2011. dec. 19.

Today is the DAY - Száncsengő játék nyertese!

Hát végre eljött ez a nap is, mikor kisorsolom a csoda-mesés NYX Haute Jersey palettát a Száncsengő nyereményjáték keretében! :)

Bevallom őszintén, nagyon böködte az oldalamat a kisördög a vasvillájával, hogy kukkantsam meg a palettát, de mivel papírcsomagolásban érkezett, ezért a bontogatást meghagynám a szerencsés nyertesnek. Győzött az angyali énem, hell yeah! :D

Mielőtt elárulom kihez robog a Jézuska postabácsi képében, erszényében a nyereménnyel, előtte hadd osszak meg pár gondolatot.

Volt 3 jelentkező, aki a 3 kérdés közül az egyikre nem adott jó megfejtést...gondolkoztam, hogy akkor most elfogadjam a jelentkezésüket vagy sem.
Személy szerint igazságtalanságnam tartottam, hogy ugyanannyi eséllyel induljanak, mint azok, akik vették a fáradtságot és átbogarászták az egész blogot.

De karácsony jön! És ilyenkor még az én kőszívem is meglágyul (ha-ha)!

Tehát úgy döntöttem, hogy őket is felírom, azonban mindenki, aki az összes kérdésre helyesen válaszolt, dupla eséllyel indult!

Köszönöm szépen mindenkinek, aki az idejét nem kímélve átolvasta a blogot és jelentkezett!
Remélem azért szereztem néhány kellemes percet is az írásaimmal :D

És akkor a nyertes (dobpergést please!):
 Két napig várom a jelentkezésed! :)

15 megjegyzés:

Coco - Chanel írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Oh.. Azért gratula a nyertesnek! :) *Chanel

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

*ördögi én* hátha nem jelentkezik,muhahaha :D
*angyali én* gratu! :)


:D

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

jaj lányok....egyik szemem sír, másik nevet.
Olyan jó lenne, ha mindenkit meg tudnék ajándékozni!
Főleg Titeket, akik mindig jösztök és kommenteltek és tartjátok bennem a lelket, h nem csak magamnak írkálom a blogot, mint vmi gyogyós a zártosztályról :D <3

Tama Nagy írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Gratula a nyertesnek és Köszi a játékot paphu!:)

Nóra: ez jó volt!:DDDDDDDD

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

viccőtem,nem kell (annyira) komolyan venni :D mi így is szeretünk <3 :)

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

na de a captcháért nem,az előbb is 9 betűt kellett beírnom és most direkt szívatom magam,mert ezután a hozzászólás után is kell majd.. :D

Csillu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Oh....nagyon nagyon közel voltam....(2vel a nyertes alatt...)...

De azért gratulálok a nyertesnek!!!:)

És kicsit talán túl jószívű vagy, de ezért (is) szeretünk:) Isten tartsa meg jó szokásodat:)))

dyna írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

mellém lőtt a random.org. :(
gratulálok a nyertesnek! ;)

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

tudom, két napot írtam, de olyannak se szeretném adni az ajeszt, aki nem is kíséri figyelemmel a blogot....szóval lehet elkezdeni dörzsölgetni a praclikat, mert Reninek eddig se híre, se hamva.
Este újrasorsolás!!!! :)

Tama Nagy írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Öcsémm nekem most esett le a dolog..okéé..
Ergo paphu még is csak rossz voltál mert nem írtad meg a megfejtéseket!:o

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

néha teret kell engedni a sötét oldalamnak is weheheeeee :D

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

kis gonoszka :D

Renii írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Válaszoltam a leveledre, remélem még nem késtem el vele :( Beteg vagyok, és nem voltam gépközelben :(
De ha végül is én vagyok a nyertes, akkor nagyon szépen köszönöm! :)

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

sorry hölgyek, Reni befutott még éppen :)

Tama Nagy írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Éss igen Reniinek nyerő szériája van 2 is:D Nem hiszem elXD

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés