2012. márc. 27.

NS #18 - Pumkin Pie

Mostanában nem nagyon sikerül olyan sminkecskét alkotni, amivel 100%-ig elégedett lennék.
Ez sem néz ki teljesen úgy, ahogy én szerettem volna, így morfondíroztam is egy keveset, hogy írjak-e egyáltalán bejegyzést róla...
De akkor ilyen alapon kb. félévente 1x lenne sminkes bejegyzés xD (lehet, nem bánnátok?! :D)

Az alapkoncepció az volt, hogy a mélyítővonalba és felé átmeneti színnek teszek egy kis narancssárgát, a mélyítővonalat pedig sötétbarnával teszem hangsúlyossá.
Hát a barna valahol útközben elsajnálta magát, így a narancssárga ural!
Habár nem vagyok teljesen elégedett, azért tetszik. Még sose csináltam narancssárgával sminket, pedig milyen vidám kis szín ez :)



és most a móka rész, a hasonlóan agyalágyula olvasóim kedvéért :) ♥

szomorú-kutyi-simogass-meg-tekintet :->

öhmmm.izzééééé...fixis az orrom?!


A smininspirációt pedig itt nézhetitek meg...tisztán látszik, hogy nem olyan lett :)


10 megjegyzés:

Maria Andreassen írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Szerintem szep lett a sminked. Tökéletességre pedig nem kell mindig gondolni.

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

@Maria Andreassen na jó, akinek olyan jól megy, mint Neked, az könnyen beszél :P :)

Adri írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nagyon jó lett :)) Nekem is előfordul az hogy valamit elképzelek és egyáltalán nem olyan lesz :D:D:D ez van :D
A móka rész különösen tetszik :)

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

hihi,utolsó kép mindent visz! és azon nagyon szépen is látszik a smink,tetszetőőős :)

Robin írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Jó ez a szín, sosem gondoltam narancssárgára pingáláshoz. ;) Nekem nagyon tetszik a smink, mégha nem is olyan, mint a videón. Kérünk még sminkes-vicces képeket!! :)))

Annie4040 írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

nagyon szép lett a sminked. :)
A hajad meg mintha hosszabb lenne :D

Victoria írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Gyönyörű, a tusvonalad is nagyon szép lett.:)

Eni írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Tök jó ez a narancs. :)

Thündérke írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

iszonyat jól áll :$ bakker csak az én szemöldököm gagyi :(

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

köszönöm, aranyosak vagytok :)

Annie: nem nőtt a hajam :( 3 hete voltm fodrásznál és lenövés, semmi :(

Thündérke: már miért lenne gagyi a szemöldököd?!

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés