2012. febr. 1.

Surprise, surprise

Kinder Surprise!


Hát engem is ért a megtiszteltetés, hogy Nóra megajándékozott ezzel a díjjal.
Köszönöm szépen, igazán aranyos Tőled! :)

A bejegyzésnek ezeket kell tartalmaznia:
  • köszönetnyilvánítás
  • sorolj fel 7 dolgot magadról
  • nevezz meg 15 blogot, amiket kedvelsz

Olvasgattam a díjat nyert kolleginák random dolgait...Hol marad a dráma? Hol maradnak a meghökkentő, szaftos kis részletek? :D Érdekességek...ismerős ez a szó?
Ugyan a melltartó méretemet én sem fogom elárulni (mindenki láthatja, hogy kicsik a kicsikék :D), de azért igyekszem izgalmasabb apróságokat elárulni magamról.

  1. ELTE-n tanulok geológus szakon; egy időben az álommeló az volt számomra, hogy fúrószigeten dolgozhassak
  2. plasztikai sebész akartam lenni és ma már nagyon bánom, hogy nem jelentkeztem az orvosira; de azért annyira mégse: hormonterapeuta leszek/vagyok
  3. kiskoromban éreztem a szellemek jelenlétét, mostanra már egyre kevésbé, a megérzéseim viszont még minidig nagyon jól működnek! *spooooky*
  4. rebellis vagyok; mindent szeretek a magam módján csinálni és nagyon kevés ember van, akire hallgatok (kb. 2)
  5. van egy 11 éves macikám, aki nélkül nem tudok elaludni
  6. játszottunk az Amerikai zöldkártya lottón; nagy álmom/álmunk, hogy Floridában telepedjünk le
  7. volt egy nagyon népszerű webdesign oldalam, de időhiány miatt feladtam, és már akkor is utáltam a html-t.
    Logót, képet szerkeszteni azonban most is szeretek, múlt évben nyertem is egy pályázatot. :)
    A zöld dpr felirat az én művem: ELTE dpr

És az én kis kedvenckéim:
  1. Adris's Inspiration
  2. Ala Nora 
  3. Colours of Letti
  4. Fashion in Japan
  5. Katie Beauty
  6. Livin' Pretty
  7. Lolly Makeup & Beauty blog
  8. Made in Beauty
  9. Maggie the beauty junkie
  10. Makeup Universe előzőleg Szépség Blog
  11. Me, Myself and Eye
  12. Pink Candy Pop
  13. Smink és Stílus
  14. Thündérke blogja
  15. és hát ki nem hagyhatom, aki, ugyan nem magyar, de miatta kezdtem el blogolni: From Head to Toe

Fogadjátok sok szeretettel a díjat! :)
Aztán érdekesebb dolgokat írni annál, hogy mit ettetek ma!!

10 megjegyzés:

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

na ezek aztán tényleg érdekes dolgok! :) plasztikai sebész?? brr, én sosem bírtam a műtős-kórházas dolgokat :D Floridába meg tökjó lenne ha sikerülne kijutnotok, minden évben mennék :D
btw a 3. pont meg megint brr, de arról inkább nem is írok többet, nálam az a fóbia kategória lenne :S


és jó hogy megérdemled ezt a díjat, a sokoldalúság szuperül lejön a bejegyzésekből :) <3

Thündérke írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

jujjj köszcsi :$ imádlak*.*

én mindig ufókkal álmodtam kiskoromban :$ és azt hittem igaziak (jó fejek voltak) de ki tudja... ?:D

Adri írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Jajj de cuki vaaagy kösziii (: :$
Amúgy nagyon durva ez a szellemes dolog...engem nagyon érdekelnek az ilyen dolgok...régen nagyon féltem tőlük, de a mamám halála után már nem félek., azt hiszem volt is vele valami kapcsolatom....furcsa :)

dyna írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

nem szörprájz, ezt a díjat szerintem pont neked találták ki. és eddig nem nagyon említett dolgokat osztottál meg velünk, külön köszi.
dpr logóért gratu, először nem esett le, h honnan ismerős, aztán rájöttem, h utánam is nyomoztak már tőlük.
a geológus szak is meglepett, a fúrószigetes vágyadat pedig inkább nem is boncolgatnám :DD
"vonzódom" (vagy inkább bevonzom?!) azokhoz az emberekhez, akik speciális dolgokat látnak/éreznek. mindig jól érzem magam a társaságukban. (na jó, vannak abszolút "földi" barátaim is, egyszerűen csak szeretem a spirituális embereket, nem boncolgatom tova ezt a mondatot)

Névtelen írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

most te komolyan azt hiszed h ezek érdekes dolgok?:D:DD:D:D:D:D:D hallod nagyon vicces vagy, ugyanolyan blődségeket írtál mint más, aminek semmi valóságalapja nincs csak szerinted de kurva érdekesen hangzik... bújj el

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

@Névtelensemmi valóságalapja? Áruld már el, h honnan ismerjük egymást.
Ajaj, Névtelen, te itt valamit am nagyon benéztél.
Te sebaj tóbiás, segítek:
Biztos vagyok benne, h mindenkinek vannak érdekesebb dolgai annál, h aznap épp túrós csuszát ebédelt.

De ha az érdekességet illetően te egyenlőség jelet teszel a túrós csusza és a fúrósziget közé, akkor nem csoda, h a szövegértéssel és gondjaid akadtak.

Egyébként, gyere mesélj! Ki v mi bántott meg így, h olyan elkeseredett lettél, h egy beauty blogon vezeted le a feszkót?
Nem volt elég túró a tésztán?!

Eni írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Köszönöm szépen a díjat! Ez az első,úgyhogy nagyon örülök neki és most még jobban a szívembe zártalak :D

Monday írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Köszi. ^_^

Annie írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Jaj de aranyos vagy, hogy engem is felsoroltál a blogok közé ^^ :')
És még egyszer köszönöm a díjat! ^^

Nikolett írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Elnézést a késésért Paphu bloggernéni :D, de ideértem és köszönöm szépen a díjat! :) Na meg persze gratu a Tiédhez!

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés