2012. ápr. 18.

Video Wednesday #01 - GIVEAWAY

Hello skacok,

tudom-tudom, nagyon rég írtam blablabla....egy bizonyos személy még le is iratkozok *szívroham, ER, baseballütő a kézbe, miegyéb*
Van egy-két tesztecske, amit már szeretnék megosztani Veletek: Vichy Normaderm krém és arclemosó, Goodbye & Must have és végre valahára megvettem az essence zselés tusát, azóta sem mertem kipróbálni, csak tisztes távolságból nézegetem *juj*
A költözködés mellett befigyelt egy kis számítógép rosszalkodás is, úgyhogy (nemcsak) én vagyok lusta :)
De ez...hát erről muszáj Nektek is tudnotok!

A régebben is sokat emlegetett kedvenc youtube csatornámon Jen egy überszuper nyereményjátékot tart ahol, mind a kettő, NAKED-NAKED2 palettát megnyerhetitek!!
Hát mi ez, ha nem az év nyereményjátéka? :)))))

Sok szerencsét! (elsősorban nekem )

UPDATE: Hát úgy néz ki, hogy a szemem helyett a kis agyamra kellett volna kenni azt a fiatalító Wise Woman krémet :D Mert biztos feltűnt, hogy a linket lehagytam -- csak a teste :)





6 megjegyzés:

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Toppon voltam és a linket lehagytam:( telcsin nem tudom szerkeszteni a bejegyzést, ide se tudom beszúrni, este javítom:)

Thündérke írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

hajrá :$ nem jelentkezek , nem akarom előled megnyerni a cuccokat :P :D

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

@Thündérke háhá, bárcsak az a 20+ ezer ember is így gondolná :)))))

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

csábító,de NEM jelentkeztem :DD szorítok helyette neked ;)

smink és más írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Remélem azért nem tűnsz el végleg :-)

Díjat kaptál tőlem!

http://sminkesmas.blogspot.com/2012/05/tavaszi-dijesoaztaaaaa-liebster-blog.html

Annie írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Szia!
Kaptál tőlem egy díjat! ^^

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés