2011. dec. 21.

FOTD #09 - Dreams DO come true

Aki rendszeresen olvas, az biztos emlékszik, hogy néha-néha nyavalyogtam az avitt fényképezőgépemre, ami előszeretettel mindent széjjelvakuzott.
Muszáj voltam a vakut mindig bekapcsolva hagyni, mert nem volt benne képstabilizátor és vaku nélkül a kép egy homályos pacává folyt össze. Így maradt a hullasápadtra vakuzott fej és a bosszankodás, hogy órákig pötsölhetek, amíg a képeket elfogadható minőségűvé erőszakolom.

Aztán 1 hónappal ezelőtt a Media Marktban szédelegve megláttam Őt. (SONY dsc wx7)
Nem viccelek, TÉNYLEG ilyen fejet vágtam.



De persze téli kabátra nagyobb szükségem volt, úgyhogy lélekben szépen elbúcsúztam tőle és rákerült "az egyszer bárcsak" listámra.
Aztán tegnap előtt az én életem szerelme beállított a Fényképezővel (Rózsi a neve, mármint a fényképezőgépemnek, mert rózsaszín :D)
Szóval félig-meddig volt nagy meglepi. Azért nem ért teljesen váratlanul, mert Zéé előtte felhívott, hogy fehér nincs, rózsaszín jó lesz-e. Én egyébként a fehérbe habarodtam bele és csúnya feketének pölö nem örültem volna ennyire, mint a rózsaszínnek. És Zoli ismerve az ilyen "apróbb" agylövéseimet inkább felhívott, hogy jó lesz-e a rózsaszín.

Tehát kedd óta új taggal bővült a szerény kis műszaki cikk család; és a jövevényt én annyira szeretem, hogy két napja ott pihen velem együtt a párnám mellett...

És persze azóta feszítővassal se lehetne leszedni a kezemről, úgy rágyógyultam :D
Tegnap a sminket (ami egy kis egyszerűke, naturálka lett) is sokkal nagyobb örömmel és lelkesedéssel kattintottam le ^_______^
Ugye milyen gyönyörűszépek? Mármint a kép minőségére gondolok :)))))



TERMÉKLISTA
Arc
Szem
  • NYX HD szemhéjpúderalap
  • Essence quattro, To die for
  • New Yorn szemceruza
  • Maybelline Volume Express szempillaspirál
  • Catrice - Date with Ash-ton szemöldökceruza
Száj
  • AVON Glazewear duo Reflect, Peach Twist

11 megjegyzés:

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Gratulálok a kicsikéhez,tényleg szép képeket csinál nagyon <3

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

köszönöm szépen *________*
(még mindig nagyon pörgök:D)

Coco - Chanel írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Szép lett a smink, grat a fényképezőhöz! Aztán sok-sok szép sminket lássunk majd vele :) *Chanel

E73 bioarcapolas blog írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Gratulálok, remek gép !
És a vőlegényed is remek :)
A képek meg gyönyörűek :)

Tama Nagy írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

16,2 pixel na ezzel má vigyázni kell me mindent meg mutat!:D Szép képeket csinál! Jó választás volt a Rózália!:D

Adri írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

klassz képek ;) tényleg nagyon szép képeket csinál...de nincs nehéz dolga rólad szép képet csinálni :)) Szép lett a sminked is :)

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Rózsi tegnap csak úgy füstölt, olyan aktív munkáta fogtam xD

Chanel: igyekezni fogok, de remélem nem-sminknek is örülni fogsz :)

Erzsi, szia, köszi, h benéztél :)

Tama: tényleg veszélyes üzem ez a 16 mpixel, de ami nem tecc, arra ráküldök egy kis photoshopot :->

Adri: no ne már, belepirulok. KÖSZÖNÖM SZÉPEN:$

Tama Nagy írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Az az photoshop power:D

Thündérke írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

jó kis gép, tetszik :D

Letti írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Hasonló érzések kerítettek hatalmába, amikor pár hete beruháztam egy pöpec kis Lumix gépbe (így már nem egy mobilos fényképezővel kell varázsolnom). Egészséggel használd! :-) Ja és a smink is cukor!

Letti írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Ja és én a 14mp-t visszavettem 5-re. Az is elég részletgazdag, de nem mutat túl sokat.

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés