2012. febr. 28.

GOOD BYE #01

És akkor most eljött a napja, hogy a gonosz iker leleplezze az alulteljesítő kozmetikumokat!

A Makeup Diary-t nézegetve, futottam bele egy érdekes bejegyzésbe: Tévedések vígjátéka volt a címe és arról szólt, hogy mik voltak azok a termékek, amik alulmúlták az elvárásokat.

Az ilyen témájú postokat nagyon jó ötletnek tartom és ahogy észrevettem, velem együtt sok hozzászóló is.
A tesztekben általában olyan dolgokról írunk, amiket mi is használunk és ajánlunk is azokat. Utána már mindenkinek szíve joga eldönteni, hogy kíváncsi-e az szóban forgó termékre vagy sem.

Azonban vannak olyan termékek amik inkább rosszak, mint jók.
Valahogy mégis ritkán találkozni olyan bejegyzéssel, ami direkt a negatívumokra lenne  kihegyezve, pedig ez is ugyanolyan fontos, ha nem fontosabb!
Valami ilyesmibe kezdtem bele a GOODBUY/GOODBYE sorozatban, ahol a rossz vételeket is bemutattam.
Ezt a praktikusság kedvéért most kettéválasztottam és a csalódást okozó termékekre is igyekszem ugyanakkora hangsúllyal felhívni a figyelmet, mint a jókra.

UPDATE:
Úgy láttam Erzsi is ráerősít erre a vonalra. Őt is érdemes olvasgatni, ha fontolgatjátok, hogy high-end termék vásárlására adjátok a fejeteket és szeretnétek objektív véleményt olvasni.

És akkor most az evil twin megmondja a frankót, hogy milyen csábító kozmetikumokra kell nemet mondani!


1. NYX FELT TIP LINER
Akik olvasnak, tudhatják már, hogy mennyire vagyok hardcore NYX rajongó (eléggé).
Ezért is ért hideg zuhanyként, hogy ez a termékük mennyire.....igen, először a barna medvét akartam írni, de finomítsunk: alulmúlta az addig tapasztalt NYX minőséget.
Amiért rossz: A pozitívuma egyben a negatívuma is. Gyorsan szárad és száradás után egyszerűen képtelenség újrahúzni, korrigálni a vonalat mert a felvitt festéket szinte felkarcolja a filc hegye és az addig meghúzott vonal egyszerűen lepereg.



2. ALVERDE KRÉMPIROSÍTÓ
Tudom, elvileg már nem gyártják. De ha mégis rátok kacsintana egy-egy megmaradt darab, akkor itt az indok, hogy miért kell továbbra is békében csücsülni hagyni a polcon.
Amiért rossz: Zsíros, kissé ragacsos. Viszonylag jól pigmentált és elég egy picit felvinni, hogy üde színe legyen.
Azonban! Mivel kevés kell belőle, ezt kis mennyiséget hamar beszippantja a bőr.
1-2 óra után nyoma sincs. Vagy is van, a fényes ragacsosság.
Ezt a rossz tapasztalatot követően fenntartásokkal tekintek mindenféle krém állagú pirosítóra.



3. ESSENCE QUICK DRY TOPCOAT
Amiért rossz: Ehhez most nem írok lírai bevezetőt...egyszerűen nem szárad meg tőle hamarabb a körömlakk. Én lenni naíva.



4. WELEDA EVERON AJAKÍR
Ezt az ajakápolót Lettinél láttam meg.  Nagyon dicsérte, hogy milyen überszuper, hogy csak természetes alapanyagokból készült és hogy milyen  jól ápol és hidratál.
Amiért rossz: Én naponta egyszer kenem a számat bármiféle hidratálós cuccal. A kék Labellom pont elfogyott és azt szerettem volna pótolni ezzel az ajakírral.
Nekem nagyon nehezen csúszik és semmilyen hidratálást nem érzek. Nehezebb, zsírosabb, gazdagabb ápolást vártam. És nem utolsó sorban dupla annyiba kerül, mint az átlag ajakbalzsamok. (1200.-)
Bocsi Letti, de nekem ez nem vált be :(



5. AVON SUPERSHOCK GÉLES SZEMCERUZA
Személy szerint mindig kihúzom a felső szempillatőt, hogy a szempilláim közül ne kandikáljanak ki üres foltok. Olyan eszközt szerettem volna, amit nem pislogok le az alsó vízvonalra és ha az alsó vízvonalat is kihúzom, akkor ott is a helyén maradjon.
Felcsillant a szemem, mikor megláttam az Avon hasonló ígéretekkel kecsegtető géles szemceruzáját, ami száradás után elvileg szupertartós.
Amiért rossz: A fent leírt elvárásokból egyet sem teljesít. Nagyon puha, nehezen kezelhető. Valódi szenvedés a faragása is.
A fagyasztóban tárolóm és onnan közvetlenül kivéve használom, hogy ezáltal is kevésbé maszatolódjon.
De sajnos még ez a trükközés sem menti meg attól, hogy felkerüljön a mit-nem-veszek-meg-többször listára.

13 megjegyzés:

smink és más írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nagyon jó kis post, személy szerint várom a folytatást.... bár az Avon supershock-al csak részben értek egyet :-)..nem vagyok egy nagy avonos, főleg nem a sminkek terén, de egész pozitív csalódás volt ez a cerka nekem. Faragni gáááz, a hegye 1 használat után használhatatlanul tompa, de nekem nagyon tartós és szépen a helyén is marad. Más cerkákkal ellentétbe azért szeretem, mert olyan puha, hogy nem nyomja ki a szemem amikor húzom ( szintén a felső szempillatőt húzogatom vele), és szép tömött fekete.

Ha fotózáshoz sminkelek is elég jó alap, jól lehet satírozni, jól "issza" a szemhéjpúdert, elég szépen a helyén marad. ( Diort használok még erre a célra ami bevált)

Amúgy egy barátnőmön láttam első alkalommal ezt az Avon ceruzát aki szinte Cleopatra-ként jár kel minden nap -már ami a szemsminkjét illeti- nagy szemceruza fan, és meglepően szép / tartós volt a szemén.

Találtál már olyan szemcerkát ami szupi tartós bejövős?

Vattacukor írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Hú a supershock szemceruzán nagyon meglepődtem, eddig mindenhol nagyon dicsérték, mondjuk én még nem próbáltam, de nekem az szokott lenni a bajom a túl puha ceruzákkal hogy a szempilláimra ragadnak egyből ha csak egy picit is hozzáér.

Jó ötlet hogy így összegyűjtöd mik azok amik nem váltak be, én is írtam már pár termékről hogy csalódás volt, csak valahogy az ember mindig szívesebben ír jó dolgokról, pedig senki nem kerülheti el a csalódást :)

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

@smink és más Ezzel mind-mind egyet értek. Alapnak tényleg nagyszerű és a szemhéjon száradás után tényleg jól tart. De ahogy írtam én kifejezetten a vízvonalra kerestem vmi tartósságos szemcerkát, de ebben a szerepben elég rosszul muzsikál.

A szememet egyébként a legolcsóbb szemcerkával húzom ki, ami pont eléggé kemény ahhoz, h precíz vonalat húzhassak vele, de pont annyira puha, h ne legyen szenvedős-karcolgatós a tusvonal megrajzolása.

Nikinél olvastam a barry-m géles szemcerkáról, amiről azt írta, h atombiztos a vízvonalon.
Meg most a Maybelline szemhéjtusával szemezek.
Valszeg az utóbbi lesz a befutó :)

@Vattacukor na pont ez vele a másik baj, amit írsz. Ha a szempillatőt húzom ki vele, rátapad a pillákra és utána lehet vele szórakozni, h lejöjjön.

suzie írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Én is eddig mindenhol csak jókat olvastam az avon ceruzáról, így én is megrendeltem, és azon gondolkodtam, ez vajon ugyanaz a termék?! Iszonyú puha, hiába hegyezem tűhegyesre, az egyik szemem kihúzása után eltompul, annyira puha. Szép vékony vonalat lehetetlen húzni vele

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

pont az avonos szemceruzát akartam én is felhozni... már 1000 éve nem rendeltem az avontól, de erről jókat olvastam eddig,viszont ha túl puha, akkor felejtős. köszi a szemfelnyitást :)

Zsanett írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Avontól azt a csillámos szemceruzás érdemes szerintem megrendelni :) A lilája is gyönyörű
Üdv: janetsbeautyzone.blogspot.com

Thündérke írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

bezzeg mindenhol jókat olvastam a pirosítóról, meg az avonos szemcerkáról is -.- tudtam én , hogy rosszak:D

Csillu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

De jó hogy írtál az avonos ceruzáról, meg akartam rendelni, de így már nem fogom, mert nekem is a halálom a túl puha szemcerka:/
Ami nekem vízvonalra bevált, kellően tartós és kedvező árú is, az az Essence I <3 rock fénylő szemceruza, nagyon fekete, és nagyon a helyén marad:)

Adri írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Imádom ezeket a bejegyzéseket, nagyon szuper :) okos ember más kárán tanul :P Ja amúgy pusziiiiii :)

Letti írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Tényleg tök jó ez a bejegyzés, attól függetlenül, hogy a Weleda Everon ajakírrel kapcsolatban teljesen mások a tapasztalataink. :-)))
Egyébként én még mindig használom és jól szuperál, bár az is igaz, hogy én napközben sokszor be szoktam kenegetni a szám (bármilyen ajakápolót is használok éppen). Lehet itt lesz a kutya elásva... vagy egyszerűen csak ízlések és pofonok. :-)

makeupcakes írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Az az Essence lakk valóban béna, én is benéztem...próbáld ki az EzFlow Never yellow sealert, na azzal 10 perc alatt kopogós lesz a körmöd, 1000 Ft körül van. A Szent Grálom.

samelike írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nekem is tetszett ez a bejegyzés, bár a felsorolt termékek közül én egyikkel se rendelkezem, de azt hiszem ezek után nem is vágyok rájuk. Engem nagyon tud bosszantani amikor belefutok egy-egy ratyi dologba, nem csak sminkekre gondolok; az meg ilyenkor a másik legdühítőbb ha előtte pozitív véleményeket olvasok. Sokszor magamat nézem hülyének, hogy hogy-hogy nem oké ez nálam. Remélem gondolkozol a folytatáson, illetve várom a must have darabok bemutatását is! :)

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Makeupcakes: azt a csodát hol lehet kapni? :-OOO

Örülök, h sokakat megmentettem az avonos cerkától ^.^

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés