2012. jan. 6.

Új év, új design - Beauty ohverload RELOADED

Vagy az is lehetne a cím, hogy: Végre....PÉNTEK!
De a mókásabbik felemet majd holnap veszem elő, vagy próbálom előcsalogatni. A humorom most takarékon ég.
Ugyanis az összes enerdzsimet elfogyasztotta ez. Igen, EZ :)

Az új DIZÁJN!

Már lassan 3 hónapos a blog. Fejlődgetünk, egyre többen olvasgatnak....és úgy gondoltam, az előző, kissé infantilis megjelenés elriaszthatott néhány delikvenst.
Meg persze már én is veszetteül untam.
Úgyhogy 3 napra remetévé lettem a monitor előtt és igyekeztem valami igazán egyszerű, userfriendly megjelenést alkotni.

Kiváncsi vagyok a véleményetekre :)
Ha valami hibát láttok, akkor írjátok meg, mert nem biztos, hogy ami az én gépemen ok, az nálatok is rendben van.

Az oldalsávba tettem egy közvélmény kutatós-nyomkodós okosságot.
Örülnék, ha szavaznátok, mert nem igazán vágom, hogy mi lenne az igény....ugyanis, vannak blogok, ahol még a szart is megtapsolják és találkozom olyan blogokkal, ahol szívük-lelkük benne van a gyártási munkálatokban és ennek ellenére a kutya se szól hozzá.

Ezt kb. a középsulis menő/nem menős csajok jelenséghez tudom hirtelen hasonlítani.
A menő csajokat mindenki körbeugrálja, a nem menők meg lehetnek bármily jók, valahogy mégsem értékelik őket eléggé.
Egyáltalán mitől lesz valaki/valami népszerű?
Nagyon nem vagyok járatos Csajországnak ezen berkeiben...tervezek is írni erről egy kis szösszenetet az én szemüvegemen keresztül

Nektek mi a véleményetek erről a jelenségről?

13 megjegyzés:

suzie írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nekem tetszik a dizájn:)
Ami meg a végén írsz, néha én is nézek egyet rajta kicsit (bár közben lehet, hogy pont rám is céloztál:D). Van, hogy csomót dolgozom egy posttal, saját a teljes tartalom, és kapok 4-5 hozzászólást, más meg benyom egy netről letöltött képet és kap 30-at. Nem vagyok rá irigy egyáltalán, és telhetetlennek sem szeretnék tűnni, mert nagyon örülök minden egyes kommentnek, és ha már egy embernek tetszik, az is szuper, csak tényleg néha elkeserítő hogy egy kép több lájkot kap mint egy tartalmas bejegyzés. De ezt még a saját facebook oldalamon is tapasztalom - ha kiteszek egy képet, jön rá egy csomó lájk, kiteszek egy cikket, töredéke. Érdekes

dyna írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

A személyes-viccesre szavaztam, de igazából bármit szívesen meglesek, elolvasok, bár az 1-2 db. kép és alá egy sor terméklista jellegű bejegyzések nekem üresek és nem kedvelem őket. Tény, h nem a sminkekért járok a bjuti oldalakra, hanem mindenféle általam kevésbé ismert dolog/tárgy/márka/módszer felfedezéséért de mellette persze szívesen gyönyörködöm a tényleg szép sminkekben (ami sajnos keveseknél van, de nálad és az előttem véleményt nyilvánító Suzynál is, meg még persze felsorolhatnám a pár szívemcsücskét e témakörben, de tényleg nem vagytok többen 7-8-nál, pedig a bjuti blogokból lassan Dunát lehet rekeszteni:)).
Szóval jöhet bármi, szerintem aki idetéved és beleolvas 1-2 posztodba tuti itt is ragad.;)

Coco - Chanel írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nagyon szupi lett a kinézet, gratula hozzá! :)
A csajországos szösszenetedet már várom, szeretek ilyesmikről olvasni. Én a praktikákra szavaztam, de nagyon szeretnék még még több véleményt és személyes vicces posztot. *Chanel

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

óóó,én nagyon szerettem az infantilis dizájnt,olyan kis kedves volt :( a fejléc tetszetős, de a szürke helyett a rózsaszín lélekmelengetőbb volt - bár lehet csak azért érzem mert beteg vagyok hétfő óta, holnap lesz a 4. vizsgám 5 nap alatt, kiderült hogy az egyikből meghúztak és csak 25-én van már hely belőle és még mindig van 4 vizsgám!!! X.X úgyhogy elnézést most a kifakadásos kommentért, de NóriNéni nagyon lemerült és a rózsaszín csoda legalább felvidította eddig :(

hüpp--hüpp. szavaztam,de titkos ;)

Eni írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nekem is tetszik az új dizájn, én is le akarom már cserélni a karácsonyosat vmi másra. Ez a kommentes dolog meg tényleg érdekes. Én többre vágyom :$ de majd alakul ez! :)

Nikolett írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Bevallom nemrég találtam rá a blogodra és imádom, imádlak, hogy ilyen mókásan írsz és közvetlen vagy az olvasóiddal. Hidd el, akik ide találnak tuti itt maradnak :). Igeeen, tudooom, tudom, lusta vagyok néha kommentelni és leírni amit éppen gondolok :DD botrány!
Kár, hogy nem lehet mindre szavazni, de nagy kínok közepette rányomtam az egyikre :D jaj éés igeen, várom a cikket! Na meg szuper lett a dizájn bár nekem az előző is tetszett, jobban illett hozzád, vidámkodós volt :D

Thündérke írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

nekem is bejön az új dizájn, de a másikat is szerettem:D tőlem aztán minden jöhet :D:D

Biu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Már egyszer rátaláltam a blogodra, akkor fel is iratkoztam, csak aztán valamiért a blogger nem pakolt ki oldalra, azokhoz, akiket olvasni szoktam, és teljesen elfelejtődött, pedig nagyon tetszik a blogod, ahogy írsz, a képek minősége mind-mind szuper, és amúgy teljesen egyetértek, van egy csomó blog, ahová kiraknak bármit, bármilyen lopott vagy szar minőségű képet, és agyon ajnárolják, másoknál pedig alig látok 1-2 megjegyzést, bár magamnál is tapasztalom, hogy a hosszabb, tartalmasabb posztokra mindig kevés a komment. Na, de nem keseregni akarok, csak így tovább, a design is tetszik, és én bármit szívesen olvasok tőled amíg ilyen stílusban írod :D

Marcy írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Imádom a stílusod, és a macskás smileykkal tovább növelted a rajongásom. :D Öröm téged olvasni de inkább maradj infantilis kinézetben is. Ne olvadj bele a szürkeségbe, szószerint! :D Csak így tovább!

Kole írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Az előző dizájn nekem is jobban tetszett, ez jóval komolyabb. De biztos ezt is megszokom.:)
Amúgy az a baj, hogy szerintem az emberek lusták hozzászólást írni vagy a hosszabb hangvételű cikkeket végigolvasni. Igyekszem kommentálni, amikor csak tudok.
A te blogod meg imádom!

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

kösziköszi, h most vettétek a fáradtságot és írtatok. Jó új arcokat is látni :) Szia Suzie, Niki, Biu, Marcy *integet*

Ok, kb levontam a következtetéseket. Az egyik ezek közül, h én lettem a helyi udvari bolond, remek :D

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Ja tényleg, Marcy gondolnád, h ezek nem macskák, hanem hagymácskák??? :D
http://www.onion-club.it/

dyna írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

neeee, én is azt hittem, h ezek cicákok! :)

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés