2011. dec. 22.

Make A Wish...or 5!

Már nagyon sok blogon kigyulladtak a karácsoniy fények és néhány bloggerina szabadságolta is magát...hát hiába fárasztó biznisz ez a karácsony!
Az egyik blogon találkoztam egy cuki kis lénnyel! A Jézuska segítőjével...vagy a Mikulásé (nálatok még mindig a Jézuska felel az ajándékért?)
Mindegy is...ugyanis ez a kis állatka ideküldte nekünk a kollégáját, hogy ebben az évben Jézuskának/Mikulásnak besegítsen Claus, a Beautyo(h)verload kis mogyorós peléje!


Kívánságlistán 5 dolgot sorolhatsz fel.
Ha kommentetben megírod mi az az 5 dolog, amiről idén karácsonykor szeretnéd a csomagolópapírt mohón leszaggatni, akkor Claus elolvassa (igen, nagyon intelligens kis lény! :D) és talán kívánságod valóra váltja!


Kedves Claus!
Nagyon jókislány voltam. Karácsonyra ezeket az ajándékokat kérem szépen.

U.i.: én tudom, hogy Clausnak tényleg van varázsereje...az én egyik kívánságomat már teljesítette is >.<

8 megjegyzés:

Tama Nagy írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Igazi beauty-blogger(Sleek Oh So Special paletta,
NYX Box of Eyeshadows) XD Reméljük meg hozza is:D

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

igenigen, van egy sejtésem, h ezeket teljesíti...én az utolsó kettőre vágyom csak igazán...*-*

dehát hogyhogy senkise írja le a kívánságait? Ti nem is szeretnétek semmit se karira? o______O

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

túl titkosak a vágyaink! :D Én Claust szeretném *-*

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

hát lehet, h a szado-mazo szettet én se vállalnám nyilvánosan :D :P

nem szeretnéd te Claust. Amilyen cukik, olyan agresszívek a pelék :(

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Na de psszt már...! :D Ja, hogy nem is rólam volt szó? Hupsz :$ :D

Ha facér lennék, akkor egy a TVD Klausát kérném helyette, hátha ő nem olyan agresszív :D http://vampsite.hu/wp-content/uploads/2011/04/klaus2.jpg

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Tudod, ez azokra vonatkozik, akik csendben maradnak :D

Mi a manó az a TVD. Kérlek homályosíts fel az ilyen jó anyagok előfordulási helyét illetően xD

zsannu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Jajjjajj leírom gyorsan, hátha még elolvassa: 1,Sleek oh so special paletta
2,Sleek Face Contour Kit
3,fekete wedges
4,alakformáló fehérnemű (hohóó)
5,szuper munkahely

Bár ha az 5. beteljesülne, akkor szépen megvehetném magamnak a másik 4et, de azért ha holnap elhozná nekem a bp-i jézuska, akkor sem sírnék.=)

Amúgy olyan lusta vagyok, hogy nem írtalak még mindig be a követendő bloglistára és csak akkor olvaslak ha idetévedek. Szóval mostmár szólj rám, hogy tegyem meg!=)

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Hupsza,elfelejtettem eddig leírni a misztikus TVD-t...The Vampire Diaries :D Mivel úgyis angolul kezdtem el nézni anno,nem vacakolok holmi magyar Vámpírnaplók címmel,jobb szeretem már a TVD rövidítést :P Titokzatosabb :D

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés