2012. ápr. 10.

The Body Shop - terméktesztek

Úgy látom, nem érte szó a ház elejét a Revlon alapozóval kapcsolatban.
Azért ha van alkalmatok, akkor mindenképpen tegyétek magatokévá. Többek között Ronnie, a Bows & Curteys bloggerinája is ezt hasznája, aki, minden túlzás nélkül, káprázatos sminkeket készít. Én mindig úgy nézegetem az oldalát, hogy nyüssz-nyüssz, én sose fogok tudni ilyen szépeket alkotni...:(
Tehát a végszó: ha ő ezt használja, csak nem lehet olyan rossz ;)

Ott tartottunk, hogy TBS termékminták.
Mivel egyik minta sem volt olyan, ami hosszabb tesztelési időtartamot igényelne, így hát, 1 hét távlatában megosztanám Veletek az első benyomásaimat.


1. Wise Woman Eye Cream
Én se leszek már fiatalabb, így hát szeretnék konzerválni egy viszonylag ráncmentes állapotot.
Meg kell, hogy valljam, engem nem nagyon tud befolyásolni az a szöveg, hogy egy bizonyos terméket csak bizonyos kor felett lehet (ajánlott?!) használni.
A bőröm nem haragszik meg érte, ha extra táplálást kap és a krémben sincs beépített érzékelő, hogy ez a hölgyemény ándörédzs és akkor most jól nem is fog hatni :)
Ilyen megfontolásból töltöttem meg az egyik kis tégelyemet a Wise Woman névre hallgató szemkörnyékápolóval.

Állagra finom krémes, kissé híg, egészen szétterült a tégelyben.
Nagyon gyorsan beszívódik.
Jól hidratál és nem marad zsíros érzet utána.
Hogy csökkentette-e a ráncaimat.talán elhamarkodott lenne ezt egyértelműen megállapítani, de ez esetben ennyi idő is elég volt, hogy demonstrálja, mennyire hatékony: magam is hitetlenül vizslattam a szemem alatti barázdákat, de egyértelműen csökkentette a mélységüket és a hosszúkat.

Azért is szimpatikus, mert az utóbbi időben számos szemkörnyékápolót kipróbáltam, de sajnos szinte mindegyik irritációt okozott (még az alverdés is:( )
Ezen a próbán is átment!



2. Vitamin E Eye Crem
Sokaknak gondot okoz az olajos szemhéj.
Én pont a másik véglet vagyok. Meglehetősen száraz a szemhéjam, így sminkelés előtt kell valami könnyű hidratáló, különben a paint potot sem tudom felkenni, annyira tapad a száraz részekhez.
Ezt a krémet erre a célra szántan és nagyon jól bevált.
Inkább géles állaga van az előző krémhez képest és hirtelen nem is tudok mást elmondani róla, mert egyébként semmi kiemelkedőt nem nyújt.






3. Seaweed Pore-Cleansing Facial Exfoliator
Mindenkinek szüksége van egy jó bőrradírra.
Én személy szerint durván szeretem, már ami a bőrradírozást illeti.
Ránézésre elég apró szemcsék csücsülnek az átlátszó gélben. Ez alapján én gyengéd radírozásra számítottam, de kellemesen csalódtam!
Nagyon hatékonyan legyalulja az elhalt bőrréteget, anélkül hogy durváskodna. Külön pozitívum, hogy habzik! Szeretem, ha egy arclemosó habzik, mert úgy érzem, akkor van is hatása a "kézimunkámnak" és nem csak ide-oda tologatom a szemcséket az arcomon :)
Ez az egyik termék, amiből biztosan megveszem a teljes kiszerelést. 



4. Chocomania Body Scrub
kép forrása
Ahhoz képest, hogy milyen gyakran radírozom az arcomat, bevallom töredelmesen, még egyszer sem használtam bőrradírt. Tusoló szívacsot használok (ilyet), amivel jól átdörgölöm magam és én ezt elégségesnek is éreztem.
Így nem is nagyon gondoltam, hogy ez tud mutatni olyat, ami miatt megtetszik.
Kíváncsiságból csak az egyik karomon használtam, és valóban sokkal puhább lett a bőröm és sokkal csokiillatúbb, mint a másik :D
Küllemre egy sűrű, étcsokoládé színű muffintésztára hasonlít és az illata is megtévesztésig olyan.
Én bevallom, bele is érintettem a nyelvem....nagyon szar íze van (még szerencse), így csak külső használatra ajánlott :D



5. Chocomania Body Butter
Nagyon megörültem, mikor távozáskor megajándékoztak minket egy kis kiszerelésű Chocomania testvajjal.
Mosdó felé menet még Nikivel viccelődtünk is, hogy ki kéne próbálni, lehet-e belőle sütit sütni, hiszen mégiscsak vaj, after all (ezt nem kóstoltam meg...:->)
Nem nagyon értettem a testvajakat körüllengő nagy közimádatot. Mitől más, mitől jobb ez, mint egy jó testápoló vagy egy kézkrém?
A fedő alatt egy nagyon sok tejjel felengedett kakaó színű, margarin állagú testvaj lapul. Letekerve a fedőt, rögtön körbeleng a kellemes csokiillat. Sűrű állaga miatt valóban kis mennyiség is csodákra képes. Ugyanakkor hozzáteszem, hogy az ekcémás foltjaimat csípi :(
Két fős kis családunkban olyan népszerű lett, hogy még Zé is számom tartja, hogy eltettem-e a táskámba, ha útra kelünk :)

Akkor, ott nem értettem miért mondja nekem az eladó hölgy csillogó szemekkel, hogy a chocomania termékek additívak....most már értem :)





Ti vettetek már valamit?


U.i.: sajnálom, hogy nem tudok olyan aktivitással kommentelni, mint szoktam :(

9 megjegyzés:

Annie írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

de bolond vagy :D valahogy belőled kinézem, hogy megkóstolod a csokis csodát. hehe : DD
Amúgy majd árakat tudnál írni?
Jah és mindenkit megajándékoznak ilyen Body butter-rel vagy csak ti voltatok ilyen szerencsések? :D

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

@Annie hát sajnos ez csak sajtótájékoztatós kedveskedés volt :(

most olyan akciójuk van, h ha 5000 pénz felett vásárolsz, akkor ajándékba kapsz egy kis kiszerelésű, tetszőleges testvajat, a készlet erejéig.

A baj az, h télleg könnyű otthagyni annyi pénzt :(
Áraknak utánajárok :)

Csillu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

És ha vki bemegy az utcáról (pl én:D), vehet kipróbálásra cuccokat ilyen kis tégelyekben vagy ez csak nektek volt? ha igen, mennyibe kerül egy ilyen kiskiszerelésű cucc?:)

Annie írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Csillu pont én is ezt akartam kérdezni. :D
Jaj annyira csábítanak ezek a csokis cuccok. XD
Bár most asz Yves Rocher-ben néztem ki néhány málnás testápolót meg tusfürdőt.
Válság van, nem tudom, hogy mit vegyek wáwáwá :D

Body Shop-ban van valami málnás cuccli? :D

Annie írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

*az

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Csajok, bátran kérhettek mini tégelyes mintát, ezt sztem a beszámolóban is írtam :)
sőt, talán még maguktól fel is ajánlják ;)

Annie, hát ezt sajnos nem tudom...

samelike írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nagyon jókat nevettem, eszméletlen jó stílusban íródnak a bejegyzéseid. Az igazat megvallva én nem hiszem, hogy mostanság eljutok Budapestre, de azt hiszem pedig ide érdemes lenne elmenni. Engem azok a testvajak nagyon csábítanak, főleg úgy hogy nem lehet tőlük hízni mégis egész nap csoki illatot érzek. :D

Shelbe írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nagyon jól hangzik mind, viszont a bőrradírral és a két csokis csodával nagyon felkeltetted az érdeklődésem :)

Eni írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Imádom a humorod! :)
Nekem is száraz a szemhéjam, érdemes megvenni rá azt a krémet?

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés