2012. jan. 29.

NS: #11(?) Indian Pink

A Face Of The Day nyujdíjba vonul.
Az arcom mindennap ugyanolyan, csak a sminkem változik :)
Mostantól NS (napi smink) lesz a sminkes posztjaim betűduója.

Elég rossz alvó vagyok mostanság. Ez baj, egyrészt mert elég zsémbessé tesz, másrészt a szem alatti karikákat azért nem kis attrakció eltűntetni, pláne hóttfáradtan...a realtime photoshopot meg még nem találták fel.

Általában a szemhangsúlyos sminkeket szeretem. Nehéz olyan erőteljes színű rúzst kifognom, ami nem üt el túlságosan a világos színű arcomtól.

Ha kialvatlanság esete forog fenn, akkor előfordul, hogy valami erősebb rúzsra "fanyalodok", hogy a figyelmet a fáradt szememről az élénk színű számra tereljem...najó, azért előbb inkább vakolókanalat ragadok és megpróbálom elfedni az éberen, párnák közt forgolódva eltöltött órák nyomait.
Pénteken azonban a lustaság győzött.

A képeket a szépséges új sálam viszi, de azért én is megpróbáltam elereszteni egy haloványka mosolyt :)

A félhomályos fényben inkább barackos-narancsosnak tűnik a NYX Indian Pink nevű rúzsa.
A vakus képen viszont jól látszik, hogy valójában egy kellemes rózsaszínről van szó, ami aranyosan fénylik.

Ti milyen sminket készítetek az álmos reggeleken?

19 megjegyzés:

Eni írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Csini voltál! Szabad megkérdezni, hogy retusálod valamivel a képeidet? :)

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

@Eni Hát hogyne, photoshop! Muszájos volt a karikáim miatt :(

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

de ha jól látom, még így is maradt karika :-/

Adri írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Deszééééép :)) Nekem is megvan ez a rúzs....de neked sokkal jobban áll mint nekem :)) Lehet a héten előkapom én is :))

Shelbe írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nagyon gyönyörűséges a smink is, a rúzs is és a sál is :)

suzie írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nekem is megvan ez a rúzs, de én már el is felejtettem, hogy rajtam hogy áll.. rajtad viszont egyértelműen jól:))

Akartam írni, hogy a karikáidat biztos túldramatizálod, mert semmi nem látszik belőlük, de aztán olvastam, hogy photoshop van a dologban:D Én megnéztem volna enélkül is a képeket, még mindig van egy olyan érzésem, hogy rosszabbnak gondolod a helyzetet, mint amilyen:)

Thündérke írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Végre visszatértél <3 :D Húú mostanában én is nagyon rosszul alszok :S de ma délben ébredtem fel xD vagy is visszaaludtam párszor mert nagyon dúrca volt az álmom :D

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

köszi, aranyosak vagytok :)
Én is látom, h túlszaladt a photoshop, na dehát amúgy se voltam mostanában jó passzban.
És hát sztem abban is egyet értünk, h magával szemben az ember mindig kirikusabb a kelleténél (én legalábbis biztosan)

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

realtime photoshopot ide nekem is! :)
olyan szép ez az új képed, a sál és a rúzs tökéletes kombót alkot :) <3

Velvet FizZ Blog írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Szép a rúzs, meg a sál :]

eyeye írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Hú de örülök, hogy végre valaki felfedezte, hogy van gyönyörű anyanyelvünk és meri is használni. Annyira idegesítő volt, mindenhol FOTD, NOTD etc. látni/olvasni. Miért nem lehet (illetve mint a mellékelt ábra mutatja lehet) ezek magyarul használni?
A smink jól sikerült kifejezetten jól áll.
Feldobtad a napomat. Végre valaki, aki mer változtatni.

dyna írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

juhé az enesnek meg juhé, h olyan szép lány vagy és oly ügyesen sminkelsz! legközelebb azért a megnyugtatásunkra kérlek tégy fel egy ps előtti és utáni képet is, h meggyőződhessünk elfogultságod mértékéről. köszi! ;)

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

figyi má, miért vagytok kiváncsiak annyira az én bazira viseltes fejemre?
Gondoljátok, h amúgy vmi troll vagyok és vmi hihetetlen ps action-t használva ilyet tudok varázsolni magamból? :D

Nem beszélve arról, h sok blogok ugyanúgy kisímított képek vannak.

Az már más kérdés, h ez spec elég ócska retus lett :]

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

@paphu szerintem csak azért írja mindenki ezt,mert téged akarnak meggyőzni arról, hogy tuti nem olyan vészes a helyzet, mint amilyennek gondolod :)

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

@Nóra ok, tudom, h üldözési mániám van...de h jó darabig nem rakom ki az arcomat az is ziher :-S

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

@paphu *nyelvnyújtogatós smiley* :)

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

mi van?! o.O

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

ok, látom ezt jól megasszontad. Én meg kialvatlan vagyok ögen, úh inkább nem szólok semmi kedveset.

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

@paphu ez csak ilyen kedveskedős, meg nem értett választ akart lenni :) ahogy érzed :D

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés