2011. dec. 17.

Végre....SZOMBAT!

Nagyon azt olvasom ki Spongya arckifejezéséből, hogy ő is felettébb csalódott, hogy elmaradt a Végre Péntek! bejegyzés. Sorry Sponge!
És nagy brumibocsi tőletek is, hogy ennyire nagy a pangás a blogon
Esténként pár 10 kilométerrel a lábamban nem pattanak ki ragyógó humorszikrák a fejemből...ilyenkor íppen-íppen pislákolok odabent....
Nem is értem, ti hogy tudtok időt szakítani a blogra ebben a before-karácsonyi, vizsgaidőszakos sürgés-forgásban.

Sminkfotó próbálkozásaim voltak ugyan, de szóra sem érdemes. A hajam egyre vállalhatatlanabb igénytelenségbe süllyedt egyenes arányosan a lenövésem növekedésével...volt ez egészen csütörtökig (már akkor elkezdtem írni a postot két takarítási részfolyamat között), mert ma végre, péntek...azaz már szombat mikor ezt olvassátok) de pénteken 6, fodrászmentes hónap után megint kiszőkültem, hell yeah :D Egyébként annyira nem vagyok elégedett, mert ezt a gigantikus lenövést nem fogta be rendesen a festék :(

BLOGNYÚZ
  • Ahogy azt már előző pénteken is írtam, vasárnap éjfélig még lehet jelentkezni a Száncsengő nyereményjátékra
  • Jónéhányan panaszkodtatok, hogy az irányítópulton, a rendszeresen olvasott blogok bejegyzései között nem jelennek meg az újabb postok.
    The cure: A bloglista alatt kattintás a HOZZÁADÁS gombra, ott bemásolod annak a blognak az url-jét (http://beautyohverload.blogspot.com/ például :P:), aminek szeretnéd, hogy megjelenjenek a legfrissebb bejegyzései és örömködés van és vígasságosság :) ....aztán majd ha arra rájön valaki, hogy ebből a bloglistából hogyan lehet végérvényesen eltávolítani elemeket, akkor azt kérem szépen, hogy szóljon. A bloglista szerkesztése módszer nem működik.
És ha már Spongyáékkal kezdődött, akkor a befejezés sem laposodhat el.

Nem úgy, mint mostanában az én hátsóm.
Azt tudni kell rólam, hogy fizikailag is elég aktív vagyok, nem csak a szájkaratézást művelem rendszeresen. 6 éve kezdtem el tornázgatni és azóta minden héten 3-5 alkalommal van valami lélek és fenékemelő mozgolódás. A 6 év alatt kb. 2 hónap volt a leghosszabb időtartam, ami alatt, semmit nem mozogtam.
Sajnos tipikusan az az emberfajzat vagyok, aki hatalmas lendülettel vág bele egy-egy dologba, de a nagy lelkesedés hamar alábbhagy.
Sokszor nagyon nehéz visszaszerezni a mozgás iránti lelkesedésemet, mert ugye kifogást gyártani a legkönnyebb....legutóbb a Valóvilág (tudom, hogy mindenki nézi, csak tagadja...én is csak becsukott szemmel szoktam :D) hozta vissza ismét a kedvem.
Kickboxolgatok én, már lassan 3(?) éve. Mostanában azonban se időm, se energiám nem volt komolyabb testmozgáshoz és egy-egy hosszabb szünet eléggé visszaveti az állóképességet.
A boxban nagyon fontos a ritmusérzék. Az ugrókötelezéssel egyrészt az állóképességet fejlesztik másrészt a ritmusérzéket.
Aztán eszembe jutott, hogy ebben a zsúfolt ünnepi időszakban az ugrókötél ideális arra, hogy ne tespedjek bele a teljes eltunyulásba. Olcsó, gyors és nagyon fárasztó! Alattunk a süket nénit meg az sem zavarná, ha ágyút durrogtatnának mellette! :)
Szóval most fáj a vádlim :D

Veronikának is többet kellett volna gyúrni arra a ritmusérzékre :D


5 megjegyzés:

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

hihetetlen,de 1) TV-t kb 2 hetente nézek,ha anyáékhoz hazamegyek
2) akkor sem ValóVilágot, úgyhogy ezennel cáfolom azt a tényt, miszerint mindenki nézi. :D Imádom ezt a boldog tudatlanság állapotát <3

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

hát ha nincs is tévétek akkor úgy nehéz nézni:D

Tama Nagy írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Én Nem nézem a ValóVilágot!!! Tényleg nem. Milyen lett a hajad színe?:o Ugyan azzal a színnel festetted be megint? Furcsa hogy nem fogta be rendesen a festék. Én majd holnap ülök neki a festéshez, szenvedések 3. foka lesz én má érzem XD "Sajnos tipikusan az az emberfajzat vagyok, aki hatalmas lendülettel vág bele egy-egy dologba, de a nagy lelkesedés hamar alábbhagy" ez milyen ismerős XDDDDDDDDDDDDD

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

na akkor összehúzom magam picire és kukoricán fogok térdepelni a gyarlóságomért, h én bizony belefutok a vv-be :$

Fodrász festi. Most visszanéztem a tegnapi képeket és nem olyan vészes.
Csak én azt szeretem ha hamvasabb szőke most meg egy icipicit rezes maradt :-S

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

olyan hiperszuper monitorunk van (mármint a kedvesnek), amin lehet nézni TV-t is, de max Discoveryt szoktam félfüllel hallgatni,miközben blogolok :D és még élek!! :D bár régebben nem hittem volna :P

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés