2012. márc. 31.

Fodrász kellékes Budapesten?

Hellobelló lovely lédíz!

Hogy vagytok ezen a borongós szombat délutánon? Én eléggé kókadozok ettől az időtől, pedig lenne tenni valóm.
Többek között szeretnék végre hozni egy tesztet a Revlon colorstay alapozóról; Lolly is épp most írt a mineral változatról :)

De most vissza az eredeti topikhoz...mivel az én barátosnéim nem festik a hajukat így esélyem sincs tőlük tanácsot kérni (arról nem is beszélve, hogy szóba se állunk már...?!...szia Éva) tehát ki mást kérdezhetnék meg, mint Titeket!

Mióta Mártinál láttam az új Kallos Glow hajfestéket, hogy milyen szipi-szupi szőkeséget varázsolt a buksijára, azóta minden általam ismert fodrászkellékest bejártam (ami kemény 2 darab :->), sikertelenül.

A kocsiban is már úgy csücsizek, hogy jár a fejem, mint a ringlispil, fürkészem, hogy hol van kiírva a bűvös szó: fodrászkellékes.

Sok beszédnek, sok az alja, de én inkább azt szeretném, hogy hajfesték legyen :)

Tudnátok nekem olyan fodrászkellékest, vagy akármi más boltocskát mondani, ahol nagy valószínűséggel találok ebből az újfajta Kallos hajfestékből?
Köszönööööööm! :)

9 megjegyzés:

Vattacukor írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Én Auchan üzletsoron láttam fodrászkellékest (szentendrei úti és soroksári üzletekben), kallos lakkok voltak, szóval a márkát árulják de hajfestéket nem néztem mert nem érint. De nagyon valószínűnek tartom hogy az is van náluk.

Satine írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

A jászai mari térnél a vígszinház felé vmi diszkontszerűség, ill. a feneketlen tónál a hemingway-jel szemben egy fodrászkellékes.

dyna írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Bettikém, az az igazság, h egy normális fodrászkellékesnél nincs ilyen kész cucc. Értem én, h Szegeden úgy van, de Pesten sztem nem fogsz találni.
Ha más témában akarsz egyszer szupi fordrászkellékest, akkor a Nagymezőben (17. szám asszem) lévő Edy&Tody-t ajánlom, nagyon jó fej és hozzáértő fiúk üzlete, mellesleg tök jó áron.

Ellenben Vatatcukor Kallos boltos javaslata szuper, ott simán lehet. A kistarcsai Auchanban is van ilyen, sztem minden ilyen hiper külső soron akad belőle. ;)

Renii írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Szerintem is Kallos boltban nézd meg :) http://www.kallos.com/elerhetosegek.html

Unknown írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Kifejezetten kallos kellékes a Kolossy üzletház részen van,Óbuda,kKolossy tér,piacnàl.

Csillu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nálunk újabban az eurósboltban lehet kapni kallos cuccokat, és olyan jófejek, hogy csak miattam rendeltek serical latte pakolást:D szóval szerintem egy próbát megérnek ők is;-)

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

köszi szépen! hamarabb is eszembe juthatott volna megkérdezni Titeket! :)
de így remélhetőleg legalább a hajam szép lesz x)

Vattacukor, Satine, köszi, h írtatok! :)

Dyna: abból indultam ki, h Márti is fodrászkellékesben vette :)

Renii: kösziiiiii, a Kolosy lesz az első utam.

Csillu: a az euro market nekem is megfordult a fejemben :->

bettynova írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Újpesten, ha a központból elindulsz a Duna felé, akkor jobb oldalon az első saroknál van egy Kallos bolt, ha ott nincs akkor sehol se...

AlessandraBelleza írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés