2012. ápr. 7.

Revlon Colorstay folyékony alapozó

Szerintem Marge-ról a Kikay trekkie bloggerinájáról még nem meséltem.Mikor a távol-keleti kozmetikumokkal kapcsolatban kutakodtam a neten, nem volt olyan alkalom, hogy a kereső ne köpte volna ki az ő oldalát is.
Nagyon sok termék megfordult a keze alatt, amikről kertelés nélkül megírja ha jó, azt is ha rossz (az esetek többségében inkább az utóbbi); The Face Shop, Etude House, Tony Moly, Baviphat, hogy csak párat említsek a nagyobb nevek közül.
Az egyik postjában közreadott egy listát, amelyben az általa legjobbnak ítélt alapozókat és bb krémeket sorolta fel.
Itt olvastam először a Revlon Colorstay alapozóról és azóta egy blogot se találtam, ahol egy rossz szó is esett volna ezzel az alapozóval kapcsolatban.
Így hát muszáj volt Edittől rendelni egy darabot, hogy én is letesztelhessem, mit tud.


Revlon
ColorStay Active
light makeup


Csomagolás
Minden egyes tubus külön csomagolásban érkezik. Az ilyet nagyon szeretem, mert így tuti-biztos, hogy én vagyok az első aki belemászik.
Egyébként a tubus semmi különös. Az elején szépen fel vannak sorolva a fontosabb tulajdonságok (SPF 25, színárnyalat, űrtartalom) és a hátulján is egy csinos lista áll, hogy mi mindent kínál még.
Zárójelben megjegyzem, hogy sosem értettem a csomagolás értékelését, hiszen engem mindig is jobban érdekel a belbecs :->
Tartalom: 30 ml 


5 / 5

Szín
Alább láthatjátok a színskálát. Én a Sand Beigi-t választottam, ami így rajzon sötétnek tűnhet, de igaziból pont jól illik hozzám.



elnézést az ekcémáért, Dove tusifüri megint előhozta :(

5 / 5

Állag
Eléggé folyós, (főleg melegben) hamar szétterül a kézfejen. Ennek a hátránya, hogy gyorsan kell dolgozni vele, előnye pedig, hogy könnyen eloszlatható az arcon, könnyű szépen eldolgozni.
Elég lassan szárad, fedését tekintve elég kicsi, max közepesig építhető.
Finise még primerrel is fényes, mindenképpen kell felé púdert használni. Ezt a tulajdonságát nem is szeretem. Én eredetileg a zsíros/kombinált bőrre való változatot szerettem volna, de sajnos ilyen nem volt Editnek, így kénytelen voltam a minden bőrtípusra alkalmas változattal beérni. Gyanítom, hogy a hőn áhított zsíros bőrre valónak szép matt a finise, legalábbis az elbeszélések szerint :)

Az illatáról is írnék pár szór, mert kifejezetten szerettem. Nekem a frissen mosott ruhák illata jut az eszembe, nagyon üde. Felhelyezéskor én némi hűsítő érzést is felfedezni vélek.

3 / 5

Tartósság
A legtöbb alapozónak az a hibája, hogy a nap folyamán egyszerűen eltűnik, kikopik vagy megváltozik a színe, a fedése.
A colorstay vonal egyik ígérete pont az, hogy a szín egész nap megmarad, kiállja még az izzadást is!
Emellett még 25-ös fényvédőt is tartalmaz, ami további strigula a pozitív tulajdonságok között.

A tartósságot valóban megerősíthetem. Hajnalig tartó halloween partikor ezt viseltem és mikor másnap reggel eljutottam a sminklemosásig, meglepődve tapasztaltam, hogy szinte érintetlen a sminkem.
Persze a primernek is biztos szerepe volt ebben, de önmagában véve egy sminkbázis sem akkora mágus, hogy egy rossz minőségű alapozót egész éjjel-hajnalban elvigyen a hátán.

5* / 5

Ár
kb. 1200 HUF a Beauty Sale blogról (sajnos már nem kapható)

5 / 5

Pozitívumok
  • jó színválaszték
  • szépen eldolgozható
  • tartós, izzadság-álló

Negatívumok
  • lassan szárad
  • fényes a végeredmény, púdert használva felé sokáig nem fényesedik újra
  • kicsi a fedése

ÖSSZESEN

elvileg 4,6, de nekem inkább egy erős 4-es

Általában a Liolele Triple The Solution BB krémmel keverve használom, mert számomra sajnos nem elég erős a fedése.
Habár az én elvárásaimnak nem felel meg, mert túl fényesre szárad,  jó választás lehet azoknak, akik egy nagyon könnyű viseletet biztosító, de ugyanakkor tartós alapozót keresnek. A maga nemében jó kis alapozó és mindent hoz, amit ígér.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés