2011. dec. 27.

Lipstick o(h)verload! / 01

A novemberi szerzeményeimről szóló bejegyzésben találkozhattatok a NYX rúzsokkal, ahol ígéretet tettem, hogy részletesen be is mutatom őket.
Lenne bőven miről tesztet írnom, de valahogy a tesztírás olyan érzéseket kelt bennem, mint mikor fogorvoshoz készül az ember: nem akarom, nem szeretem, de tudom, hogy kell és hogy utána jó/jobb lesz, legalábbis nektek :) :P És egyébként én is örülök, mikor egy-egy színvonalas teszttel találkozom, ami nagyban segít eldönteni, hogy a kiszemelt terméket valóban szeretném-e megvásárolni.
A rúzskészletem 90%-át ezek a gyönyörűségek teszik ki...lássuk hát a Pinky promise és az M to S by Joy NYX rúzs szetteket, hogy mit gondolok róluk :)

NYX
round lipsticks
Pinky Promise set | M to S by Joy set


Csomagolás
Fekete, műanyag rudacska, fehér felirattal. Az alján átlátszó kis ablak, ahol látni, a rúzs színét. Nekem kifejezetten tetszik ez az átlátszó-alj megoldás :)
Nikinél is olvashattatok már ezen fajta rúzsokról. Ő malőrként megemlítette, hogy a rúzs neve a kupakra van ráragasztva, nem pedig a talpára. Hát ez nekem eszembe se jutott...és nem akkora tragédia, hogy pontok vonjak le emiatt.
Amiért viszont mégis szigorkodom egy nyúlfarknyit...lehetne kicsit vidámabb, fantáziadúsabb a csomagolás.
Tartalon: 1,4g
4,5 / 5

Szín
WOAH! Csodálatosan pigmentált, erőteljes színek.


kedvenc: Indian Pink


kedvenc: Pumkin Pie, amit itt viseltem.
A Summer Love-t pedig ebben a sminkben láthatjátok "élőben"


5 / 5

Állag
Krémes, jól kenhető, szépen eloszlik.
Nem szárít,, azonban az én mindig-leheletnyit-cserepes számon bizony csúnyán tud mutatni :( Én nem bánnám, ha kicsit jobban hidratálna...oh well, disznószí...szőlőszír first :]
4,5 / 5

Tartósság
A sötétebb színek kifejezetten jól tartják magukat. De csodát ne várjunk, az evészet-ivászatnak nem áll ellent, de ezt senki se várta

5 / 5

Ár
kb. 500 HUF/db
5* / 5

Pozitívumok
  • erőteljes színek
  • krémes állag
  • szuper-szuper ár

Negatívumok
  • kicsit unalmas csomagolás
  • icipicit szárít

ÖSSZESEN

Kétség sem férhet ahhoz, hogy ezek a rúzsok igazán megérik az árukat!
És akkor most jöjjön a gyönyörködős-képnézegetős rész :)




8 megjegyzés:

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Ó,túl sok rúzs egy helyen,ezt már nem bírja el a szívem :'D Mindegyiket megnézném szívesen majd felkenve, kíváncsi természet vagyok :))

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

inkább lipgloss-girl vagyok, rúzst visz ritkán használok, kb. ezek is az örökkévalóságig ki fognak tartani :->

Letti írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Klassz rúzsok - nagyon aranyos ez az utolsó swatch-os kép a szívecskékkel! :-)

Thündérke írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

azt hiszem nincs olyan amit ne fogadnék el *-*

Coco - Chanel írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nagyon szimpik ezek a rúzsok, már gondolkodtam egy rendelésen, csak az a gond, hogy én tuti nem rendelnék 1-2-nél többet, de majd még nézek mellé valamit. Az utolsó kép nagyon szupi lett :) *Chanel

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Chanel, vegyél egy csomagot, aztán add el a többit! Sztem lenne rá jelentkező :)))

Tama Nagy írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Azért van amelyik tökre elüt a papíron lévő színtől. Má régen gondolkodom a Tea Rose színről, azt hiszem tovább gondolkodom XD NYX nem nagyon izgatnak nem tudom miért..

Mely írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nem tudnék közülük választani, nagyon szépek! Nem rég találtam rá a blogodra, de nagyon tetszik! :)

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés