2012. febr. 19.

Februári ténykedéseim: sminkek

Egy ideje elég langyi vizecske álldogál itt.
Hát most se nagyon fogom felkavarni.

Sokáig gondolkodtam, hogy szüneteltessem-e a blogot.
Biztos Ti is megértitek, hogy az életben vannak olyan időszakok, amikor a hobbik (is) háttérbe szorulnak.
Egyrészt magam miatt sem, másrészt egyéb okból kifolyólag sem tudlak Titeket olyan mértékben fárasztani/szórakoztatni, mint ahogy azt megszokhattátok, szeretnétek?!
Hát majd ennek is vége lesz egyszer.

Viszont éppen ezért gondolkoztam.
Legyen a blognak fészbúk oldala?

Hogy azért némi mozgás mégiscsak legyen itt, hoztam két sminkecskét, amiket ebben a hónapban ténykedtem és postra is érdemesnek vélem.
Ha valamelyikhez szeretnétek terméklistát, szívesen megírom :)

1. Brekusz

2. Hamupipőke szendvics
Ezt a sminket ez a videó inspirálta. Nagyon szeretem ezt a youtuber lányt. Egyszerre halál normális és vicces. Nagyon tud arcokat vágni. Legalább annyira, mint én - rossz fejeket :) Tegnap is csúcsformában voltam, ami a savanyú pofavágást illeti, de azért sikerült két képet kiguberálni a nagyon sok nyomesz közül  :I
Az én verzióm így fest.





11 megjegyzés:

Thündérke írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Szerintem jó ötlet a facebook oldal :D Én várok ráááád ha el is tűnnél :D A második smink, nagyon megy a hajadhoz :$ tök jó :)

Adri írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Húúú mind két smink nagyon szuper :)
Facebook oldalhoz én is csatlakozom..nagyon jó ötlet ;) Amúgy én is gondoltam rá de még nem merem meglépni ezt a dolgot :D

dyna írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Facebook oldal támogatva, és mint egyik nagy kedvencemre, naná, h várnék rád, ha el is tűnnél huzamosabb ideig, mert a readerből nem tűnsz el! Nah meg azért pár naponta azért ide is lesek, ha látom, h kommentelsz valahol, hátha csak átugrottam az új bejegyzést.
Hamarosan itt a tavasz, biztosan a te kedvetlenségedre is jó hatással lesz! ;)
A zöld smink nekem jobban tetszik, szerintem tök jól állnak a színek neked, szóval hamarost tényleg össze kell hoznunk azt a sminkszer kommandót, csak még én is kilábalok a kis nyavalyámból. ;)

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

köszi aranyosak vagytok. Akkor majd lesz egy köröm miszter fészbúkkal :)

Dyna, a lila smink jobban nézett ki, mint a breki, csak sehogyse tudtam normális kifejezést csiholni az arcomra :(
Nem kedvetlen vagyok. Vagyis az, de régen a messzi messzi galaxisban ésatöbbi ésatöbbi :)

Nikolett írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Ohoo mind a kettő nagyon szép lett :) És igen, legyen Facebook! :D

Annie írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Huh a hamupipőkés nagyon tetszik :))

U.i.: Szerintem legyen facebook oldal :D mert miért ne?

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

facebook-facebook-facebook! kampány támogatva részemről is :)

én mindkét sminknek örülök és annak is,ha írsz,természetesen az a legjobb,ha olyan módban vagy amikor rendszeresen írsz,de..de mindenféleképp várok rád én is! :) mert megéri :)

Tama Nagy írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Szia! Nem akarok gonosz lenni de, ha meg akarod szüntetni szüntesd. Saját döntésed joga, sajnos meg un az ember dolgokat idő múlva aztán vagy vissza tér vagy nem. Mint bloger/ember hiányozni fogsz :( Féjszet azé csinálj! Jelöllek majd mint állat!:D <3

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nagyon aranyosak vagytok. Tényleg már ezért megérte blogot indítani :)

Tama: kicsit a végletek embere vagyok és ha szünetet csinálnék, akkor ismerem már annyira magam, h sokkal nehezebben állnék a blogolásnak. Így meg legalább kicsit mindig ott lebeg felettem a "nyomás", mint damoklész kardja :I
Na, remélem értettétek mit akarok mondani, mert én se nagyon :)

Nitulino írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

neee, ne hagyd abba!!! Én nagyon szeretem a posztjaid :)Ez a két smink is annyira szép :))) Főleg a szendvics a kedvencem ;) A Facebook oldal meg jó dolog, érdemes megcsinálni!

hótündérkirálylány írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

szia! mindkét smink nagyon szép lett!! :)

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés