2012. jan. 19.

No BEAUTY questions please - TAG


Hello szépségek!

Az utóbbi időben szokatlan csend volt errefelé. Észrevettétek?
Az jó :) Mert akkor ez az jelenti, hogy nem csak akkor szagoltok ide, ha új bejegyzés van :)

Nem vagyok én görög költő, hogy in medias res (mik eszembe nem jutnak?!) módjára a dolgok közepébe vágjak, így hát inkább valami könnyedebb dologgal próbálok visszarázódni a blogolásba.

Hoztam egy kis TAG-et, ami szénsav helyett szépségápolás mentes :)

1) Mivel töltöd szívesen a szombatokat?
Szeretek a szokottnál is később kelni :D
Reggelire palacsintát sütni. Délutánonként főzőcskézés közben sörözni és kicsit becsípve világmegváltó dolgokról beszélgetni a párocskámmal.
Ha van új rész akkor: HIMYM-t vagy Desperate Housewives-t nézünk.

2) 3 Kedvenc tv sorozatod?
Agymenők, Így jártam anyátokkal, Született feleségek
...ééééSSS, imádom a Hűdejó-Albertós brazil/mexikói agyzsibbasztós szappanoperákat.


3) Fotózni szeretsz inkább vagy a képeken szerepelni?
Mindkettő. De jobb szeretek másokat és tárgyakat fotózni.


4) Miért blogolsz?
Azért kezdtem el blogot írni, mert egyrészt sosem volt eddig kimondottan hobbiszámba vehető szabadidős-tevékenység, amit szeretek csinálni.
Másrészt szerettem volna olyan emberekkel, lányokkal, nőkkel, asszonyokkal megismerkedni, akiknek hasonló az érdeklődési körük.
A szépség-blog indítása jó felületnek ígérkezett ehhez.
Ja, és persze itt kiélhettem a grafomániámat :)


5) Melyik az az 5 oldal, amiket napi rendszerességgel látogatsz?
  • Gmailes fiókom
  • Index.hu
  • NLC fórum
  • Sminkbox
  • Youtube


6) Ha választhatnál egy személyt a rendszeres olvasóid közül, akivel együtt ebédelnél, ki lenne az?
Egyet nem tudnék választani, hiszen minél több ember, annál jobb hangulat.
Mekkora kitérő válasz! :D


7) Sorold fel a kedvenc nasijaidat!
  • hómméd, very egészséges csokikrém
  • citromos túrókrém kakaóporral = instant túrórudi
  • mandula, pisztácia, mogyoró


8 ) Van háziállatod? Ha igen, micsoda?
Nincs. Ha egyszer lesz egy kertes házunk szeretnék egy goldit és egy UV-t, csakis menhelyről :)
Régebben nyuszin és mókuson gondolkoztunk, de pici a lakás :->


9) Mi az a 3 dolog, ami nélkül nehezen tudnál meglenni?
erősen gondolkodom....
  • edzőcipő
  • víztisztító
  • számítógép-internet


10) Mi a kedvenc italod?
Citromos hársfatea, és úgy mindenféle tea általában.


11) Szeretsz főzni?
Hogyne! :) Csak lusta vagyok és sokszor türelmetlen kivárni a "végeredményt". Na meg persze a főzőtevékenység után reziduumként felhalmozódott mosogatnivaló sem a kedvencem.


12) Van gyereked?
Én is gyerek vagyok még




13) Milyen hobbijaid vannak?
Blogolás, webdizájn-képszerkesztgetés, testedzés.


14) Félénknek tartod magad vagy könnyen nyitsz mások felé?
Helyzettől és a kedvemtől függ.
Általában nagyon közvetlen vagyok és könnyen teremtek kapcsolatot másokkal,. Ugyanakkor ha ismeretlen, nagyobb (összeszokott) társaságba csöppenek, akkor igencsak megszeppenek és rögtön félénk kis nyuszivá tudok átlényegülni.


15) Ha változtathatnál magadon egy dolgot mi lenne az?
Az lenne a szép, ha azt írhatnám, hogy semmit! Úgy szeretem magam, ahogy vagyok. Ez félig-meddig igaz is.
De. Elég erősen pigmentált a bőröm, értsd sok a pigmentfoltom egy betegségből kifolyólag. Sok-sok kisebb-nagyobb anyajegyem, napfoltom van. Olyan jó lenne ezektől, ha nem is az összestől, de a nagy részétől megszabadulni.
Ennek irányába már tettem is lépéseket.
Jó kozmetikus-bőrgyógyászt ismertek esetleg?

16) Kedvenc színészed, színésznőd?
  • Színés: Keanu Reeves
  • Színésznő: uuummmmmm......nincs, csak kedvenc karaktert tudok írni: Lilo! :))))


17) Mi a legvagányabb dolog, amit a héten csináltál?
Elmentünk megnézni álmaink lakását....sajnos csak kívülről.


18) Közel vagy távol laksz a családodtól?
Ha a család alatt a rokonokat értjük, akkor távol, SZERENCSÉRE!
Azonban már 7 éve együtt élek, azzal a személlyel aki a legjobb barátom, lelki társam, szerelmem, egyszóval a családom.


19) Sorolj fel 3 dolgot, amiben tehetséges vagy!
  • mellébeszélés, ill. sokatbeszélés
  • kitartó vagyok és elszánt
  • bámulatosan sok időt tudok eltölteni szépítkezéssel, sminkeléssel :D


20) Mi a legjobb tulajdonságod?
Ha engem kérdezel, akkor az, hogy könnyen meg tudok nevettetni másokat.

Megkérdeztem a páromat. Ő azt válaszolta, hogy a legjobb tulajdonságom az, hogy cuki vagyok?! Nem konkrétan megfogalmazható tulajdonság (mindenki másként értelmezi), de személyemben olyasmit jelent, hogy ha rám gondol, akkor elmosolyodik és legszívesebben megölelgetne. Olyan vagyok, mint egy aranyos kisgyerek, aki a legapróbb dolgokért is végtelenül tud lelkesedni.

Hát ez valóban így van, de hogy ez jó tulajdonság lenne? Én azt hiszem, hogy inkább olyasmi, ami szerethetővé tesz egy embert :)

És még egy bónusz, mert ma ilyen kis szemtimentális, cukorborsócska hangulatban vagyok:



5 megjegyzés:

Thündérke írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

húúú ez tök jó volt *-*

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

igazi felüdülés volt egy non-beauty taget olvasni,köszönöm *-*

adrus írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

ez nagyon tetszett nekem is :)

dyna írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

már két gyógyszerész mondta nekem azt, h a hársfatea üdcsiként való fogyasztását nem ajánlja, mert nem tesz jót a szívnek (tán ritmuszavart vagy mit okoz), azóta én még az állandó hársméz fogyasztásról is lecuppantam, és teát is csak toroknyavalya idején iszom belőle. a bodza-citromfű is majdnem olyan finom, ha gyógynövényesebb kortyokra vágyom. szóval óvatosan vele! ;)
a tag meg mókás volt, jöhet még ilyen... ;)

samelike írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Dejó ez a tag :D
Felnevettem a gyermeki éneden!

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés