2012. márc. 13.

NS: good morning sunshine!

Ma reggel 7kor nyitottam ki a csipám és már világos volt! hihhhetelen...HIHETETLEN! Végre vége a csúnya szürke télnek és egyre többet dugja elő az arcát a napocska.

Az elmúlt 2-3 hétben is sminkelgettem hevesem és most hoztam néhány képecskét, kuksiba :)





01. Pop Of Colorz
Youtube-n egy rakás helyen láttam ezt az ún. Pop-of-colors féle sminket, aminek lényege, hogy a felső szemhéjra egy neutrálisabb színkombó kerül, az alsó szempillatőt pedig egy teljesen elütő színnel, általában kékkel, zölddel vagy türkízzel kell meghúzni.
Én eddig egy kékkel próbálkoztam, de nem voltam elég bátor és nem látszik olyan erőteljesen a kékségesség, mint amilyen erősségűnek én szerettem volna.
Mostanában ez a féle smink-sztájl a kedvencem :)
 igen-igen, süt a napocs, dájóóóó :)



02. Aqua Smokey
Ezt a sminket már nagyon rég kinéztem és múlt hétvégén végre volt alkalmam elkészíteni!
Imádtam, azaz imádtam volna....a szemsmink nagyon tetszett, de először használtam a Missha Perfect Cover BB-t és egyáltalán nem lett olyan szép, egyenletes a bőröm, mint a Lioele-vel már megszoktam....búbúbúúú....sötét felhők gyülekeznek a Missha egén?!
 már buli előtt sápadt-fáradt kutyakakinak nézek ki :-S


03. Füstös bronz
Vasárnap moziba mentünk és nem akartam túlzásba vinni a kormozást, mert sötétbe úgyis minden sötétnek látszódik?!

És végül az elmaradhatatlan móka.
Fotózási procedúra napsütésben :) Az én ablakomat pont telibe süti, így a fotózás mindig pár perces hunyorgással indul.
köszi napocska,hogy egyre többet sütögetsz! :)

KÉRDÉS: úgy néz ki a magyar posta egyik tisztes dolgozója szemet vetett a Coastal Scent-es csomagomra és hozzám már nem jutott el.
Kit és hol kell megvernem, hogy megkapjam a csomim?! :D

8 megjegyzés:

Thündérke írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

a füstös bronz *-* és tök jól áll el/feltűzve a frufrud :)

dyna írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

reklamálj, mindenhol!
olyan genyóság az ilyen, pedig mostanában nem is hallottam/tapasztaltam rosszat a postáról. még hátha! ;)
szép sminkek, mitn mindig.

Adri írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Wáááh nem is tudom melyik tetszik jobban...mindegyik gyönyörűséges :)
És igen a postán reklamálj szerintem.....
SütaNaaaap :D:D:D

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

"03. hehehee,jó béna" ---> kedvenc!! :D még több ilyet :D

(de tényleg :) kis ari) a smink amúgy nagyon tetszenek :)

postás mókához meg ajánlanám az ugyfelszolgalat@posta.hu vagy customer.service@posta.hu címeket. Sajnos nekünk is a napokban gyűlt meg a bajunk (posta hanyagságából) velük,de azonnal válaszoltak és utána telefonon,majd személyesen is segítettek. fingers crossed 4 u! :)

Annie írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

szépek lettek a sminkek. :D A missha perfect-es képnél meg mi az , hogy nem lett egyenletes a bőröd? Olyan vagy, mint a porcelán baba :D

Kriszta írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Szépek sminkek :) szerintem az első a legjobb :)

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Thümdérke: nem szeretem a homlokom...ilyen apró mitiszerű bizbaszok vannak rajta, amitket lehetetlen kigyomlálni. Jó is az a frufruka :->

Annie: ezt most akkor úgy veszem, h késő van és már nem látsz rendesen ki a fejedből. Rusnya a bőröm na :-S
De cuki vagy, köszipuszi :)

Na a ember most ment el a postára, szorítsatok, h a csomika legyen az!! :)

Annie írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Dehogy rusnya a bőröd x'D
bolond vagy. :D

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés