrfelszín: hüm, ez tkp mit is akar jelenteni? Ahogy előzőleg írtam, a mitesszerek ugyanúgy topzódnak a homlokomon, nem lettem puklimentesebb , nem lett simább a bőröm felszíne:(

Akkor kérdezhetitek, hogy mi a f-... van, most jó vagy sem?
Igen, nekem is elég vegyesek az érzéseim.. Önmagába véve jó kis krém. Az enyhébb bőrhibákkal jól elbánik, de akinek problémásabb a bőre, annak nem hiszem, hogy kielégítő lehet a teljesítménye.



Vichy Normaderm Tri-Active Arclemosó

Kis kiszerelésű arclemosót kaptam mellé, ami három funkciót lát el: arclemosó, bőrradír és arcpakolásként is használható.
Fejreállított tubusos megoldású, a cucc így különösebb csörte nélkül kicsusszan belőle.
Krémes az állaga. Ez már határozottan zöldes színű, benne sötétebb zöld kisebb-nagyobb szemcsékkel, amiknek nincs erőteljes radírozó hatásuk, legalábbis az én rinocérosz bőrömet nem sértették fel. Mindennapi használatra talán pont elég a dörzsölésének az erőssége.
Ami kifejezetten nem tetszik, az az, hogy nem habzik (leírás szerint pedig.. ). Ez valami egyéni agylövés lehet, de én akkor érzem igazán tisztának a bőröm, ha az arctisztító fini sűrű habbal oldja le a szennyeződést. Éppen ezért a tisztítóerejét nem éreztem teljesen kielégítőnek.
Erről határozottan az a véleményem, hogy olyan se íze-se bűze darab, kínai boltokban kapható, all-size-for-one feelingje van.


Összességében nem mondanám, hogy ezúttal is pozitív lenne az összbenyomásom, inkább úgy fogalmaznék, hogy nekem mások az elvárásaim. De..

Szerethető.

A májusi Maxima magazinban Vichy Normaderm krémmintát találtok.


7 megjegyzés:

Eni írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Na ha már lecsaptam a labdát akkor kommentálok is. :D
Én a régebbi verziót használom a hidratálóból, már a második flakonnal és nekem az bevált. Jött a hír hogy megújul és féltem, hogy nem lesz olyan jó mint az elődje. Hát úgy látszik volt okom a félelemre, mert nem valami meggyőző amit írtál. Annak ellenére szerintem ki fogom próbálni, mert hát ahány ember annyi bőr, ha meg nem jön be kereshetek új arckrémet...hurrá!

Velvet FizZ Blog írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Köszi a tesztet, hasznos volt!
Nekem is van Vichy lemosóm, bár engem nagyon szárít :/

(Úgy olvastam elsőre a fejléc címet hogy "Reality Ohverload" , de az se lenne rossz! :D)

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

hát nem győzött meg...de az egyéb kommentárokért érdemes volt elolvasni :D

Thündérke írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Én még csak termékmintákat próbáltam, hát nem voltak tetszetősek :(

Vattacukor írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Én eddig a Vichy-től csak arckrémeket próbáltam, azokat nagyon szerettem. Az ilyen nagyobb márkák arcápoló termékeivel szemben sajnos mindig túl nagyok az elvárásaim (fránya reklámok...) és így általában elmarad a "wow" érzés a használatuk után. Most a Clinique 3 lépéses csomagot használom de az is inkább csak a szerethető kategória, amúgy semmi "wow" nincs benne :)

dyna írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nekem is meg van az arckrém és a habzó lemosójuk is, igaz mindkettő régi verziójú. A krémet ritkán használom, mert igazból csak anyától örököltem és nekem nem kifejezetten problémás a bőröm, így nincs szükségem rá. De kedvelem, tényleg olyan matt és egyenletes felszínű lesz tőle az arcom, nem is értem, hogy lehet.
A lemosó viszont az egyik kedvencem, nem minden nap használom, felváltva a Neutrogena arcradírozó gyöngyös lemosójával.
Szuperül habzik, jól tisztítja az arcom, szerintem újra fogom venni. Remélem, csak a külleme változott, a tartalom ugyanaz (na jó, még jobb lehet!;))

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

sajnálom csajok, de ebből az arclemosóból semnnyi habot se lehet kicsiholni, még ha megfeszülök se:-S
Ez nem olyan, mint az a zöld tubusos, amire Ti gondoltok.

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés