2011. dec. 12.

TOTW #03 - Felső vízvonal = felső szempillatő

Lassan már két hete annak, hogy igazán hasznos témájú bejegyzést postoltam volna. Hát ez nem túl dicséretes :]
Most egy olyan tutorialt szeretnék nektek mutatni, amit nagyon hasznosnak tartok.

Én általában mindig kihúzom a felső tusvonalat és még mielőtt ráküldenék egy kis festéket a pilláimra, mindenképpen kihúzom a felső vízvonalat is.
Ez a lépés nekem akkor is egy elengedhetetlen must-do, ha csak szempillát festek, mert  jobban tetszik az összkép, ha a a kifestett szempilláim között nincsenek "csupasz" foltok.
A tutorial készítője 3 féle terméket használ. Én egyszerűen csak felhúzom a szemhéjam (ahogy a képen is látszik) és végigfutok a felső vízvonalon egy (vízálló) szemceruzával. Sose szoktam lepislogni és még épp mind a két szemem! :D

Két apropója volt ennek a tutorialnak:
1. youtube-n láttam egy feltörekvő sminkes palántát, aki úgy húzta ki a felső vízvonalát, hogy én szabályszerűen ott imátkoztam, hogy csak ki ne szúrja a szép szemét.
2. Itt van az ünnepi szezon, a szebbnél szebb sminkek ideje. Ezzel a 3 másodperces lépéssel még jobban fog mutatni a szemsminketek!

UPDATE: Vick kommentje által leesett, hogy a felső vízvonal kifejezés bizony félrevezető kicsit.
Tulajdonképpen a felső szempillatőról van szó, ami valóban nem teljes egészében ugyanaz, mint a vízvonal.
Azonban a technika, amivel a szempillák közötti kikandikáló lyukakat befesthetitek, ugyanaz: lefelé néz, felső szemhéj felhúz, felső szempillatő befest.
Köszi Vick! :)

Hogyan húzzuk ki a felső vízvonalat?

7 megjegyzés:

Tama Nagy írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Elsőő:DÉn is ki szoktam húzni hogy szempilláim között ne legyenek "csupasz" foltok sokkal sűrűbbek is.Sajnos nekem le jön...Még nem találtam meg az igazit ennek ki küszöbölésére :(

Vick írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Én nem a felső vízvonalam húzom ki konkrétan, hanem a szempilláim tövét, ugyanaz a hatás, azaz nincsenek foltok, de méginkább tuti, hogy nem pislogom le. :)

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

@Tama Nagy: elsőzni ősi román szokás a Tékozló Homáron :D
Még nem túl nagy kommentelő közönség....de ez nagyon cuki volt tőled :))))

A géles szemcerkákat (avon supershock pl) próbáltad már? Azok tényleg extra tartósak.

@Vick: na nekem a kettő ugyanaz, mármint a szempillatő = vízvonal. De jó, h felhívtad a figyelmemet, mert ez így tényleg megtévesztő kicsit. Ki is javítom :)

Tama Nagy írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Rég olvaslak csak nem szokáson fel iratkozni...utálom ha tele megy az emailom meg lusta dög vagyok 25éves fejjel kommentálni XD Youtuben szoktam kontárkodi.XD De ha nem zavarlak maradok kommentelni legközelebb értelmeset is fogok:D Nektek hogy megy a be vásárlás?:o Én má gyűlölöm!!:((

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Tama, na ne bolondozzál! :)
Most elárulom magam....te még mondhatod, h huszon innen vagy de én én már inkább túl :D
Szóval tessék csak jönni kommentelni és nem magamara hagyni az ötye klubban :D

Én totál k.o. vagyok ettől a karis mizétiától. bevásárlóközpont szóra is feláll a szőr a hátamon.
Viszont ma este lesz nálunk karipary és lassan kezdek készülni, yuppiyuppi :DDDDD

Tama Nagy írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nem mondod hogy ütöd a 3mas számot? o.o Ki nem nézel annyinak XD Jóh bulit!:D Majd számolj be had irigykedjünk! %D

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

á, azért annyi még nem. Kemény egy évvel vagyok bölcstelenebb, mint te :)

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés