2011. dec. 29.

Szilveszteri sminkötletek/01 - Classic edtition


Pár nappal szilveszter előtt mindig ledöbbenek, hogy Te jóságos!; milyen hamar eltelt ez az év is.
A következő pillanatban, amikor azon már sikerült magam túltenni, hogy milyen gyorsan öregszem, rögtön azon kezdek el agyalni, hogy mit vegyek fel, milyen legyen a sminkem, hogy csináljam meg a hajam, ójajójajójaj.
Az elmúlt évek tapasztalata alapján megtanultam, hogy ha nagyon előre tervezgetek egy bizonyos dolgot, az úgyse úgy fog elsülni, ahogy én szerettem volna.
Így mostanra már annyira bölcs lettem, hogy mindig van egy B meg egy C terv is...talán még Dé is akad :D
A youtube-n olyan sok csodálatosan szép sminket találni, hogy aki szilveszter napján kezd el nézelődni, az biztos, hogy hamar nagy kapkodáson veszi észre magát.

Úgy gondoltam, ha már én nem is tudok semmilyen nagyszabású sminket prezentálni, azért az általam legszuperebbnek ítélt videókat megmutatom, hátha ti is el tudtok lesni egy-két jó kis ötletet.

Első körben klasszikus sminkeket bemutató videók következnek, mindeazoknak, akik a visszafogottabb stílust részesítik előnyben.


Classic MakeUp Top 3

1. Sarah Victor - Adele inspired Look
Egyszerűen imádom ezt a nőt! :D Ő volt a legeslegelső, akit elkezdtem figyelemmel kísérni a youtube-n. Azóta is ő az egyik legnagyobb kedvencem.
Ezt én egy felturbózott pin-up stílusú smiknek mondanám, ahol a fő hangsúly a szemeken van.


2. Miss Jessica Harlow - "I'm a Pin-Up Girl Makeup"
És akkor itt van egy igazán klasszikus pin-up smink.
Jessica videó nagyon színvonalasak, jó minőségűek, élvezet nézni.
Ugyan a videóban van egy kis reklám (Jewelmint ékszerek), de a minőség bőven kárpótol, azt hiszem :)


3. Sarah Victor - Scarlett Johansson D&G Look
Hát már megint Sarah?! Hát igen, Sarah nagy mágusa a classic look-nak és az "eyeliner"-nek, van mit tanulni, tőle :)
Ez volt az első youtube-ről ellesett smink, amivel próbálkoztam. Aztán mustrálva az összképet a tükörben, kétségbeeséssel kevert csalódottság, ó-én-ehhez-MÉG-nyomika-vagyok érzések viharzottak bennem fel-alá. A nem túl jól sikerült eredmény sem változtatta meg azirányú véleményem, hogy ez az egyik legtökéletesebb klasszikus makeup. Egyszerű, letisztult, kifinomult megjelenést kölcsönöz.

Következő videó-adagban a füstös tekintetek kedvelőinek mutatok néhány alternatívát.

5 megjegyzés:

Mely írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Gyönyörűek! Eddig egyikőjüket sem ismertem, de nagyon tehetségesek, megnézem a többi videójukat is! :) ( ui: sztem te is tudnál ilyet prezentálni :] )

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Én jobban szeretem a kép + szöveg kombót, ezért nem is nagyon nézelődtem még YTon beauty guruk után, de amiket ide beillesztettél *-* Wooow :)

Coco - Chanel írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Írtóra köszi ezt a posztot, mert pont néztem a Cosmo-ban Adele sminkjét milyen gyönyörű. Nem nagyon szoktam én sem sminkes videókat nézegetni, túl uncsinak tűnik, de ezt kivételesen megnéztem :) Holnap beszerzőkörút és szerintem hasonló lesz a sminkem :) *Chanel

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Örülök, h tetszik nektek :) Bár azon kicsit leálltam, h nem szerettek vidiket nézni. Biztos eddig csak uncsikba szaladtatok bele :)))

Chanel, majd mutasd meg h sikerült ^______^

Thündérke írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

meg lesz a program estére *-*

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés