2012. máj. 14.

This is not the END...

...this is just a HELLO!

Kedves olvasóim, vácáp, vácáp? :)

De akár ezt Ti is kérdezhetnétek :)

Röviden tömören: kissé megkopott a motivációm, ami az eltűnésem okának egy kisebb szelete.
A másik tényező, ami miatt egy időre visszavonultam, magánéleti jellegű.

Ne haragudjatok, hogy szó nélkül leléptem!

Gondolkoztam, hogy megírjam-e, hogy egy bizonyos ideig nem fogom a blogot frissíteni, de ismerve magamat, egy ilyen lépés után sokkal nehezebben kezdenék ismét az írásba.
Ha kirakom, hogy hellloszevasztok, most maci leszek és megyek téli álmot aludni, az számomra jó kis ürügy, hogy még tovább nyújtsam a távollétemet..
Szóval az alamuszi nyuszi nagyot ugrik és csendben lapít taktikát választottam :)

Azonban örömmel (legalábbis az én részemről van öröm :) közlöm, hogy JUHÚÚÚÚ ismét itt vagyok és ismét érzem, hogy felbuzgott bennem a bloggerina vér :D
Remélem Ti is örültök egy picit :)

Jó ismét köztetek!

Annie, Letti nagyon szépen köszönöm Nektek a díjat!

13 megjegyzés:

Carmenesque írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Juppí! :)

Annie írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nah végre! :)
Gondoltam, hogy hasonló ok miatt nem írsz mostanában, úgyhogy nem is akartalak ezzel zaklatni. :D
de üdv újra! :D

Nitulino írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

De jó, hogy visszatértél! :)) Sok-sok vicces, édes, aranyos posztot kérünk!

Eni írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Már hiányoltalak! :)

samelike írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Na szia végre újra! :)
Várom, hogy veled nevethessek!

Nikolett írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Ezaazzzz! :) Üdv újra itt már hiányoltam a léleküdítő stílusban írt posztokat :))))

Thündérke írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

yeaaaah :D

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

woohooo,új poszt! :) és most el is olvasom miről írtál,eddig csak örömködtem :D

Shelbe írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nagyon örülök neki :D

smink és más írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Na hála Istennek :-D
WB
:-)

Csillu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

na jólvan, jólvan, már kezdtem aggódni:D

dyna írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

juhuuu, lemaradtam a nagy nyüzsiben a visszatértedről, de jó, h idenéztem.
én is örülök neked Bettilány, várom a nindenféle posztod (nah meg a hagymácskákat, mert azokat is úúúgy kedvelem nálad:))

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

de jó ilyenre visszajönni... :)

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés