2011. dec. 11.

Rocking around the christmas tree - Part 2.

Áh, azt senkise ígérte hogy az adventi időszakban végig részegeskedés lesz :) (szinte hallom, hogy: óóóóó, de kár :)
Ezüst vasárnap van és egy ezüst sminket viszont beígértem.
Hát szívfájdalom, de ez ma elmarad.
Hoztam helyette smuckot, ezüstöt (is) persze!

A nyakláncot eleve utálom, mert mindig rátekeredik a hajam, amit jobbára már csak egy olló közreműködésével lehet leoperálni a nyakláncról :(
A fülbiket viszont imádom! Ha ezüst sminkkel nem is tudok szolgálni, gondoltam, helyette, engesztelésképp bemutatom az én kis fülbevalógyűjteményemet...tényleg kicsi :)

csopikép
bedugós szekció
és a nagy "lógósok" :)

Általában más kiegészítőt nem is szoktam viselni.
Szerintem a kiegészítőket nagyon túlzásba lehet vinni. Én sokkal szebbnek találom, ha egy otfitet 1-1 minőségibb kiegészítővel dobunk fel. Nem kell 100 félének lennie, de az legyen igényes.
Őszintén szólva én szemforgatva nézem azokat a nőket, akik alapszettként:  1 óra, 2 karperec, 3 vastag aranynyaklánc, papagáj-hinta fülbevaló és még lista a végtelenségig sorolható, hogy miféle és hányféle borzalmakat tudnak magukra aggatni. És a végén úgy néznek ki, mint a 300-ból Xerxész.
HOT stuff xD

Egyébként erről jutott eszembe: ovis koromban nagy gyűrűmániás voltam. A 10 ujjamon 6-7 gyűrű volt. Aztán egyik alkalommal a doktorbácsi beszólt, hogy úgy nézik ki, mint egy karácsonyfa. Ez, úgy tűnik mély nyomokat hagyott :->

A kiegészítő pontosan az a kategória, ahol a kevesebb több!

7 megjegyzés:

Coco - Chanel írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Pont most lett újra szúrva a fülem (mert beforrt), így pár hét múlva már é is hordhatok ilyen gyönyörűségeket :) Bár az én fülem csak a kicsiket viseli el. A bedugó fülbevalóid irtóra tetszenek, a masninak nagyon édik :) *Chanel

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Az a fekete,2-2 bogyóból álló lógós nekem is megvan *-* A vámpíros sminknél pont azt viseltem :D http://3.bp.blogspot.com/-iamPju3LbQ8/Tq7pyePC13I/AAAAAAAABmE/lkI5u3OM6_c/s1600/DSCF5647.JPG

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

@Chanel: nekem 2x2 lyuk van a fülimben. A 2.-ba évekig nem dugtam semmit és mégse forrt össze *O*
Most a fülporcon gondolkodom, de sztem abba állandóan beleakadna a hajam.

@Nóra: az szép kis darab. A nyaklánca is jó lenne, de mindig szétcsúszik :-S

Thündérke írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

olyan szar, hogy nem tudom elviselni a lógós füliket :S hogy szoktassam rá magam?XD

dyna írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Ékszertéma bármikor jöhet! ;) Hasonlóan vélekedek a karácsonyfának tűnő felékszerezett nőcikről, én sem értem őket.
Én évekig szintén ótzkodtam a lógós fülik viselésétől (pedig rengeteget készítek), mert úgy éreztem, h sok a szemüvegem mellé. Már azzal is túl karakteres az arcom, nincs szükség több "feltűnősködésre". Aztán rájöttem, h ez butaság. De amint beköszönt a sálas időszak, már beleakad mindenben és frusztrál. Ugyanígy van a karkötőknél, bár azt már hidegebb nyári estéken sem viselem el a karomon, mármint ha van rajtam valami hosszú ujjú és beleakad.

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

hát ilyenből nemigen lesz több, mert ez az össz ékszergyűjteményem :->
Ó igen, a karkötővel én is ugyanígy vagyok! Hosszú ujjú alá minek? Hosszú ujjú felé meg elég fura, h finoman fogalmazzak....
A legszebb amit eddig láttam: csizmán kívülre bokalánc o__________O

Adri írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Masnis fülbi♥
Nálam pont fordítva van az összes fülbevalóm amit hordok arany és a barátomtól kaptam...úgyhoyg én őket nem szoktam variálni inkább karkötő nyaklánc párti vagyok...de az a hajra tekeredős incidens engem is zavar :S

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés