2012. jan. 13.

NYX pirosítók - Peach, Pinched, Bourgeois Pig, Mocha

Van aki recepteket gyűjt, van aki bélyeget...én Forever Friend-es képeslapokat...

Most azonban egy új addikció van kialakulóban...
Úgy érzem, offisöl beléptem azok táborába, akiknek szíve nagyot dobban egy-egy szép pirosító láttán, teljesen megfeledkezve arról a 427 darabról, amik a fiók mélyén sírdogálva és elhanyagolva hevernek.
Persze ez a 427 darab enyhén szólva lírai túlzás volt.

Az utóbbi időben csak NYX termékekről olvashattatok teszteket. Méltán merülhet hát fel a kérdés: ezt most akkor pénzelik, hogy ilyen sokat "reklámozza" ezt a márkát?...oh, be csodás is lenne!
Természetesen nem erről van szó (sajnos), hanem mindössze arról, hogy roppantul elégedett vagyok azzal a magas minőséggel, amelyhez viszonylag kedvező áron juthatok.
Példának okáért, ezen pirosítók árát összehasonlítva egy drogériában kapható Maybelinnel vagy Astorral (bármi mást is írhattam volna), jóval olcsóbban úsztam meg a pirosító-beszerző projektet.
A pirosítók darabja 1000 forint körül van és széles a  színválaszték.

Először egy occó, kici kínai pirosító palettát szerettem volna, amiben többféle szín van, így egy vétellel nagyobbat kaszálok. Aztán eszembe jutott, hogy nem lenne jó olyanba futni, ami ugyan több színt tartalmaz, de 2 óra után eltűnik az orcámról, mint az addig használt Alverde és Miss Sporty pirosítók is tették.
Így a karácsonyi ajándékkeretből lehívva, a sokszínű, de kétséges minőségű pirosító paletta helyett inkább invesztáltam a biztos elégedettséget okozó márkába.
Vajon jól tettem?

NYX
pirosítók
Peach, Pinched, Bougeois Pig, Mocha


Csomagolás
Négyszögletes, fekete, műanyag dobozka.
Szeretem a NYX fekete-fehér, egyszerű stílusát. De ez a csomagolás nekem túl snassz, túl "kocka".
Ha pirosítóra gondolok, akkor mindig valami cuki jut eszembe. Ha a dobozka még egy kis pemzlit is tartalmaz, amivel napközben felfrissíthetem a színt, akkor egyenes pördülök egyet a tengelyem körül örömömben - persze csak gondolatban, az artista képzőbe nem vettek fel :->
Hát itt semmi ilyesmiről nincs szó. Egy unalmas, komor kis dobozka, ami abszolút nem prezentálja a belső értékeket.
Viszont masszív és ütésálló. Hogy ne csak mogorvaságokat olvassak a fejére.



3,5 / 5

Szín
Most viszont jön egy kis csöpögés :3
Hihetetlen jól pigmentált, csodás színek! Talán a bourgeois pig-ből (hogy a manóba kell kimondani azt a szót??) nehéz előcsalogatni a színt, de egy kis rábeszélésre hagyja magát :)


  • Peach: világos rózsaszín
  • Pinched: barackos rózsaszín arany csillámokkal
  • Bourgeois Pig: moderáltan-élénk pink
  • Mocha: világos, enyhén vöröses kávébarna



5 / 5

Állag
Elég kemény ahhoz, hogy ha belemártom az ecsetet, akkor ne kezdjen el riadtan porzani, de pont elég puha ahhoz, hogy az ecset könnyedén felvegye.

5 / 5

Fedés
Kicsit csaltam.
A Mocha már hamarabb megvolt, mint a többi társa.
Így az elején leírt haggyú halála némiképp úgy módosul, hogy az ár miatt vaciláltam picit, mert a minőségről volt már fogalmam.
Mikor a Mocha-t először használtam, megszokásból jól meghempergettem benne az ecsetet, mert az addig birtokolt Alverdés pirosítóm csak agresszívebb dörgölésre volt hajlandó kimozdulni a tégelyből.

Tehát az ecsettel felvettem a szokásos mennyiséget a Mocha-ból és sikerült élethű lázrózsát festenem :)

Szokni kellett, hogy elég csak éppen-éppen az ecsetet hozzáérinteni a pirosító felületéhez.
De a jót könnyű hamar megszokni :)

5 / 5

Tartósság
A pirosító esetében eléggé allergiás vagyok a tartósságra.
Mivel világos a bőröm és egy kis szín nélkül simán úgy tűnhet, hogy az ájulás kerülget - olyan sápadt vagyok - ezért az ecsetkével nem rendelkező pirosítónak tartósnak kell lennie!
A tartósságra sincs panasz, egy hang se (((bár ez esetben is a malacka a leggyengébb láncszem)))

4,5 / 5

Ár
4,20 $ = kb. 1000 Ft/db a b2nshop-ban

4,5 / 5

Pozitívumok
  • erőteljes színek
  • tartós
  • könnyű felvitel

Negatívumok
  • csúnyácska, műanyag doboz
  • nincs kis ecsetkéje /feltételezem, ez csak nekem ekkora szívfájdalom

ÖSSZESEN

Kár lenne tagadni vagy  bármit is hozzáfűzni.
Engem megfogott :)

8 megjegyzés:

Babus írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Én is imádom őket, peach és a pinky a nagy kedvenc :) Bár nemég rendeltem belőlük újat és sajnos kicsit más lett a színűk.

Adri írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Jajj szerelembe estem a Peach-el és a Pinched-el...kell nekem :D Nagyon szépek :))

suzie írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Én is nagyon szeretem a NYX pirosítókat, nekem a Peach, Pinky, Angel és valami használhatatlanul nagyon sötét barna van meg. Az a "baj" a NYX-szel, hogy minden termékükből akkora a színválaszték, hogy rendelés előtt órákat lehet sakkozni, hogy melyik is lesz a jó vétel.

dyna írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

annyira okos és ügyes vagyok, h a nagy nézelődés közepette megnyitom újra a fotókat nagyban és elveszik, amit eddig írtam. :(
kifejtettem, h szerintem is roppant guszták a nyx termékek és most épp a megadott oldalon nyálcsorgatok holmi palettákra meg lakkokra, nem ér.
calo(z)-tól vettem dec. közepén krémes pirosítót, a nem jut eszembe hirtelen milyen chic fedőnevűt, ez sajnos nem vált be annyira. sokkal ragacsosabb az állaga, mint amilyen krémes verzióval 10 éve anno volt dolgom és egyelőre nem szeretem, bár néha próbálgatok összecimbizni vele. de aztán telefonálni kell egyet és az arcom pírja hirtelen odatapad az érintőképernyő lapjához és megint rájövök, rosszul választottam. nekem ez az egyetlen nyx termékem van, de barátnőknek vettem akkor egy-egy szemhéjalapot, az egyik nagyon dicséri, szóval a márkában még bízom vagy hiszek, vagy tetszik nekem. :)

Thündérke írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Bourgeois Pig és a peach nagyon tetszik :) de nem tervezek venni, van elég pirosítóm :D

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

nah, akkor ezek szerint Ti is jó véleménnyel vagytok a NYX pirosítókról :) Kicsit tartottam, h túlhájpolom, de az alverdés után annyival szuperebb, h muszáj volt megdícsérnem :)

A Pinkyt én is nézegettem, de tartok tőle, h tuti-biztos bohócpír lenne belőle :-S

@dyna Egyszer próbáltam krémpirosítór. Az a fajta tapasztalat volt, ami életem végéig a kezemre csap, ha krémpirosítóért nyúlnék :D

Robin írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Persze én ilyenkor teszek fogadalmat, hogy nem veszek semmit, Te meg ilyen szépségekről írsz. ;(
Nagyon szép amúgy mindegyik és borzasztóan jól állnak Neked! :) Nekem a szemhéjalapózó meg két Jumbo ceruza van a NYX-től, de még biztos bővítem a készletet. :)

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

óó,a Bourgeois Pig a legjobb és nem,nem a neve miatt :D hmm,asszem szükségem van egy pirosítóra... ;)

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés