2012. ápr. 4.

The Body Shop nyitás előtti heppöning

Épp múlt héten gondolkodtam, hogy hjaj Pafuka, hát mi lesz így a blogocskáddal, hogy ennyire ritkán tudsz bejegyzést írni = szépen el fog tűnni a süllyesztőben...szomi-szomi.

Drága édesapámat költöztetjük Miskolcról Pestre és szegénykém már lélekben túl van 2 agyvérzésen és 3 szívrohamon. Sokat kell segíteni neki, kicsit elveszett még a big cityben...és ez rengeteg időt elvesz, ami a blog frissítésének rovására is megy. Család az első, ofkorsz!

Péntek délután ilyen gondolatokkal a fejemben bambultam a facebookon és nini, ki írt nekem?! Niki a Made in beauty szuper menő bloggerinája.
Mikor elolvastam az üzijét, amiben a The Body Shop megnyitó előtti sajtótájékoztatójára invitált először ilyen aztán ilyen és ilyen fejet vágtam.

Nagyon meglepődtem, hiszen a fentiek fényében egyáltalán nem számítottam bármi ilyesmire.

Hármat aludtam és már el is jött a hétfő délután. Mikor én a szokásos laza negyedórás késéssel beestem Niki, Nitu és Márti már olyan jó hangulatban csevegtek, mint akik 1000 éve ismerik egymást. Na jó, Márti és Niki valóban régi ismerősök...
Kicsit meg is voltam illetődve, poénkodtam is azzal, hogy gondolkodtam egy gyorsító felesen idehaza, mire Márti szörnyülködött egy sort, de ez poén volt, pojééééééén drága Márti! :)

Aztán, mire Nitu komótosan besütizett, már én is aklimatizálódtam és azon vettük észre magunkat, hogy baktatunk a Peek&Cloppenberggel szemben elhelyezkedő üzlet felé.
Közben Nitu gyorstalpalót tartott nekem, hogy mit érdemes tudni a The Body Shop-ról, mert bevallom, kb. annyi fogalmam volt róla, hogy a Lush-hoz hasonló termékeket árulnak.

Zsanérok fel, tömegek be...kezdődött a rövid, de annál velősebb sajtótájékoztató, melynek keretében leginkább az üzlet bemutatásán volt a hangsúly.

A bolt koncepciójáról és a Body Shop hátteréről szóló információkat Niki és Nitu már szépen összefoglalta, így ezeket a lefutott köröket én nem rónám újra :)
Inkább szeretném Nektek átadni azt az élményt, amiben részünk volt és azt a hangulatot, amit egy TBS üzletbe betérve érezhettek.

A beszédek végeztével kezdetét vette a maratoni szag-szín-, és kencézős orgia.
Szellemiségünkhöz híven, a Niki-Nitu-Pafu csipet csapat rögtön a sminktermékes állványt rohanta le.
Sok csodálatos dolog van ám!
A szívfajdalmam, hogy a pirosítóból kemény 1 féle volt, ohwell, halovány csalódás.
Továbbhaladva a szájfények-rúzsok voltak még számomra figyelemre méltóak. Miközben a csajok a szemhéjpúderek nagyszerű pigmentáltságán ájuldoztak én a rúzsokat nézegettem és húzgáltam a swatchokat rendületlenül a kis kezemre.
Le is lettem szólva, hogy milyen minik a színminták, aztán mikor megteltek a kézfejek a sok színnel, de törlőkendő sehol, akkor én voltam az, aki utoljára nevetett :P :))))

Volt ott egy nagyon különleges Lip&Cheek Tint, amely az üvegcsében málnafagyi színben pompázott, dús arany csillámmal.
Kézfejre kikenve is érdekesnek tűnt, mert arany színe volt, de letörlés után erős málnaszínű folt maradt a kezünkön.
Tettem pár kört az üzletben, mialatt az egyik eladóval azon poénkodtunk, hogy a csoki illatú testvaj használata után azon izgult, hogy na most majd jól rá fog törni a csokiehetnék az illat hatására.
De épp ellenkezőleg, az illat annyira átható, hogy teljesen eltelsz vele.
A Zamian kakaós maszkhoz képest nem olyan fini; máshogy fini. A Ziaja kakaós testápolójához nagyon hasonlít az illat.
Aztán egy másik érdeklődő vonta el beszélgetőpartnerem figyelmét, így kis morfondítozás és bátorsággyűjtés után visszatértem az említett aranyos liptinthez. A rúzsom egyébként is kezdett lekopni, így "max sírok, ha csúnya" alapon felkentem.
Jaj istenem! Hát egyáltalán nem olyan volt, mint amilyenre számítottam. Semmi málna szín nem jelent meg az ajkamon, hanem tömör arannyal lett bevonva. Így utólag sem tudom eldönteni, hogy tetszett-e vagy sem.

Mikor már mindannyian kezdtünk elfáradni, akkor lépett oda hozzánk a főnökasszony. Nagyon közvetlen volt és kedves.
Ez a közvetlenség és segítőkészség minden alkalmazottra is igaz.
Kis tégelyeket is kaptunk, amiben hozhattunk mintákat.
Ez nagyon szimpatikus, mert azt sugallja, hogy nem akarják mindenáron rádtukmálni a portékát. A termékek egyébként amúgy is olyan szuperek, hogy eladják magukat, nincs szükség közvetlen rábeszélésre :)
Én két szemránckrémet (hö-hö), egy arcradírt, egy primert és egy csokis testradírt zsákmányoltam. A testradír kivételével már kis is próbáltam mindet :->

Rajtunk kívül jelen volt még jónéhány bloggerina, többek között Zsófi, Kriszti és Nojko. Sajnálom, hogy nem sikerült a kis csapatoknak integrálódni, de mindenkit lekötött az üzlet varázsa.
Üde színfolt volt Dyna, aki néha-néha odavetődött hozzánk és nyomta a kis lelkes szövegét a cseresznyevirágról meg az akácmézről :))

Ötkor kezdődött a megnyitó, nekünk hét körül sikerült elszakadunk, de akkor is csak nagy nehezen :)

-------

Kíváncsi voltam, mit tud kínálni egy számomra teljesen ismeretlen márka. El tud-e kápráztatni, meg tud-e győzni arról, hogy a későbbiekben is visszatérjek?

Összességében azt tudom elmondani, hogy akik szeretik a Lusht, azok imádni fogják a The Body Shop termékeit.
Akik pedig so-so, vegyes érzésekkel viseltetnek a Lush iránt, biztos vagyok benne, hogy őket is meg fogja fertőzni a TBS feeling.

A képeim a nyüzsi közben készültek, igyekeztem a hangulatot megragadni.

Ott középen található a "community table", ahol akár sminkelést is kérhettek.
Beszélgettünk a sminkes lánnyal, végtelenül aranyos, és ahogy láttam egész szép sminket készített.


 El voltunk kényeztetve minden földi jóval :)


Festival-fotó #01 - a jobb oldali fal
A bejáratnál, rögtön jobb oldalt található a sminkes állvány, hogy véletlenül se lehessen kikerülni...cseles! :)


 Festival-fotó #02 - az üzlet bal oldala; a testápolás mekkája


Még megtöltésre váró, üreshasú tégelyek
Ha betértek, nyugodtan kérjetek Ti is mintát!



Köszönöm szépen Nikinek a meghívást! Nektek a türelmet, hogy elolvastátok ezt a nem rövid beszámolót :)

Remélem sikerült meghozni a kedveteket egy kis TBShopizáshoz ;)


9 megjegyzés:

Lela írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Szuper, hogy eljutottál egy ilyen eseményre. Mikor lesz vélemény a termékekről?

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Dynával egyetemben te is sztár lettél *-*

Zsofi írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

"pirosítóból kemény 1 féle volt, ohwell, halovány csalódás".mmmmh, szinte hallom ahogy ezt mondod, és ezért hangosan felröhögtem. :D

azt kell hogy mondjam örülök, hogy még nem vagy a legfelkapottabb bloggerinák között, és ezért teljesen hiteles a kicsitlökött kicsitesetlen stílusod. maradj ilyen, szerintem ezzel abszolút kitűnsz a "bjutibloggertömegből". :]

dyna írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

A szemránckrémes tesztre kíváncsi leszek én csak vicceskedtem, h azzal kellene telenyomni egy mini tégelyt. :)

Tetszett a beszámoló, jól sikerült, ahogy a délután is.
Örülök, h némileg megerősítést nyert az az érzésem, h ők tényleg bíznak és hisznek magukban, nem erőszakos csábítással, rábeszéléssel akarnak vásárlóvá tenni. :)
A fotóid nem is szedet-vedettek, bolond lány! Az extra szmájlik pedig változatlanul szívem csücskei. Bár az biztos, h papparazzi vér csörgedezik ereidben, mert még a két mini szendó evés egyikét is megörökítetted (úgy, h emlékszem, a másodiknál már ott álltál mellettem és beszélgettünk!) :)

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Lena: sztem hétvégén már írok is róluk ^^

Nóri: de kis bolondos vagy :)) komolyan, már csak te hiányoztál :D

Zsofi: hát a pirosító miatt csak magamban sóhajtoztam :) Az esetlent meg akár rossz néven is vehetném, de én tudom, h nem vagyok az :P Max lökött és bolond és fánni, de ezek nagyon >.<

dyna: jó volt megint összefutni :) A másik szendóevőset direkt nem tettem be, mert ott premier plánban tolod a hamit a kis arcodba :D

Nikolett írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Ugyan mááár :))) simán ott volt a helyed és úgy örülök, hogy jól érezted magad! :)

Carmenesque írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Kár, hogy nem szocializálódtunk jobban :-) Én annyira elmerültem a termékekben...pedig csomószor kiszúrtalak a tömegben, meg Nikit is, de aztán valami mindig rögtön elvonta a figyelmemet :D

Nitulino írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Hát ez eszméletlen aranyos kis beszámoló volt, imádom :)) Neked simán lenne helyed ezeken az eseményeken, mert olyan humorosan adod vissza a dolgokat :)) Örülök, hogy találkoztunk, remélem nem lesz soká a következő találka :)

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

jó volt veletek, na :)

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés