2012. febr. 5.

NS #13 - Hópihe

Végre, észbe kapott az időjárás, hogy kéne valami télfélét alakítania így az utolsó téli hónapban.

Én egy kis (?, inkább nagy) hópihének öltöztem tegnap. A kedvenc pulcsim, igazi télálló darab: hosszú is, meleg is, finom, puha kötött felső. Ja és fehér, persze, különben mitől lennék hópehely?!
És hogy a legfontosabbat el ne felejtsem: csillog *-* Bár ennek nincs túl sok köze a télállósághoz, de azért na, ez a feltétlenül tudnotok kell kategória :)

A sminkem szokás szerint nem valami nagy eresztés. Ms. Jessica Harlow volt az inspirációm - a sminkes tudásom(?) még abban a fázisban toporog, hogy egyelőre a gurukat próbálom utánozni.
Reméljük, nemsokára ebben is szintet lépek :)




TERMÉKLISTA

Arc

Szem
  • Mac paint pot, painterly
  • Sleek - Oh So Speacial paletta, Organza, Gift Basket, Bow, Noir
  • Essence Kajal Pencil, 04 White
  • Essence Color&Shine, 11 Mercurios
  • New Yorn szemceruza
  • Lovely Pump Up curling szempillaspirál
  • Catrice, Date with Ash-ton szemöldökceruza

Száj
  • NYX "mood" szájfény

És akkor hoztam egy kis mókát is a végére.
Egy kis képregény.
Azért teszem be, mert egészen érdekes, hogy (magától értetődően) mennyire máshogy nézek ki vakuval, mint nélküle. Az igazság a kettő között van valahol. És persze a bamba fej is priceless! :D
Az extra, hogy mindegyik kép érintetlen.

Múltkor az a kritika ért, hogy túl volt photoshopolva az ábrázatom. Hát igaz, ami igaz, tényleg megcsúszott a retus manó keze.

Ezen láthatjátok az anyajegyeimet, amikből van szép számmal és éppen ezért engem eléggé zavarnak. Általában csak ezeket szoktam leoperálni a képről.
Az emberek nem nagyon veszik észre, és valszeg én tulajdonítok nekik túl nagy jelentőséget.
De hát ezt eddig is észrevehettétek, hogy valami FATAL ERROR van a rendszeremben


15 megjegyzés:

Eni írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nekem is csomó anyagjegy van az arcomon, meg úgy mindenhol, de már megszoktam. Tetszik a sminked hópehely! :D

Annie írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

nekem is van anyajegy az arcomon, de engem sem zavar túlzottan :D

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

de egy buta kis hópehely vagy! :D semmi problemó nincs az icuripicuri anyajegyekkel :)

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

na, vhogy sejtettem, h erre nagyon rá fogtok pörögni :p *szemfori*

Robin írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Szép lett ez a smink, ügyes vagy Hópehely! ;) Nekem is van egy csomó anyajegyem, és engem sem zavarnak. Valaki meg direkt rajzol magának... Pfff! :P :D

Adri írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

De széép lett (: Jaaaj anyajegyek....hát abból nekem is van bőven sőt szeplős is vagyok de én nagyon szeretem őket.. ők is hozzám tartoznak...szerintem ne fotosoppold le őket szerintem szépek :) De ahogy gondolod ;)

Kriszta írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

szép lett a smink és szerintem az anyajegyeket csak te veszed észre, senki mást nem zavar.szépek a képek így is. :)

dyna írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

anyajegyestül is szép vagy, nincs apelláta. bár megértem, mert én régen meg a szeplőimet utáltam nagyon és furi szagú hélia-d-s szent jupát krémmel, meg utána, h azt kivonták a forgalomból szörnyen büdi ilcsi néni féle kencével kentem, bár ez utóbbit nem használtam hosszan, olyan bűzös volt, h a végén inkább megszerettem a pulykatojásosságot.
asszem undi szígú photoshopot nem fognak feltalálni, úgyhogy neked más utat kell lelni az elfogadásra... ;)

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

na majd megdumálom másik-énnel:]
Egyébként furi. Nekem az jön le, h mindenki bazira elégedett magával és csak én vagyok ennyire gátlásos, azt a dolgot illetően, amit nem szeretek.

Thündérke írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

annyira szeretem én is az ilyen meleg pulcsikat :$ rajtam most rénszarvasos van:D Jaaa és nekem jobban tetszik így érintetlenül a pofid :) és a smink is nagyon tetszik:)

Tama Nagy írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Sziaa! Szerintem nem volt túl volt photoshopolva a pofid.Engem egyáltalán nem zavart.Senki nincs a világon aki elégedett lenne magával (bocs ha tévedek xD) :)Smink meg szép lett, valahogy le ragadtam a szádnál xD nagyon jó mintha meg csípte volna picit a hideg vagy mi.

Adri írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nyugi senki sem elégedett önmagával, sokáig csak a szemeimet szerettem magamon XD Mára már kicsit változott a dolog....de még mindig sok minden van amit nem szeretek magamon...szóval nem vagy egyedül, mi csak próbálunk rávilágítani, hogy photoshop nélkül is szép vagy :)

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Mindenkinek köszi szépen, h írt. Tudom én, h nem olyan vészes a helyzet, dehát záptojááááás, van az agyam helyén :-/

Tama: Te meg merre voltál? Már hiányoltalak :)
Az essencenek is van vmi ilyesmi szájfénye. Ez az a színváltós, aminek akkor is megmarad a színe, miután lenyalogattad :D

Fashionable Memories írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

I love your make-up!!! You are beautiful!!! I'm so glad to have found your blog!!! If you have a chance, please visit/follow my fashion blog. Your supports will mean the world to me. Thank you so much in advance! Have a nice Valentine day!!!

Tama Nagy írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Jajj, bocsi nincs már otthon netem:( Csak épp hogy tudok ide ülni(tesoméknál) Néhány perce:((

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés