2011. dec. 6.

Good buy/Good bye - November, 2011

Télapó itt van,  hó a subája...és tele volt a zsákja.
Bár hozzánk dec. 6.án este érkezik a Miku, már előre megkaptam egy-két ajándékot...csak mert olyan jó kislány voltam.

És mivel biztos vagyok benne, hogy ti is azok voltatok, így a Beauty ohverload Mikulás a novemberi GOOD BUY/GOOD BYE következő részével kedveskedik nektek.

GOOD BUY - 2011, November

Az én modern Mikum praktikusan az ebayról szerezte be az ajándékomat, ami 2 NYX rúzscsomag volt. Az egyik csomag 5 db vadabb színű rúzst, egy átlátszó szájfényt, egy matt lip cream-et és egy színváltoztatós-hűsítős szájfényt tartalmazott, a másikban 6 db rózsaszínes árnyalatú rúzs és 1 db szájfény volt. Hát mikor megkaptam, mindet magamra akartam kenni, lehetőleg egyszerre :D Naná, hogy kentem is....de csak a kézfejemre :)
Persze a számom is kipróbáltam egyet, kettőt. Krémes, nagyon jól pigmentált rúzsokról van szó. A sötétebb színűek szinte lerobbanthatatlanok.
Ami meglepetést okozott, az a matte lip cream (1. csopi). Azt hittem szárító hatású lesz, de nagyon kellemes viselet.
Mindkét csomagot részletesen be fogom mutatni egy két részes Lipstick ohverload (ah mekkora kreatív vagyok, muhahaa ?!) bejegyzésben. A képen a csomagból hirtelen előhalászott szájfények és az aktuális kedvenc rúzsom (Pumkin Pie) pózol.


Nem vagyok/voltam túl nagy körömfestő-művész.
Bosszantott, hogy 2-3 nap után elkezd csúnyán lepattogzani, ami nagyon igénytelenül néz ki. Akkor meg minek piszmogjak vele? A hosszabb száradási időről már nem is beszélve.
Az Essence protecting base coat-t véletlenségből vettem. Oh, mondom jó lesz ez a festék alá, bum bele a kosárba. Aztán otthon olvastam el, hogy ezt elvileg díszítő lakk alá szánták. De kit érdekel??
A Maybelline colorama Candy Bar nevű lakkal próbáltam ki először. Ennek a lakknak nagyon édes, vattacuki színe van, a minősége viszont pocsék. Nagyon nehéz egyenletesen felvinni. Ebből kiindulva nem jósoltam neki hosszú életet. De whoa! 7 napig csak 1-2 helyen pattogzott le egy pindurit. Ezt a szép teljesítményt én az essence védőlakkjának tulajdonítom! :)


Nemsokára írok egy postot arról, hogy honnan lehet nagyon szuper minőségű, olcsó ecseteket beszerezni.
A 3 ecsetet a Makeupgeek Storeból rendelten nagyon jó áron (2600 valamennyi volt szállítással!) Van egy 4. versenyző is, de ő nem teljesen olyan, mint amit a honlapjukon szereplő képen mutatnak. Ettől függetlenül nem raktam a GOOD BYE kategóriába, mert jó minőségű és jól használható.
A két tus pedig....Imá-imá-imádom!
Aki egy kicsit is beleártotta magát a japán/távol keleti kozmetikumok világába, azt biztos talákozott már a Koji féle Dolly Wink folyékony tussal és a K-palette 24 órás tartósságot ígérő vízálló tusával. Ezek tényleg prémium termékek elérhető áron.
Kár, hogy még az én bot kezem nem állt rá teljesen a használatukra :-3


A Lioele Dollish BB krémje nem látszódik teljes valójában, róla a good bye-ban fogok írni kicsit bővebben.

Ezt a két szépséges, nagyon jól pigmentált, csillámló Essence szemhéjpúdert szilveszterre vettem.
A világos, gyöngyház színű bronzosan csillog, ami sajnos nem látszik a képen. A másik tömör, csillogós gyönyörrel biztos jó kis füstös sminket lehet készíteni.


GOOD BYE - 2011, November

Nem sikerült még dűlőre jutnom, hogy szeretem-e vagy sem a Lioele Dollish BB krémjét. Illetve a bőrömmel nem sikerült megegyezni, hogy akkor mi a közös nevező.
Szeretem a textúráját, szeretem az illatát, szeretem, hogy nagyon szép púderszerű a finise.
De a bőrömet kissé túlhidratálja és nagyon hamar fényleni kezd :(
Azonban kevésbé olajos/normál bőrűeknek szívből ajánlom ezt a közepes fedésű bb krémet!

7 megjegyzés:

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

(krampusz-krampusz-krampusz!)
kihoztad belőlem a kisördögöt a kommenteddel :D

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

na látod, akkor már nem is kell átvedlenem krampusszá. Te pont itt vagy egy kis rosszaságnak :))

Eni írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Tetszenek nekem is ezek a NYX csomagok, szabad tudni mennyibe kerültek szállítással mindennel együtt?

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Szia Eni,

inkább belinkelem, h honnan rendeltem.
Többféle színösszeállítás van és lehet, h Neked pont egy másik tetszik majd meg :)
http://stores.ebay.com/JOYs-cosmetics/GIFT-SET-/_i.html?_fsub=1129273016&_sid=91711236&_trksid=p4634.c0.m322

Mindegyik csomag 11 dodó :)

Coco - Chanel írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Ú nagyon tetszik minden, elfogadnék minden terméket. A rúzscsomag irtó klassz, nekem is ez a színösszeállítás tetszik ami neked van. A lakkok színe nagyon tetszik, viszont az essence alapot még szerintem nem is fedeztem fel, majd megkukkantom a boltban :) A Dolly Wink tus pedig irtó cuki :) *Chanel

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

sztem is cuki...gondolhatod, h a japcsi lányok is h rá vannak mozdulva arra a tusra xD Tök nehéz volt beszerezni!
A védőlakkot mindenképpen próbáld ki! Tényleg jó és olcsó :3

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

nem is vagyok rosszaság :( :D

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés