2012. márc. 24.

MUST HAVE #01

Úgy érzem kicsit beragadtam. Sok mindenről tudnék írni, de szeméttel se akarom telenyoni a blogot és ennek következtében 1-1 téli szünet is eltelik 2 bejegyzés között. Sajnos mindig hadilábon álltam a rendszerességgel is :)

Nemrégiben kezdtem bele a GOODBYE rovatba, amiben azokról a termékekről írok, amikkel jól pórul jártam.

Hogy a cím gépelésekor ne kelljen olyan sokszor backspace-t nyomogatnom, mert a GOODBUY-t úgyis mindig elírtam, a GOODBYE tesója MUST HAVE néven fog futni.
Köszi a jó kis tippért samelike-nak :)

Tehát most jöjjön néhány olyan dolog, ami nélkül meglennék, de csak nehezen :D Szerencsére azért zeekből több akad, mint a csalódást okozó darabokból :)



1. NYX PRIMER
Már lassan elkenegettem az első tubust és most teljesen kétségbe vagyok esve, hogy mi lesz velem, ha elfogy?! Magától értetődő, hogy jön a következő kör, csak ne kerülne közel annyiba a postaköltség, mint maga a rendelt áru :(
De ez egy olyan darab, ami NÉLKÜLÖZHETELEN. Próbáltam azóta a Catrice sminkalapját, de ehhez képest elég harmatosan muzsikál. Hamarosan blogsale-en le is csaphattok rá, ha érdekelne Titeket.
Azért vagyok ennyire beleszédülve a NYX bázisba, mert amellett, hogy jól kitölti a pórusokat és tartós lesz a smink, olyan hihetetlen szép matt lesz tőle a bőröm, mint semmi mástól :->



2. YORN SZEMCERUZA 
Ha csak 2-3 db sminkterméket vihetnék egy lakatlan szigetre, akkor egy jól fedő BB krém mellett, (aminek a megtalálása még folyamatban van), ez a szuperjó szemceruza lenne a másik és a MAC paint pot a harmadik.
De ez a bekezdés most a szemceruzáról szól.
Az első szemcerkám 100 forintos boltból került ki. Aztán ez a bizonyos egyszer csak eltűnt a polcokról és én meg őrült keresésbe kezdtem, hogy megtaláljam a méltó utódot, ami elég kemény, hogy vékony és pontos vonalat húzhassak vele, de kellően puha, hogy ne karcolgassa össze a szemhéjamat.
Erre a ceruzára a Rossmann-ban találtam rá. Az occsó áruk között porosodtak, azt hiszem 300(?????).-/db áron mérték.
Miután kipróbáltam, rögtön beleszerettem és azonnal szaladtam vissza a boltba, hogy feltankoljak.
Összesen talán 7 vagy 8 darabot vettem, amiből már csak 4+ 1 ini-mini van.
És milyen jól tettem! Mert sajnos már ezt is kivonták a forgalomból. Gyanúm az, hogy az euro marketek polcain kell keresni egy hasonlatos példányt.



3. FÉM FARAGÓ
Sokszor azért nem lehet egy amúgy jó minőségű szemceruzával szép, vékony vonalat húzni, mert a drogériás faragókkal valahogy olyan kis tömpe hegyet lehet csak farigcsálni.
Én nem tudom már milyen indíttatásból estem neki a szemcerkának az alapvetően írószerszámokhoz való faragóval, de nagyon bejött.
Szép csúcsos hegyecske lett az eredmény. Azóta bármilyen szemceruzát csakis ilyennel!



4. SERICAL PLACENTÁS HAJPAKOLÁS
Micsoda? Placentás? Juuuuj, fúúúúj, undiundi.
Hallottam már sokszor, mikor megemlítettem, hogy a Serical hajpakolások közül nekem ez a fajta vált be.
Ez a típus kifejezetten károsodott hajra való. Egyszer sikeresen leégette a hajam a hajfesték, mert olyan kis ügyi fodrászpalánta vagyok.
Egyedül ez a pakolás tudott életet lehelni az elgumisodott, a fejemen élettelenül kókadozó hajtömegbe.

Eddig még nem olvastam olyan véleményt, ami nem istenítette volna és én is csak szuperlatívuszokban tudok róla írni.

Az egyik legjobb dolog, ami a hajaddal történhet, bármelyik féle pakolást is válaszd!



5. NYX TINTED LIP SPA
Szeretem az olyan termékeket, amik több funkciót egyesítenek.
Ez a színezett ajakápoló is több mindenhez ért :)
Felvitelkor kicsit hűs, mentolos érzete van, ami sajnos hamar elillan. Nagyon jól hidratál és amiért én a rajongó lettem, hogy ajakápoló mivoltához képest nagyon jól pigmentált.
Eddig a Sake és az Orange Passion színekben vásároltam 1-1 darabot.
Sajnos az internetes vásárlás rákfenéje, hogy nagy lutri a színválasztás. Az Orange Passion nekem túlságosan erős, ezért ezt is közkinccsé fogom tenni a blog sale-n! :)

Remélem ezzel a bejegyzéssel is tudtam egy-két jó tippet adni :)

9 megjegyzés:

samelike írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Húha én a Nyx primert és a színezett balzsamot sem ismertem, a ceruzát se láttam eddig sehol! Nekem ezek újdonságok teljesen.
Én primert nem egészen használok, viszont alapozás előtt a Cicaplast a jó barátom nem mondanám egészen primernek de ha úgy vesszük jól siklik rajta az alapozó, meg van a bőrtökéletesítő formulája. Viszont nem a primer mivolta volt nekem az elsődleges szempont!

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

A cicaplastról már máshol is olvastam. Azt írták, h mitesszerképző :( Te tapasztaltál ilyet?
Mattosító hatása van-e?

samelike írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nálam egyáltalán nem, sőt én egy elég kényes bőrproblémámra vásároltam meg anno. Mivel fránya kiütések, ekcéma kínzott az ételallergiám miatt, ezek a kiütések pedig pattanásszerű váladékos gonosz "vulkánokként" csúfítottam el a szám körül/áll alsó részén. Körülbelül másfél év használat után viszont elmondhatom, hogy nagyon sokat javult az arcom, persze ez sem tökéletes megoldás mert néha néha kijönnek ha túlzásba viszem a kajálást, és a maradandó hegek amik a kiütések után keletkeztek azok is látszanak. Viszont sokszor alkalmazom a normális területekre is, szemkörnyék arccsont ott sem jelentek meg gonosz fekete pötyik.
Mattosítani szerintem nem mattosít, viszont nem is lett tőle zsíros a bőröm. Reggelente használom hidratálókrém majd a cicaplast kicsit várok kb 5perc aztán alapozó néha egy vékonyabb réteg púder ha hosszú napos vagyok. Én este se fénylek túlságosan át, szerintem annyi normális viszont én napközben soha nem igazgatóm a sminkem. Nem szoktam diszkógömbé változni.
Amúgy hihetetlen mennyi jótékony hatása van, pár szóban azért még írók ha már így is hosszú lesz:
- a barátom mindig kipattog borotválkozás után, és egyszer bekente vele az arcát azóta is ezzel keni, viszlát after shave :)
- anyajegylevétel után, a problémás felületre is használtuk, szépen segítette a gyógyulást
- kicsit béna vagyok és tavaly sütés közben megégettem a kezem elég rondán, pillanatok alatt rendbe hozta, bár maradt egy kis heg utána
- ha mondjuk elfelejtek szemfesték alapozót vinni magammal, sokszor használom annak hihetetlenül megtapadnak rajta a színek. Végszükségnek jó.
- ekcémás részekre is kiváló, gyakran foltosan kiszáradok a karomon/hátamon arra is ezt használom
- ha nyáron leég az orrom ami gyakran megesik ezzel szoktam kenegetni ha már hámlik.
- ha télen kiszárad a szám vagy épen kiharapdálom néha ezzel kenem le az ajakápoló előtt.
- ezen kívül anyukám hideg/meleg allergiájára is jótékony hatással volt a nagy mínuszokban.
Az állaga elég sűrű viszont kevés elég belőle mert nagyon frankón el lehet oszlatni; nagyon sokáig kitart egy tubus még így is hogy sokszor sos szerepet tölt be. Vicces módon kis családom is szívesen nyúl utána. Szerintem az ára se vészes.
Én is olvastam sok negatív kritikát, de ahogy nekem is vannak mumusaim ami lehet másnak pedig beválik, ez fordítva is igaz lehet. Én jelenleg a 3.tubusból próbálom a maradékot kinyomkodni, lassan újra vásárolom megint. Ha esetleg érdekelnek képek szívesen fotózok! Illetve a csomagolás is meg van, ha több információra vágynál. :)

samelike írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nem gondoltam hogy ennyit írók :D
Elnézést, hogy a blogod offoltam picit... :S

Eni írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Tetszik ez a MUST HAVE project! :)

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

@samelike ez simán elmenne egy bejegyzésnek. Mit szólsz, leszel vendég blogger? :)
A diszkógömb kifejezésen elmosolyodtam :) Jó neked, én arcimosi után fél órával már elkezdek fényleni :(

@Eni köszi Eni :) Majd igyekszem konkrétabb dolgokkal is jönni, mint a fémfaragó xDDD

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

hol marad a lip butter? :D kell ehhez a tetszetős listához :)

Mely írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

nagyon jó bejegyzés...sajnálom h a goodbye és goodbuy címet lecserélted a must have, mivel olyan jó "mondás" és szerintem te forradalmasítottad először itt magyar blogokon... :)
erről a hajpakolásról sokat olvastam, sztem meg fogom venni...de ha jól emlékszem ezt kell 20 percig a hajon hagyni...de majd kibírom :)

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

@Nóra Nóra, te a kívánságműsor nem egyenlő ezzel a listával :)

@Mely Azért is kereszteltem át, nehogy összekeveredjen a kis buksikban, h xy dolog melyik rovatban volt. Én bizti belezavarodnék :)))
Sztem 10 perc is elég :)

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés