2011. dec. 22.

X-mas TAG

Niki azt üzente: elfogyott a regimentje; kicsit dátumot tévesztett, nem? :D....na jó persze, hogy más utóírat állt az ő karis tag-ja végén:

Töltsétek ki Ti is két mézeskalács falás között, esetleg  karácsonyfa díszítés előtt, ajándékcsomagolást megelőző 10 percben, 5 perccel azután miután kész vagytok a karácsonyi smink tervetekkel, jóóó befejeztem :DD de tényleg kíváncsi vagyok a Tiétekre is! :) 

Hát ki az, aki nemet tud mondani egy ilyen felfokozott hangulatú kérésre?! ÉN igen...hihihi, de ahogy mondottam volt, karácsonykor még én is igyekszem moderálni magam.

Tehát Kedves Niki és mindenki, aki eddig kitöltötte, ki fogja tölteni vagy csak olvasó üzemmódban vetődik erre néha-néha, ím az én Karácsonyi TAG-em.


Csomagolópapír vagy ajándéktasak?
Csomagolópapírt.....megvenni szeretem! :D Amúgy, ha nekem kéne csomizni, akkor inkább tasak.

De mivel van egy hihetetlen jó csomagoló-tehetséggel megáldott Zoltánom, ezért naná, hogy 5 évre előre elegendő csomipapírral vagyunk feltankolva....olyan szépen csomagol, hogy néha belesajdul a szívem a papírszaggatás hangjába



Igazi vagy műfenyő?
Műfenyő, már gyerekkorom óta. Szeretem, mert nem hullik, és nem kell állandóan a porszívóért ugrálni.
Szeretem, mert jó érzéssel tölt el az a tudat, hogy nem kellett még egy fát kivágni, hogy az tizenakárhány napig a lakásban senyvedjen, hanem továbbra is a finom friss erdei levegőn lehet a társai között.
És aki meg azzal jön, hogy nincsen igazi karihangulata, mert ahhoz hozzátartozik a fenyőfaillat...nos...nem erre találták ki a fenyőillatű gyertyát?! :))

Mikor díszíted fel a fát?
24-én szoktuk felállítani.

Mikor bontod le a fát?
Hüm...amikor sikerül legyőzni a lustaságot :D

Szereted a tojáslikőrt?
Nem. A likőröket úgy általában nem szeretem.
Tinikoromban még menő volt a sárgadinnye likőr fantával vagy sprite-tal, de szerintem annyira sok ízesített szeszesztitalt szabadítottam rá a májamra, hogy annak egy egész életre elege lett.

Kedvenc ajándékod amit gyerekként kaptál?
Nem emlékszem. Szomorú, de nálunk sosem volt karácsony.
Nagyon viszontagságos családi körülmények között nőttem fel.
Karifa is csak akkor lett már, mikor 15 éves korom körül "kiharcoltam".

Van "Betlehemed"? 
Mecsoda? Tegye már fel az a kezét, akinek van!
Templomok környékén nagyon kis hangulatos látványelem, de az én otthonomban nem tudnám elképzelni.


Kinek a legnehezebb ajándékot venni?
Számomra nem jelent kihívást.
Általában én csak azoknak veszek ajeszt, akiket szeretek és ebből adódóan  jól ismerek. És akit ismersz, tudod, hogy minek örülne :)

Kinek a legkönnyebb ajándékot venni?
Magamnak....HÁHÁHÁÁÁÁÁ! :D

Legrosszabb karácsonyi ajándékod?
Az első igazi karácsonyom a párommal...parfümöt vett nekem, de sajnos rosszul emlékezett, hogy én melyiket szerettem volna.
Mikor megláttam a fa alatt a szépen becsomizott kis dobozt, tudtam, h ez egy parfüm lesz. De mikor "lehullt" a csomagolópapír, elgörbült kicsit a szájam széle :[

Elektronikus vagy postai képeslap?
E-card rulez!

Kedvenc karácsonyi film?
Vitán felüli: Télapu és a Reszkessetek betörők!! :D



Mikor kezdesz vásárolni?
Tavaly 2 héttel karácsony előtt, amikor kb. minden üzletből lógó orral jöttem ki, mert már nem volt az, amit szerettem volna.
Idén nagyon előrelátó szemfülesek voltunk és már november közepén megtöltöttük a Jézuska/Télapó zsákját.

Ajándékoztál már tovább karácsonyi ajándékot?
Nem emlékszem ilyenre.

Kedvenc karácsonyi étel?
Minden, amit karikor főzünk.
Ennek igazi rituáléja van nálunk.
Én és a kiskuktám 5-6 óra felé belevetjük magunkat a konyhai forgatagba; rumos teázunk zenéthallgatunk és közben készül a finom vacsora.
Minden évben igyekszem valami újat kitalálni, de 3 éve volt egy gombával és fenyőmaggal töltött, baconbe tekert pulykamell márványsajtos, kakukkfüves sütőtökkel....üüüümmmm...ezt azóta is emlegetjük :)

Színes vagy sima fények?
Sima.

Kedvenc karácsonyi dal?

Elutazol karácsonykor vagy otthon maradsz?
Minden móka nálunk zajlik.

Csillag vagy angyalka csúcsdíszed van? 
Ilyen hegyes, csúcsos izé, ami gombócban folytatódik.

Mikor nyitod ki az ajándékodat?
Miután elkészültünk a karivacsival.

Legidegesítőbb dolog ebben az időszakban?
A sok ember.
Komolyan, ünnepek környékén mi történik, hogy nagyon sokan úgy megvadulnak, mintha legalábbis valami atomkatasztrófa közeledne?!...és ez mostanában már nem csak karácsony táján érzékelhető, de ilyenkor annyi ember lesz hirtelen mindenhol, mint 5 óra körül a 7-es buszon.

Ez a jelenség kicsit a Dragon Ball Z mese intróját juttatja eszembe, amiben azt éneklik: Dragon Ball Zet....SZERETET ÉS BARÁTSÁG....és közben bucira verik egymás fejét xD






Ha kedvet kaptatok és akad néhány szabad percetek két tepsi süti között, (persze nem zabbantásra gondolok :D) akkor nagyon jó kis relaxáló tevékenység kitölteni ezt a TAG-et :)

U.i.: délután egy meglepivel jövök! :)))))



4 megjegyzés:

Juta írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

műfenyő :(((

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

imádom a gifjeidet *-* várjuk az esti meglepit,bár lehet én már csak holnap látom,de annál nagyobb lesz a meglepetés :)))

Tama Nagy írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Hahha Télapó:D Jah műfenyő(olcsó és védjük a környezetet) jóóval 2méter fölött van és kemény 150cm-el álom a díszítés....

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

igen, műfenyő. nem értem a a sirámot.
Én tiszteletben tartom, azoknak a véleményét, akik az igazit preferálják és nem kezdek el hőbörögni, h: FAGYILKOSOK, FAGYILKOSOK! :P O:-)

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés