2011. dec. 27.

NOTD - X-mas nails

Még itt-ott lehet olvasni karis témájú bejegyzést (nézzétek, milyen szuper ajándékokat kaptam :D stb...) de jobbára ez már csak olyan, mint a boltokoban a karácsonyi hajrá után kiszórt "maradék" áru.
A karácsony jegyében, így utólag a mánikűrömet szeretném megosztani veletek, mielőtt totálisan rápörögné(n)k a szilveszter témára :)

Hiába, mióta megvan az essence féle Nail art alapozó lakk és a festegetés fenemód tartós, engem is elkapott az ékszíj és az utóbbi egy hónapban nem is emlékszem olyan hétre, mikor ne lett volna kilakkozva a körmöm.
Ilyen körmökkel masszázsoltam meg a tököt az olivaolajjal, ami a karácsonyi vacsi egyik  körete volt. Neki tetszett, mert finomra sikeredett (bár valszeg ez a főzőtudományomnak köszönhető inkább:D).
S-he 435-ös számú lakkját (amit biztos, hogy már valami fantáziadús néven fut, mert ez az üvegecske még az őskorból való, mikor még a fekete szemceruza volt az egyeduralkodó a sminkkészletemben) és az Essence color&go - make it golden lakkját használtam együttes erővel.


U.i.: igazán sajnálhatjátok, hogy nem kívántatok Clasutól, nekem 5/3 kívánságomat teljesítette eddig! :)))
Nektek hogy teltek az ünnepek?


2 megjegyzés:

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Áhá,piros+arany kombó,mi? Meg azt is tudod hogy asztalon álltam a "Menny"beli képemnél...tuti kilestél :D

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

hát persze! Jó az ízlésed...meg nekem is ;)

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés