2012. márc. 16.

I ♥ Pastel

Elég ritkán fordul elő, hogy meglátok egy körömlakkot és hirtelen a nekem-ez-kell-kell-kell szavak kezdenek visszhangzani a fejemben.
Hát valami ilyesmi történt, mikor egyik nap belestem a Claire's-be, és megláttam ezt a törpösen mini kis szettet, ami mindössze egy ezresbe került.
A pasztell színeket egyébként is imádom.
Régebben, mikor sokat játszottunk a Sims-sel és virtuális énem lakberendezős babérokra tört, Zoltánom állandóan méltatlankodott, hogy mindig pasztell színűre festem a falakat.... :)

A Claire's-ben folyamatosan kettőt fizet hármat kap akció fut a kozmetikumokra vonatkozóan és ahogy belépsz, a portékát rögtön az arcodba tolják, hogy véletlenül se lehessen üres kézzel távozni.
A körömlakkszett mellé öntapadós kövecskéket vettem, de a műszempillák is nagyon csábítóan kacsintgattak :)


Persze már ki is próbáltam. A fenti képen a tejszínhabos menta színű van most a körmömön.
Tényleg nagyon kis műtyűrök, így nehézkes jó fogást találni az ecseten.
Sajnos csíkoz is, de a második réteg szépen kiegyenlíti a színt.
Negyedik napja van rajtam, dupla réteg fedőlakkal és csak itt-ott pattogott le egy nagyon picikét.

2. napon készült kép


9 megjegyzés:

samelike írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Én mindig azt hittem, hogy ezek a lakkok ratyik; de lehet jövő héten vetek majd rájuk egy pillantást! :)
Claire'sben én az ékszereket imádom, bár eddig nem vettem semmit de kapni már kaptam.. hát igen, a párom tudja, hogy mitől döglik a légy. :D

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

minőségre kb olyanok, mint a maybelline mini lakkok.
Legalábbis ami a csíkozást illeti.
Fedőlakk is kell rá csak úgy gavallérosan, mert anélkül nagyon hamar elhagyja magát :->

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

ajj de kis cukkerek! engem is becsábított a kettőt fizet,hármat kap akció,de 2 perc nézelődés után inkább perdültem is ki, nem szabadna vásárolnom :$ :D

Shelbe írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nagyon szépséges színek *.*

Thündérke írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

olyan édik :$ de nem vehetek mááár több lakkot :D

Mely írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

nagyon szép színek, nekem is meg kéne vennem, főleg ha csak egy ezresbe kerül :Ö

Adri írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Csudi széép :)

dyna írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

cukik és ez a menta szépséges.
ejjj, a saját körmeimen nem szerettem sosem a pasztellt, de kezdek lángolni értük, még a végén újra beszerzek párat...

Annie írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

ezekkel már én is régóta szemezgetek, de mint ahogy írták előttem is, én is azt hittem, hogy nagyon gagyik. Bár egyszer vettem ott egy palettát (nem magamnak) nem tudom hány színű lehetett, kb olyan 20, és nagyon szép élénk, és natúr színek vannak benne, kipróbáltuk közösen (ajándékozás után) és tényleg elég jó :D

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés