2011. dec. 31.

Szilveszteri sminkötletek/03 - Glitter glamour


És igen, végre a kedvenc kategóriám napja is eljött. Csillámos csodák minden mennyiségben :)


Top 3 Glitter Makeup

1. PrettylilmzGrace - New Year Christmas Look
Grace-re nem olyan rég bukkantam rá, de rögtön az egyik kedvencemmé nőtte ki magát.
Ha ez az újévi sminkverzió nem nyerte el a tetszésetek, akkor mindenképpen nézzetek körül a csatornáján, mert a videói roskadoznak a csillámportól és a kreatív, színes sminkektől :)


2. Queen of Blending - Sexy Dramatic Neautral Eyes
Másodiknak egy fékezetten glitteres sminkötletet mutatnék egy igazi régi motorostól, Laurentől. Egyszerű és stílusos verzió azoknak, akik nem szeretnének úgy kinézni, mint aki véletlenül  (vagy szánt szándékkal :P) magára borította a csillámporos üveget, mégis úgy gondolják, hogy a szilveszterhez elengedhetetlen egy kis ragyogás.


3. Make Up Geek - Marlena's Birthday Look
Ha sminkvideókról van szó, akkor Marlena az a személy, akit biztos nem lehet kihagyni a sorból.
Volt itt egy monokróm, fekete-fehér változat, egy visszafogottabb, oh-so-called "természetes" smink és a végére tartogattam ezt a színes, de nem paradicsomadár-like változatot.


+1 Bónusz: Jen's Hot Pink Sparkle Makeup
És akkor megmutatnám, hogy eredetileg, melyik sminkre csaptam le, de ahogy azt a sorozat legelső részében írtam, sose sikerül semmi se úgy, mint ahogy eredetileg tervezem. Így ezt a sminket is talomba tettem, más alkalomra.
Azonban szeretném megmutatni, a hasonlóan gyerekes, bohókás, meghibált, rózsaszínmániás lányoknak (mint én :P), ha másért nem is, pár gyönyörködtető pillanat kedvéért.


Nagyon jó készülődést kívánok! Biztos mindannyian nagyon szépek lesztek, bármilyen sminket is készítsetek! :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés