2011. dec. 9.

Végre Péntek! (small) UPDATE

- Csókolom, egy arany Marlboro-t kérek!
- Rövidet?
- Na jó, akkor egy vodkát is!

Ha már úgyis olyan vicceskedő ez a blog és nem csak úgy szárazon adom elő a szépségápolásos témát, akkor úgy ítélem meg, hogy egy vicces/aranyos/cuki/megbotránkoztató/érdekes, tehát minden más csak nem beauty témájú post is belefér. Heti egyszer.

Ezekben a bejegyzésekben foglak titeket tájékoztatni az oldalon történt változásokról (ha van).
És most van, naná, különben minek indítanám ezt a sorozatot?! :P

  • Végre elkészült a blog ünnepi gúnyája. Az előző kékséges témával nem voltam kibékülve. Nem vagyunk nagy haverok, én meg a kék szín.
  • Csináltam Formspringet. Ha bármi kérdés eszedbe jut, de nincs kedved emailt írni vagy szeretnéd inkognitóban megvallani, hogy mennyire imádod az oldalt (wehehhe), akkor ez neked lett kitalálva! :) 
És akkor a bónusz. Mert nem csak ilyen gagyi viccekkel foglak fárasztani titeket :)
Nehéz döntés volt.....aztán a választásom erre a gyöngyszemre esett.
A viasaton ment egy Aranypart nevezetű trash-reality sorozat, amiben ez a két jómadár is szerepelt.
Nem tudjátok miről van szó? Öreg hiba....csak rá kell nézni erre a két díszf*szra és máris sejthető, hogy az Aranypart az olyan-szar-hogy-már-jó kategóriába tartozik.
Érdemes volt hozzá olvasni a HogyVolt? blog tömör-gyönyör összefoglalóit, amiben olyan frappáns megfogalmazásokat lehetett olvasni, mint a: "most a kígyótestű asszony jött el pucsítani hozzátok".
Én széjjelröhögtem magam xD

És elnézést a széplelkűektől a trágárkodásért...ez már csak egy ilyen lazázós sorozat lesz

(Minden elismerésem annak, aki végig bírja nézni...mission impossible!)

Annyira ráconcentráltam erre a naccerű produkcióra, hogy a legfontosabb, oldallal kapcsolatos update-ről teljesen megfeletkeztem.
A Száncsengő nyereményjáték jelentkezési határidejét december 18.-a éjfélre változtattam. Ennek az az oka, hogy 19.-én már ki tudjam sorsolni a nyertest és 20.-án már átadhassam az ajándékot  a Jézuskának, hogy kézbesítse :)
Tervben van, hogy a sorsolást egy videós móka keretében ejtsem meg. Aztán majd kiderül, hogy a technika ördöge áldását adja-e az ötletre. Meg >nekem< lesz-e merszem videóban prezentálni  a kisfelbontású valómat :)

3 megjegyzés:

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

OMG,jó kis hétvége indító poszt xD

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Mertem remélni, h Te értékelni fogod <3 :D

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Van,aki nem változik (=én).


:D

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés