2011. dec. 23.

FOTD #10 - Aranyos áfonya

Már  jó másfél hónapja kinéztem magamnak Julia sminkjét.
Aztán sorra jöttek az arany-lila színkombós karácsonyi sminket én meg egyre bizonytalanabb lettem. Nem voltam benne biztos, hogy Niki és Aaliyah csodás lila-arany sminkje után bárki is kíváncsi lenne az én fontolva haladó tudásommal készült próbálkozásra :)
De persze, nem bírtam magmmal. Tegnap elkészítettem és végülis nem lett túl self-blaming az eredmény, úgyhogy vettem a bátorságot és most megosztom veletek! :)





És persze a tegnap zsákmányolt Miss Rose csillámport is feltétlenül ki kellett próbálnom este 11kor xD ....gyönyörűszép, sokkal jobban tetszik, mint az előző sminkemben használt, claires-es. És mindössze 700 forint volt!

Este 11kor már az én orcám is rendesen megfáradt...



Éééééssss...a VÉGRE Péntek! (remélem) egyáltalán nem sokkoló bónusza:
pózolunk Rózsikával

szeretem :)


Minden kedves olvasómnak és családjának nagyon szép ünnepeket kívánok!

7 megjegyzés:

Tama Nagy írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nagyon jó lett!Az 1. képen azt hittem szerényen bántál a lilával meg néztem a többit pont jó. Gratulálok szép munka!Nektek is boldog Karit kívánok! Reggel óta most végeztünk a sütéssel ti hogy álltok? :D

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

nemnem, szerintem még egy kicsit túl sötét is a lila, amit választottam :)

Hú, a takarítás már megvan és most gyűrtem le kicsike (sok) csokit, úh most jókedvem van :D

Most még recepteket nézegetek, mert még nem végleges a karimenü :)

Milyen süti lesz nálatok?

Tama Nagy írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nekem a régi fajta monitorom van lehet azé láttam másnak a lilát.....Csokiit? :D Dézsmájuk a szaloncukrot?:d
2db 4,4 lapos mézes krémes,bejgli....kráter süti,flamingó szelet. Tesóméknál még nem tomXDDDDDDde 25én ki derül XD És nálatok mi lesz a specialitás?

Coco - Chanel írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nagyon szép lett, pont nemrég láttam egy számomra hasonló (hozzáértő szemnek biztos nem) sminket az egyik kedvenc külföldi bloggeremnél: http://almeidas.se/?p=2198
Amúgy az öved is nagyon tetszik! :) Végezetül: Boldog, békés karácsonyt! *Chanel

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

jujjj,ne viccelj, nagyon szép lett! le a kalappal *-*
és ezek a kis cukiságok milyen édesek :) nektek is nagyon boldog karácsonyt kívánok! :)

(csinik vagytok Rózsival ^^)

Letti írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Remek munka, máskor pedig egyből bátran bele kell vágni az új kihívás megvalósításába! Egyébként a csokizás az nálam is megy ezerrel... nem lesz ennek jó vége (de olyan finom)! :-)

Thündérke írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

nagyon szép lett a sminked *-* csini vagy!

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés