2012. jan. 4.

NOTD - ünnepi körmök

Sziasztok, Juli vagyok. :) Betti meghívott szerző társnak, hogy az általam kreált körömlakkozásokat bemutathassam nektek. Egy korábbi bejegyzésben már beharangozta, hogy esetleg valamikor felbukkanok, hát végre megérkeztem. :) Kezdő vagyok és abszolút hobbi szinten űzöm, de remélem azért tudok pár új ötletet mutatni.

Bemutatkozásnak egy karácsonyi csillogós, de mégis visszafogott, és egy szilveszteri bohókás lakkozást hoztam. Remélem elnyeri tetszésetek. :) Elméletileg ezt már az ünnepek előtt illett volna feltennem, de hihetetlen sokat tudok gondolkozni olyan apróságokon, hogy mi legyen a blogra a nicknevem... :]



Karácsonyra hangolódó bulira voltam hivatalos (jól sikerült, pár képet láttatok már :) ), és az essence Circus Circus trendkiadásának arany csillám - fekete lakkjával festettem ki a körmöm. Jobban mondva csak a csillám részével, mert késésben voltam. Ja és azt is a vonaton, hát igen. ^_^' Így utólag már örülök is, hogy ilyen lett, egyszerű de nagyszerű.







Szilveszterre (meglepő módon) egy konfettis festésen gondolkoztam. Aztán eszembe jutott, hogy igazi konfettivel még jobb lenne. :) Így hát a színtelen alaplakkból felkentem egy jó vastag réteget, és belehelyeztem pár konfettit úgy, hogy befedje az egész körmöm. Először szórtam, de úgy nehezebb volt utólag rendezgetni. Egyszerre csak egy körömmel dolgoztam, mert az alaplakk nagyon gyorsan szárad. Kis rendezgetés és megszáradás után a tetejére még kentem az alaplakkból, hogy kézmosáskor ne ázzon le, és kész is. :)




A széleknél a körmöm domborulata miatt ugyan nem teljesen ragadt oda, de az estét simán kibírja, meg még tovább is.
Kipróbáltam milyen lenne még valami extrát belecsempészni, így más-más csillámos lakkot használtam fedőnek.



Amiket használtam:


Balról jobbra:
  • essence nail art twins - blair, edward, julia
  • essence special effect topper - mystic mermaid
  • essence Circus Circus - my sparkling acrobat






Nálam egyértelműen a mystic mermaid győzött, tényleg olyan lett, mintha egy sellő bőre lenne, főleg így a konfetti-pikkelyekkel.

Remélem mindenkinek jól teltek az ünnepek!
B.Ú.É.K.! :)




TERMÉKLISTA

karácsony
  • essence nail art protecting base coat (nagyon jó, védi a körmöket a lakk okozta elszíneződésektől, teljesen átlátszó)
  • essence Circus Circus trendkiadás - 01 My sparkling acrobat

szilveszter
  • essence nail art protecting base coat
  • minél színesebb konfettik :D
  • essence nail art twins - blair
  • essence nail art twins - edward
  • essence nail art twins - julia
  • essence nail art special effect topper - mystic mermaid

5 megjegyzés:

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

szia Juli! :) nekem mindkettő tetszik,de a konfettis...valami szuperjó! :) szeretem az ilyen kreatív ötleteket :)

miju írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nagyon örülök hogy tetszik! :)

legerősebb virágszál írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

a konfettis köröm nagyon állat:)

dyna írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

a konfettis nagyon mókás ötlet, a körmödön is nagyon tetszik, szóval kretívkodj még! .)

miju írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Köszönöm nektek is, igyekszem majd a továbbiakban is! :)

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés