2012. febr. 27.

Phoenix

...és a blog feltámad hamvaiból.....
Viszlát téli álom,
Hello tavaszi zsongás :)














Nahát, szóval hétfő van, nem épp a legkedvesebb napom a hétből, de minden hétfő, jó hétfő az újrakezdéshez.
Nem ígérem, hogy mostantól én leszek a top-ász bloggerinátok (mintha valamikor is az lettem volna?! eh), aki naponta el fog árasztani Titeket mindenféle beauty-szépséggel-jósággal-okosággal, de a színvonalat igyekszem (vissza)emelni.

Amik várhatóak:
  • néhány tesztecske: Revlon Colorstay alapozó, NYX 112 féle színű paletta, nagy szempilla spirál teszt?!
  • GOODBYE: a goodbuy/goodbye sziámi ikerpáron végrehajtott sikeres szétválasztó operációt követően ebben az új sorozatban fogok írni azokról a termékekről, amikre nem érdemes a pénzeteket pocsékolni, SZERINTEM.
  • a pattanás-kezelő és a hajhullásossal foglalkozó mexikói sorozatok soron következő epizódjai
  • továbbra is sok móka és kacagás
  • ...és igen, persze elfelejtettem (majdnem): BLOGSALE hamarosan!

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY
Van 1 (de lehet 3?) 1500 forint értékű H&M-es vásárlási kuponom.
Csak ezen a héten használható fel a kupon és nem hiszem, hogy én mind a hármat fel tudom használni, miután szombaton kishopiztam magam.
Tehát, kedves Olvasók, van számotokra egy 1500 forint értékű H&M-es utalványom, amit bárkinek szívesen odaadok.
Aztán a hét folyamán lehet, hogy a maradék kettőt is közkinccsé teszem.
Ki szeretné? :)

csodás NYX palettával elkövetett "műremek"


8 megjegyzés:

Csillu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Jóvan, írkájjjá' csak vicceseket, teszteseket, én várom:)
Ismerős a téli punnyadás, és az is, hogy a napsütéssel az életkedv visszatér:)
(az esküvős versenyen nyertetek végül? én szavaztam;))

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

@Csillu Szia Csilluka, köszi a szavit. Nyertünk!....tapasztalatot! :D
Meg egy fényképalbumot, amihez előbb csináltassá fotósorozatot. Nagyon ügyi márketingfogás :->

Thündérke írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

örülök nekeeeeed <3

Csillu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

@paphu
ójeee, akkor ez tanulságos volt:D

Robin írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Végre megint vidámság, yuppiiii!Örülök a visszatérésednek! :)

dyna írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Juhé, kaki kedvű Dynnek végre egy újabb fénysugár! :)

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

mit is mondhatnék, amit a többiek még nem mondtak?

*juhú :)*

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Ti is hiányoztatok nőcik! :)

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés